Tuesday, August 6, 2013

人生無常


原來人係好脆弱,而我地應該為自己有個健康既小朋友而安慰。 今朝睇新聞,見到有個本身患有白血病既兩小朋友,見證完自己既父母婚禮後,就安詳地走左。作為人母既自己,見到呢D新聞真係令我好吾開心,但都令我覺得要珍惜眼前人,原來,人類係好脆弱既動物,今日吾知聽日事。再之前一個星期,見到有個blog友流產既消息,都令我悲傷左一陣,我知道佢已經計劃好盡快生第二個(佢個B都係龍BB),但無奈地知道自己有左既同時,無耐就消失了。 唉...咁樣更加令我明白,原來自己真係好幸福。 幸福真係吾係必然,我都係希望我既兩位小朋友會開開心心健健康康咁成長。 

同另一位朋友傾開,因為佢自己開business關係,對自己既小朋友真係少之有少,比著以前既我,會為事業而奮鬥一番,但而家,我寧願可以盡時收工返屋企陪自己既小朋友,都吾想留係office開OT,我覺得自己已經為人母,雖然做吾到FTM, 但一有時間都希望可以陪多D個女,令我了解佢更多。 我覺得頭呢幾年好critical,因為我覺得到佢大D之後,佢就有自己既世界,到時我可能都溶吾入佢地既地方,希望亞女到時會當我好似朋友一樣,同我share佢既所有野啦! 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

21 comments:

  1. 真係要珍惜眼前人,大家在人海之中相遇,是一種緣份
    其實妳點對兩位小朋友佢地會知的,佢地一定會好好對妳
    [版主回覆08/08/2013 04:30:01]係呀,認識你都係一種緣分呀!
    小朋友邊個對佢好應該知既....

    ReplyDelete
  2. *♡♡小肥豬♡♡*August 6, 2013 at 7:02 PM

    冇錯....所以真係要珍惜眼前人~
    [版主回覆08/08/2013 04:29:19]係呀,大家加油!!

    ReplyDelete
  3. 有比較先知自己真係好幸福>>>都係我最近的心聲
    大家一齊好好活在當下, 珍惜眼前.
    [版主回覆08/08/2013 04:28:51]人生滿希望,希望在明天!大家一齊加油!!

    ReplyDelete
  4. 禽日新聞都睇到個白血病bb 做自己父母既花仔,估唔到咁快就去左,好慘 …
    珍惜擁有好緊要呀
    [版主回覆08/08/2013 04:29:09]我要好好珍惜自己而家擁有既野.....

    ReplyDelete
  5. 好同意呀... 可能肚B之前都嚇過我(腹痛,見紅,胎細),所以我成日都同自己&肚B講,只希望佢健康快樂咁成長
    你講果單新聞,我fb見過,唔知原來見證完父母婚禮就離開左,好令人傷感
    [版主回覆08/08/2013 04:27:35]好慘!仲要係媽媽懷抱走左....好心酸呀!

    ReplyDelete
  6. 從來都係要珍惜現有的, 珍惜眼前人.. 冇錯, 其實我地都好幸福的!
    [版主回覆08/08/2013 02:12:46]係,原來我地真係好幸福架!

    ReplyDelete
  7. 有些事情,不是我們能控制,唯有樂觀面對前路,謝謝你的分享!
    看了不開心的事情,我們也可看看愉快的文章以調節心情;我也寫了一篇美妝的blog, 歡迎有空來看看丫 ^_^
    [版主回覆08/08/2013 02:11:13]我都知不能控制,所以而家要珍惜眼前既野。

    ReplyDelete
  8. 知道小B的性別未呀 ?
    珍惜眼前人同正面樂觀面對事物好重要...加油呀
    [版主回覆08/08/2013 02:10:31]如果可以吾駛擔心hannah就會開心D,哈哈!

    ReplyDelete
  9. 珍惜一切!
    [版主回覆08/08/2013 02:09:41]係呀,好好珍惜身邊既野

    ReplyDelete
  10. 我嫲嫲走了后,我成日好掛住佢,好彩之后陀住一仔,所以我特別好感恩,放工亦想趕快回家陪一仔!
    [版主回覆08/08/2013 02:09:21]所以真係要好好珍惜呀!而所以我都趕返屋企睇BB

    ReplyDelete
  11. 講得好啱呀 Mrs Wu,珍惜眼前人。我好珍惜我啲朋友同家人。
    我有個朋友個五歲小朋友腦癌過咗身,佢哋又 HANDLE 得 OK,有MOVE ON而無悲痛欲絕。
    小產對某啲人好傷。唔知點解我又無乜嘢, 兩次IVF失敗又當閒事,連知道自己無得生都無感覺。好無情呀。
    梗係要陪HANNAH多啲,到佢開始拍拖想見證實在內政部3多啲都無呀。
    [版主回覆08/08/2013 04:39:49]呀,佢地真係特別堅強,funeral都好似一個party咁架!
    你成日咒自己架!
    [Angela回覆08/08/2013 02:15:36]鬼嚟嘅,我覺得佢哋處理方法同心態好唔同。成日見有意外啲新聞,第二日訪問啲親人佢哋都化哂粧咁接受訪問,對答如流。如果我死咗我父母一定靈魂都理開個身體。
    [版主回覆08/08/2013 02:07:27]呀,你朋友好堅強呀咁! 見自己小朋友有病個種痛苦真係寧願病個個係自己呀!

    ReplyDelete
  12. 天有不X之風雲,做人笑又一日,痛又一日,不如日日一家人開心的過,旁人是身外物,不用勞心,朱茵講大肚時小朋友會和妳講野的,開心到連老公都唔理.
    [版主回覆08/09/2013 00:40:53]所以而家要珍惜所有野呀!

    ReplyDelete
  13. Mrs. Wu:
    ~同你未過面嘅人和事, 都扇動你心情. 你為人一定好nice.
    ~珍惜, 依個字, 真係要時時都要記住.
    ~你咁錫Hannah,啲小朋友會感覺到. 你第時, Hannah會錫返你架!!
    [版主回覆08/09/2013 00:42:17]咁見到呢D新聞又好難吾傷心既...
    所以好開心係呢度認識到咁多blog友呀!

    ReplyDelete
  14. 我都好想多啲時間陪阿囝
    [版主回覆08/09/2013 00:42:34]要做野,無計啦!

    ReplyDelete
  15. hahahaha 我冇細路就都唔想"博殺"了

    因為我的theory 係work life balance, 冇可能下下都devote 晒比公司, 你有事公司都唔一定對你好, 作為老闆當然想搓到人盡, 最好乜都free of charge。
    [版主回覆08/09/2013 00:43:13]都吾係個個老細都係咁既,我老細就無用盡我地,仲好似一個family咁tim

    ReplyDelete
  16. 我都有睇依個新聞,真係好慘...所以只希望個仔健康就得..
    [版主回覆08/09/2013 00:44:13]係呀,咩都吾重要,大家都要健康!

    ReplyDelete
  17. O... I am so sorry so give you sadness. I didn't mean to... I am very happy for you and happy for anything that GOD (whoever GOD is) plan for me. Something good is yet to come. Family is important.
    [版主回覆08/09/2013 03:10:43]don't be sorry...i just feel upset for you. i know how much you want another baby shortly after the first one, but sometimes it's fate. Agree family is important. Stay strong and healthy. I am sure you'll have one soon

    ReplyDelete
  18. Mrs. Wu...
    人生無常, 故我都好想多d和亞女溝通, 所以我會主動多d和亞女傾計....又有whatsapp ...

    ReplyDelete
  19. 我都有睇~個BB兩歲好似得半歲咁瘦~心都痛埋~~
    總之珍惜~

    ReplyDelete
  20. 真係好慘>< 我而家都無曬事業心, 但求生活到, 可以多D時間陪仔仔已經足夠

    ReplyDelete
  21. 好難過,也很心痛!生命得來不易,想求健康就更難,唯有珍惜一切!

    ReplyDelete