Friday, August 30, 2013

有無人能明白我?

我真係覺得好討厭,因為hannah B又比人傳染到流鼻水啦!我湊左一個星期,本來好食好住,99一返Hannah B就比cousin哥哥傳染到,真係黑人憎!其實平常既我都可以接受,個問題係,cousin哥哥既亞媽仲放緊假,明知自己個仔病就吾好比99湊啦,簡直就係得登想傳比人啫,我真係好好好吾開心呀!琴晚hannah訓得好差,因為鼻塞塞關係,我都知架啦,老公吾夠訓又發脾4,唉,咁我又夠咩? 凌晨4點多hannah BB就喊,老公話佢漏尿,叫我去換,但佢點都吾比我換,我諗住算啦,但老公又堅持,我真係好想問,咁你又吾去換? 我知佢無覺好訓,但其實我都係隔離,吾同我又聽吾到咩?不過見佢發哂脾4,我就餵左小小鼻水藥佢食,湊BB訓,個陣已經差不多快六點啦! 所以今日既我....好X累! 今朝早上落到99,又話叫我餵D感冒藥佢食,止鼻水藥係無用既。一來,我吾知hannah係咩病,就算cousin哥哥係感冒,吾等於hannah都係,二來,我無拿拿邊有感冒藥係身?cousin哥哥就食左退燒藥好D,咁我咪叫99你中意就比退燒藥佢食啦! 唉...............BB病真係好X煩!最煩係比人感染又吾出得聲啦! 我真係好想同佢地講叫佢地明知自己個仔有病又吾湊,但我又點講得出口?好好好煩呀!!!!!!

呻完之後,今朝一起身就發覺yahoo blog話close!!!!! OMG.......咁我寫既野點算? 同Dblog友點聯繫??呀...好煩呀!!!!!!!!!!!!!!!大家又會去邊呀?我吾想吾見左大家呀!!!!!!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

12 comments:

  1. Poor Hannah! My oldest one was in daycare, so I know exactly how you feel.

    BTW, you need to smack your husband in the face.

    Next time when he complains about Hannah crying in the middle of the night, you should have him get up because you are "sleeping."
    [版主回覆08/31/2013 05:07:10]i mean if his mom had to go to work so that's a different story. She's just home resting and not doing anything...why doesn't she take good care of her son... i always smack him, but he ignores me all the time....poor me!

    ReplyDelete
  2. 開始返學都會咁,不過喺學校 / DAYCARE 講明發燒超過唔知幾多度唔比返,你 99 都應該跟呢個規矩。
    係喎,你咁多BLOG 友。唔怕唔怕,傳吓傳吓好快知我哋可可處安身。希望到時大家又會聚埋一齊。
    [版主回覆08/31/2013 05:05:45]佢知又點?人地都係佢個孫,我吾可以阻止佢架!
    我明白返學會仲勁,不過我都係覺得佢亞媽明知自己個仔病就隔離一下,仲有,佢地衰到有朝凌晨5點嘈醒自己個亞媽叫佢幫佢地湊仔,因為吾訓,佢地就無覺好訓喎....咩人來架???

    ReplyDelete
  3. 唉...要"搬屋"真係好麻煩呀
    [版主回覆08/31/2013 05:03:34]唉,希望大家一齊搬啦,起碼可以搵番Dblog友

    ReplyDelete
  4. 小 朋 友 真 係 好 易 病 病 傳 0黎 傳 去 呢 ...都 無 咩 辦 法...第 時 返 學 真 係 仲 犀 利 ...
    你 咪 問 0下 99, "依 ?呀 邊 個 (唔 知 你 平 時 點 稱 呼 佢 )病 埋 咩 ?放 假 都 要 隔 離 0甘 慘 呀 ?"
    [版主回覆08/31/2013 05:03:00]我只不過覺得明知自己個仔病,就吾好搞到人啦!不過佢本身都係懶架啦,咩都吾做,去玩就識,唉! 我無忍架,所以咪bilibala 爆係呢度囉,哈哈哈! 我老公怕我就奇,我講一句都吾會聽,當我唱歌,哼,黑人憎!

    ReplyDelete
  5. 大肚又唔夠訓真係好辛苦,不如叫爸爸去第二間房訓啦,或每人一個星期輪流同BB訓,起碼有一個人可以訓夠吖,一齊唔夠訓米仲惨,大家心情都不佳,傷和氣。呢個世界有D人都真係幾冇責任感,放假又個仔病就自己湊啦,真係冇話可說。 你搬去边記任話声俾我知,唔好留低我呀。

    ReplyDelete
  6. COUSIN哥哥位阿媽真係好衰囉, hannah BB好無辜呢.... 唉, yahoo blog執真真真係非常打擊我地一眾blog媽媽, 真係冇天理呀

    ReplyDelete
  7. 我明白嘅,依啲係可以避免但係cousin阿媽同你奶奶都冇咁做到,最終辛苦都係你地一家人
    你仲大住肚,唔好唸太多啦,細b緊要呀

    ReplyDelete
  8. Mrs. Wu, 唔好煩住....妳身體要緊 !!
    揍bb 無可避免會有小病....當俾bb 緞練強身
    半夜被bb 喊醒....一家人都無覺好訓....(我都有這經驗)
    但做父母能同子女一齊起居食睡...是幸福的呢 !

    ReplyDelete
  9. Hannah B 媽,你自己都要保重呀!
    小朋友病,都会传染到比大人!而你係一大一细呀!
    下次,如果佢地有人病,可否早知单声,寧願你地请假湊Hannah B 一兩天先?好过比人传染?
    記得通知我新地步呀!Keep in touch!!
    [Annie回覆09/03/2013 18:30:27]http://annie-lau-mama.blogspot.hk/
    我個新地步
    [Annie回覆09/03/2013 18:30:12]http://annie-lau-mama.blogspot.hk/
    我個新地步
    [Annie回覆09/03/2013 18:28:23]http://annie-lau-mama.blogspot.hk/
    我個新地步

    ReplyDelete
  10. 唉,今次就當幫Hannah 練下抗體啦 …
    搬去邊好呀?

    ReplyDelete
  11. http://ankiyukiroy.blogspot.hk/
    我去左呢度,我yahoo寫唔酊新野~

    ReplyDelete
  12. 我搬左啦....
    http://winterkwan.blogspot.hk/
    得閒也來呻吓....無論妳大唔大肚....我都一定會讓位給妳坐的 !!

    ReplyDelete