Monday, December 8, 2014

走失記



上星期六我亞媽終於都到了, yeah!  本來一心諗住終於有個人可以幫手湊下d 女,我可以hea 下,可以訓一覺靚既,可以咩都唔洗做,可以唔駛幫手沖涼洗頭,可以唔駛。。。。。。。。 事實係,我除左做以上所講,仲要安撫兩隻魔怪,因為佢地唔跟我亞媽,妹妹更加係見到佢就喊,唉!我之前完全無諗過呢一點,真係快樂沖昏頭腦,完全唔知妹妹有幾怕生保,真係該煨了。 所以 weekend 完全無休息過,仲要湊埋我亞媽,真係忙到嘔! 加上妹妹近排訓得超樣衰,晚晚喊醒幾個鐘,其實我睡眠時間就係得個幾個鐘,我都就快崩潰了!! 琴晚我就sleep train 佢,佢就喊左 2 個鐘而我就訓左 2 個鐘,真是他媽的!

講番個題目,星期日我地一家同埋我姑媽個d 飲茶,我姑媽都見過 hannah 佢地,所以 hannah 都跟跟地佢既。 之後,我地走時,老公出去攞車,我抱住妹妹,亞媽幫手執袋,我見姑媽幫hannah 著衫,諗住佢會睇實佢先啦,亞媽叫我d 野,我就一秒鐘無睇實個女,轉過頭,hannah 已經唔知去左邊,我個刻真係心都離一離,佢兩歲幾,無電話,無記認,我唔見左佢我唔知可以邊度揾番佢,同埋我老公一定炳到我9 彩,我真係堅驚!! 我發覺唔見左佢之後,就極速飛奔去門口方向揾佢,你知啦,飲茶時間多人,佢又細粒,真係幾難揾,我真係慌張呀,好彩衝出去門口就見到佢,佢仲打算出埋去街tim, 真係嚇到我鼻哥㝫無肉呀! 如果真係出左街,真係極危險,走失左唔知點算,衝出馬路就更恐怖呀,唉!!!!!!! 事後都有勁同佢講,但佢聽唔聽到明就唔知啦。 呢個教訓就教訓我以後都唔好假手於人, 諗住個個係我姑媽會幫手睇下,點知佢仲好似無事無幹咁,真係吹脹! 唔知呢個世界有無個植入身體內既 gps 呢? 有的話,麻煩話我知!! 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

29 comments:

  1. 最後係邊度搵番Hannah呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係大門口呀,真係唔知好彩定唔好彩

      Delete
  2. 嘩嚇 c 呀! 聽說有隻 GPS 錶係比小朋友戴,走失咗都知晌邊。

    ReplyDelete
  3. 兩個寶貝少見婆婆啫,好快就玩熟架啦~
    嘩,走失個下真係好驚,我唸我會驚到喊添,真係要靠自己睇到實呀 @@

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我真係驚到癲左,不過就無喊,就係個一秒就唔見左佢,真係恐怖

      Delete
  4. 真係好驚險, 好在最後冇事咋...
    冇錯, 做得阿媽, 最後負責揹飛的總係妳, 所以真係2個夠哂數~~

    又, 希望小姊妹遲d同婆婆熟左會好d啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果有咩事,我仲要比人炳到9 彩 tim...... 做亞媽真係難

      Delete
  5. 好在Mrs. Wu危機意識強,即刻去搵返Hannah,如果佢自己出咗外面就真係大檸樂啦!

    婆婆留耐D就會同兩個孫女熟落D架啦! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 走左出去真係會pk.... 我成世都會內疚

      Delete
  6. 好彩...無事咋, 換轉係我都真係堅驚, 我地做父母嘅唯有出街時金晴火眼咁釘住佢地.
    希望倆姊妹快D同婆婆熟D, 咁你就可以抖抖喇

    ReplyDelete
  7. 聽到都離一離心, 可能要整定啲牌牌, 同埋教定佢走失要點做, 聽唔聽得明都洗腦式咁講
    細路仔, 玩多陣就混熟架喇, 咁叫婆婆多啲去探你哋啦

    ReplyDelete
  8. 都係靠自己呀,好彩搵得返呀!

    ReplyDelete
  9. Mrs. Wu:
    ~見到個topic,嚇得我吖!! Gps,都可能會無電, 真係要親力親為. 開始教Hannah 講自己屋企地址.

    ReplyDelete
  10. 真係靠自己最好。唔跟婆婆真係好頭痕,叫婆婆買啲玩具比家姐?

    ReplyDelete
  11. 哎呀!只見標題已經驚驚,可想而知你當時的心情有幾咁驚慌,幸好,搵得返,無事無事,但就真係嚇到鼻哥㝫無肉。
    呢家o野都怪唔到邊個,佢仲要o係長輩,唯一同自己講都係靠自己,下次小心d。
    um....又係喎...怕生保呢家o野真係唔係可一時三刻可解決,咁睇o黎...你仲要抽d時間照顧媽媽,辛苦了!
    希望過多兩日兩姊妹見多左婆婆會好d!Mrs Wu, 加油呀!

    ReplyDelete
  12. 如果唔見左真係會癲左......
    無人信得過...只有自己....好驚呀!!!!

    ReplyDelete
  13. 見多啲玩多啲就會跟婆婆啦。唔見咗個女一陣,嚇都嚇壞!Hannah 開始大,可以教佢𠰴好走開如果唔係唔見咗媽咪啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. Check this out: GPS tracking wristband. http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2618645/No-lost-children-Smart-wristband-lets-parents-track-kids-using-GPS-makes-calls.html

      Delete
  14. 哈哈~ MRS WU,你句「真是他媽的」真係笑C 我,哈哈哈......XDD
    我諗應該係初初未慣啊,EMMA 好快會同婆婆混熟架啦,因為巨龍之前小同婆婆玩又係咁,不過一齊玩多左就唔怕架啦 ^^
    呼....聽到我都驚,其實姑媽做咩唔睇實HANNA 架,佢見冇人睇、跟住HANNAH,佢就有責任睇&跟架啦,真係丫....不過我都同意--->「唔好假手於人」,始終人地冇自己咁上心呢~

    ReplyDelete
  15. 好驚呀! 嚇到鼻哥窿都無肉! HANNAH又幾大膽喎!

    ReplyDelete
  16. 哎吔,真係要教Hannah 唔好亂跑,可能佢想去搵爸爸

    ReplyDelete
  17. HANNAH好大膽喎。 我細個係我捉到媽咪爸爸實。

    ReplyDelete
  18. 玩d遊戲,叫婆婆玩麻一份,好快就friend 過打band架啦!
    好彩無事! "事後都有勁同佢講",真係好重要,明唔明要將來才知!

    ReplyDelete
  19. 真係好驚, 我諗到都覺得好驚.....
    我有同事係國內買左隻手錶係有GPS ga~

    ReplyDelete
  20. 嘩﹗聽到個心都離一離呀﹗好彩搵得返無事姐,得閒同佢講多D要跟實大人,同教佢記住屋企住邊爸爸媽媽咩名,萬一有咩事都搏佢識講啦

    ReplyDelete
  21. Mrs Wu, 凡事鎮定廿。不用驚!
    有些電子手帶給小朋友帶,若離開你某一定距離便可在你手機響起來提醒你,及有Gps的。
    放心。。。。

    ReplyDelete
  22. 嚇死人咩! 好彩有驚無險

    ReplyDelete
  23. 嘩~真係嚇死!好彩無事咋

    ReplyDelete