Monday, August 19, 2013

感動

呢件事係發生係星期五,但我都好想寫低落黎!


星期五搭車返屋企,其實平時既我都會一路搭車一路睇衝上雲霄2,都好少理身邊既事。星期五放工,等左車之後無位坐,咁咪由佢囉,我始終覺得大肚吾係個個都會讓位比你,跟住,吾知發生咩事,有個鬼婆就大聲講,我估係類似有無搞錯,都吾知咩世界,無個人讓座比大肚婆,之後,有一個男人就行埋我身邊讓座比我坐。 我個刻其實有D尷尬,因為我吾想因為自己大肚而橫行霸道,但同時,都好感激個位男士肯伸出手來幫人,我真係好感動,最感動位係,呢個男士已經吾係頭一次讓座比我,我印象中,已經係第三次!!! 雖然我不至於係記憶好,但人地對我好過我印象好深刻呢!雖然吾知仲有無機會見到呢個男士,但我覺得現今咁有風度既男人真係少之有少呀!! 吾知你叫咩名,但我真係好想係blog度讚揚你,好多謝你呀!!!!!!!!當然啦,佢吾係唐人,佢係外籍人士,所以先會咁有gentleman風度jeh! 同一時間,同一個車箱,居然比我見到之前話我阻住哂個個男人,嘩,真係一念天堂,一念地獄呀! 雖然今次無對我做D咩,但見到佢個樣衰衰,真係想打鑊佢。 我吾貪心,我只係想咒佢次次搭車都趕吾上,哈哈哈,係咪好衰呢? (都係講笑啫,對我來說吾關我事,我只係吾想再比人咁講,好衰!)


另一個good news係,前排join左個group, 係一班係美國既c9,係個度知道好多BB資料呀! 原來今年obama通過左條law, 我地呢D大肚婆可以吾駛錢有個electric double pump呀!真係聽見都興奮,今日打去問下保險公司,佢話我全包,一分錢都吾駛比,只要打去D supplier度,比D information佢,佢就會寄個pump比我,嘩嘩嘩,真係都吾少錢呀! 不過....其實我本身自己係屋企都有個double pump架啦,哈哈,一係就賣左去,一係就留個係office,吾駛搬來搬去咁煩,不過到我拎左個pump先算啦!希望好消息係咁黎啦,嘻嘻嘻嘻嘻


明天開始放假,因為99要去旅行,做一個星期湊B婆,可能update吾到,大家記得掛住我呀!i miss you guys too

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

27 comments:

  1. 係 係 ? 又 勉 費 electric pump? 正 0窩 ~~
    咀 咒 人 你 都 未 係 最 毒 0個 個 ! 我 試 過 咒 一 個 衰 人 踩 蕉 皮 架 !
    不 過 我 成 日 形 住 咒 人會 有 報 應 所 以 都 唔 敢 好 毒 架 ~
    我 覺 得 呢邊 0的 男 士 會 讓 坐 多 過 女 士呢 ~~~
    [Annie回覆08/20/2013 06:27:43]見到d衰人,我唔会咒佢,我只会諗,恶有恶報,如果未報,只係時辰未到
    [版主回覆08/20/2013 03:49:32]哈哈哈,缺貨!!!!
    係咪佢地生得多,所以明白大肚既感受?
    [M & M回覆08/20/2013 03:46:46]哈 哈 哈 ....我之 前 係想餵 但 缺 貨 呀 ...
    講 開 又 講 , 黑 皮 膚 真 係 會 讓 坐 0的 ~~男 女 都 係 ! 反 而 有 0的 上 等 人 look0既 人 &遊 客 就 多 數 唔 會 讓 ~~
    [版主回覆08/20/2013 02:38:33]你又快D問下有無啦!不過你好似吾餵人奶?無論點都好,包既賣出去都好,哈哈哈!
    同你一樣,都吾想太毒,哈哈哈哈哈!怕有後遺症
    好少有女人讓座架,不過吾知點解,如果係女人多數都係黑既,可能4,5號車多卦

    ReplyDelete
  2. 嘩!甘好呀!妳要分享多D呢D資訊比大家知,造福D孕婦。
    [版主回覆08/20/2013 02:47:25]哈哈,都係人地話我知咋...不過係係美國咋,香港既未必包架

    ReplyDelete
  3. 好男人+免费pump,感動+好消息,要keep住咁开心呀!
    放係公司啦,用完先賣!
    如果hk都有咁既優惠就好啦,又話要鼓勵hk夫婦生育,但就唔见有什么实際行动!

    ReplyDelete
  4. Mrs. Wu, 若冇位坐,要企幾耐才下車?

    ReplyDelete
  5. 個pump要嚟pump奶㗎?
    大住個肚凑Hannah一個禮拜咪辛苦過返工?
    妳要小心D ar

    ReplyDelete
  6. 美國真係好...係香港生仔咩都無~

    ReplyDelete
  7. 德政!果然係推動母乳!

    ReplyDelete
  8. 有免費pump真係幾好喎~
    讓坐呢家嘢,我覺得香港啲人都幾好,我以前搭親車,都一定會有人讓我坐,什至依家都有

    ReplyDelete
  9. 我都深信世界上仲有好多好人,不過亦都有好多衰人!
    嘩!做一個星期湊B婆,加油,給力 ~

    ReplyDelete
  10. 有免費PUMP 真係幾好喎, 呢D 政策應該要出多D, HEHE!

    ReplyDelete
  11. 美國真係好, 又有gentlemen先生又有免費pump!! 不過湊B一星期都唔講得笑, 妳要保重丫, 盡量塞多d野俾老公做啦~~~

    ReplyDelete
  12. Haha, be careful! Did you see the movie 'Falling in Love' by Meryl Streep? It is about 2 people in New York taking the same train every day. They were married to other people at the time they met and then they fell in love, and got married together

    ReplyDelete
  13. 咦, 呢個obama 都有啲德政喎!

    ReplyDelete
  14. 呢個咒好好呀

    ReplyDelete
  15. 有紳士風度的男人特別令人有印象,

    ReplyDelete
  16. 美國真係好,join左c9 group可以知得多d
    唔錯wo

    ReplyDelete
  17. Where's the group? from facebook?

    ReplyDelete
  18. 呢位先生真好心。
    我以為好多女人會讓位,因為如果佢哋試過大肚都知企咁耐好辛苦架。
    我試過見過一件事。有個大肚媽咪上車,有個乘客讓位比佢,大肚媽咪話唔坐,但依然企喺讓位人前面。隔咗幾個站有個師奶上車,開始鬧人唔讓位。好冤枉呀 !

    ReplyDelete
  19. 哈哈。。我like爆你對個衰男人的咀咒呀,佢咁衰,我都祝佢次次搭車趕唔上
    大肚有人讓座真係好感動架,所以我依家一定讓座比孕婦呢

    ReplyDelete
  20. which gp, i want to join too

    I got a free milk pump this feb. as long as baby is less than 1, most the insurance will offer 100% free milk pump. just need to order via certain company. other than the pump, most of the breast pump supply are free too. (after i got a free one, 1 at home, 1 at office)

    ReplyDelete
  21. 我吾貪心,我只係想咒佢次次搭車都趕吾上 << Wakaka,Mrs. Wu你真係仁慈啦
    electric double pump?? 係直頭送畀你添架?嘩真係勁好呀!!!
    響香港,莫講會咁鼓勵呀,唔畀人反對都偷笑啦 

    ReplyDelete
  22. 你個咀咒唔衰呀~I agree!!
    我印象中我陀B都係俾人讓過一次座咋~

    ReplyDelete
  23. HK好少大肚福利><

    ReplyDelete
  24. 唔知係咪NEW YORK既關係 D人都會mean D.
    我平時係呢到見到十個有九個都會讓座嫁..

    ReplyDelete
  25. Mrs. Wu
    -我仲以為你揸車返工㖭! 咁你坐地鐡幾耐先返到屋企 , 你此終大住肚, 真係事事小心. 好彩, 你係車廂遇上好人, 肯讓座, 真怕你企得耐都好辛苦.
    -有free electric double pump. 太好啦! 美國係依方面好慷慨. 而家你join 咗個C9 group. 遲D所有BB 齊齊出世, BB可以玩埋一堆都得.
    -享受一個揍BB 嘅假期. 影多d Hannah 嘅相上黎. 嘻

    ReplyDelete
  26. 雖然有吾少自私既人, 都有大好人在!
    就算吾讓位, 希望大家對孕婦好d啦

    ReplyDelete
  27. 同一架車廂竟然比你遇返最好同最衰既人,真係神奇

    ReplyDelete