Tuesday, December 2, 2014

掛泵了



無錯,過左一年之後,我既任務已經完成,換言之,我已經掛泵了。  其實今年要湊兩個,我都無諗過仲可以堅持到一年,我不得不比個like 自己。 一年,話短唔短,話長唔長,我知有人會 keep 住食人奶,都有人一早餵奶粉,講真,我想餵人奶係因為對個女好,而我又唔想嘥錢,同埋我唔想見到m 小姐揾我。 不過經過一年,我相信我都係時候要停,我都想有自己既life.   雖然有無泵其實都係唔夠時間用,但起碼唔駛泵時,出街方便d, 我又唔駛定時定候泵,早上夜晚可以抽多半個鐘休息,呢d 時間已經好寶貴了。  其實 99 都話我點解要餵咁耐,搞到佢瘦哂,我想講既係,佢瘦唔瘦唔係因為我d 奶,係佢自己唔吸收,你無得吹脹佢,係,我個細女唔肥,但我相信健康就ok 吧。 唔一定個bb 肥先至等於ok 吧。  係呢度好多謝有份 support 我既人, 雖然成日比人打沉話餵人奶,其實我自己要成日泵都辛苦架,所以有份 support 我既人,我真係感覺到呀!

唔知仲有無機會用個泵,但都好多謝奶泵對住我咁耐,一日3 次,一年內對住佢真係多個屋企人,哈哈哈。 佢真係陪左我呢兩年艱難日子呀!!

減奶時個陣真係勁辛苦,谷到個胸就爆,但係咁飲麥精 and 減少泵既次數就慢慢無lu...... 其實都算好彩,因為知有d 人勁難減呢! 

希望大家好好珍惜有得泵既日子呀
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

36 comments:

  1. 湊2個仲堅持到一年泵媽真係唔容易,唔止「Like」,要畀個「勁」Mrs Wu添呀!叻女!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要堅持真係唔易,希望你都做得到

      Delete
  2. 我俾你10000000000000個like添啦
    真係堅勁, 返工, 湊住兩個, 仲要餵奶, 我能夠想像有多忙多累, 亦彰顯咗你對兩個囡囡嘅超大母愛, 真係要講句, so proud of u

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呢一年真係忙到lut 碌,但又覺得好充實,真係無停過架。

      Delete
  3. 好叻女, 呢d毅力真係媽媽先做得到, 所以媽媽係世上最偉大既人, 兩個女女好幸福呢, 佢地一定會錫晒你架~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都有d 私心既,哈哈哈
      希望佢地健健康康就o k la

      Delete
  4. 好佩服你堅持餵一年!我諗最難頂係其他人㗎閑言閑語!點都好啦,你已經比咗最好㗎你個女,依家你可以多少少時間休息啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,人地講既野真係唔好聽,但我都照樣唔理,我相信做亞媽既只會比最好既比自己小朋友。

      Delete
  5. 真心覺得你好叻...湊兩個都可以餵到一年咁耐, 勁x100000 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 又或者覺得呢個係目標,所以想完成下啦!

      Delete
  6. 講真如果我係泵媽都應該一早掛左, 我超憎泵奶 :p
    所以媽媽真係好叻, proud of you!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想nurse, 但 bb 唔肯 haha.... 不過我要返工,點都要泵一泵架啦,你好叻,仲有奶比chloe

      Delete
  7. 同志~歷史任務完成啦~掌聲鼓勵!
    我地人奶媽就係有份堅持, 外界的反對聲, 都無阻我地架~ 恭喜你完成使命呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝豬脾媽掌聲支持,真係架,雖然我無點埋身,所以d 人未必知我仲餵緊人奶,但我99 反對聲真係令我反感囉,唔支持都算仲要話我餵到個女咁瘦,做亞媽既點都想自己個女好,點會想佢瘦! anyway, 我任務完畢,真係可喜可賀,哈哈

      Delete
  8. 你好勁啦~~又返工又要照顧兩個都堅持到,抵讚!
    其實小朋友最緊要健康,肥唔一定好呢~~我見身邊幾個人奶B身型都唔同,不過一樣精靈,我相信你囡囡都一樣^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實都係盡人事,想放棄過但又唔想堅持唔到。 其實健康就算啦,肥都唔一定係好事

      Delete
  9. 俾10個叻你!真心配服返工都可以做足一年奶媽!勁呀

    ReplyDelete
  10. 勁呀! 一湊二泵左成年! 如果係我我應該做唔到!

    ReplyDelete
  11. 好叻呀! 其實湊2個仲要泵奶, 我覺得真係好難~ 如果我有第2個, 覺得自己都唔會做到, 好叻呀你!!!

    ReplyDelete
  12. 泵一年,勁呀!我果時愈泵愈無呢!
    终極任務完成,你快d休息多d先!

    ReplyDelete
  13. 泵到一年已經好勁,少D時間同耐性都吾得!
    你重要湊住2個,比我真係頭都暈!

    ReplyDelete
  14. Good job!

    同埋我唔想見到m 小姐揾我 <-- that and I did love the close contact.

    ReplyDelete
  15. 真係unbelievable! 原來你唔只有2jobs! 你真係好勁又叻啊~~

    ReplyDelete
  16. 全職返工仲要照顧兩個小朋友,Mrs. Wu都可以堅持到一年,已經好勁啦!

    希望妳之後會有多D休息時間,養好自己身體!

    ReplyDelete
  17. Miss Wu, 你真係好叻叻!一個餵人奶已經不容易,仲要照顧兩個小朋友的情況下仲可以堅持到一年,你真係太厲害!

    ReplyDelete
  18. 真心好佩服你架,咁忙都堅持到,真係勁勁勁呀,攪到我好guilty呀!靚媽你都要畀多啲時間自己休息啦~

    ReplyDelete
  19. mrs wu 真係好叻叻,咁忙仲可以餵一年真係好唔簡單,我都心大心細諗緊餵唔餵人奶.....因為想快d 收身呢,heehee^^

    ReplyDelete
  20. 你好好好好好好好好勁呀﹗湊住兩個又要返工仲餵到一年,絕對唔係一件容易事﹗

    ReplyDelete
  21. 泵媽唔易做. 個女都一歲啦, 你都休息吓啦. 又要泵又要洗, 都幾攰呢.

    ReplyDelete
  22. 終於榮休喇! 堅持咁耐至叻你呀!

    ReplyDelete
  23. 二萬個叻!!! 恭喜哂好媽媽~

    ReplyDelete
  24. Mrs. Wu....母愛真偉大。你超勁,超叻哩!
    我支持母乳育嬰的

    ReplyDelete