Tuesday, November 25, 2014

Happy thanksgiving

吾講吾覺,原來星期四就係thanksgiving啦! 香港就無呢個假期,但係呢邊係一個好大既節日,差不多所有野都會關門,為左可以同家人慶祝呢個感恩節。 雖然我無咩親人係呢邊,而都無打算同佢屋企人過(因為年年都無),所以我地都係自己同自己慶祝算吧。 上年既thanksgiving係屋企坐月,所以都吾知點樣過,今年本來打算落MD去探老公親戚,好不幸地佢比公司layoff, 所以係無收入情況下我地更加吾想去任何地方。 雖然話就話搵份工吾算難,但我相信老公既情緒都吾係咁開心,所以去玩都無mood lu.....算啦,吾去都無所謂,留係NY都可以開開心心咁過既,嘻嘻。 再加上亞媽就殺到,我都要清潔一下屋企呀,哈哈! 

weekend去買奶奶比D女,佢地就係shopping cart到大玩一餐,好搞笑呀! 吾講吾知,一歲大既妹妹真係進步神速,上星期開生日會都未識行,今個星期已經大踏步,雖然吾算得上係行得穩,但都行到10幾步後就會爬番,真係進一大步呀!不過我以後就有排看牛牛啦,嘻嘻嘻! 其實好感恩佢地兩姐妹相處都OK,雖然就肯定未識一齊玩,但起碼吾會火星撞地球,咁我都心足了,哈哈! 


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

32 comments:

  1. That sucks. Hopefully, Mr Wu will find a job soon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks...yea, this time of th yr is really not easy

      Delete
  2. 希望Mr. Wu好快搵到份更好嘅工啦!

    媽媽好快過嚟,可以幫輕下啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,好期待我可以有覺好訓日子

      Delete
  3. 見到兩姐妹玩得咁開心,睇見都開心呀,有個玩伴係唔同啲架!
    襯住個感恩節一家人好好慶祝,遲啲媽咪黎左,Mr Wu更無後顧之憂去搵份更好嘅工!

    ReplyDelete
  4. 生兩個女真係好, 佢地有伴大左識玩會好開心, 感情一定會越黎越好~
    媽咪就黎過黎陪你, 咁你就可以舒服d啦^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我呢一年真係超累,不過都真係無辦法

      Delete
  5. Happy thanks giving!!! 一家4口過就足夠啦~ 祝MR WU搵到心儀工作呀~

    ReplyDelete
  6. 小姊妹一齊玩十分可愛~~ :)
    希望Mr Wu好快拉份筍工!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地兩個唔曳時係幾可愛既,哈哈

      Delete
  7. 哇,咁咪又有假期,好羨慕喔 ^^
    吾會火星撞地球已經好好啦,再大 d 就會一齊玩架啦 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望啦,而家有時都會一齊搶野玩,勞氣c 了

      Delete
  8. 家姐仔好快識照顧妹妹,你就可以休息吓喇

    ReplyDelete
  9. 過時過節最緊要一家人齊齊整整呢… 你媽過來你可以輕鬆啲啦~

    ReplyDelete
  10. 遲d有婆婆幫手, 你就可以好好抖下啦~~~~

    ReplyDelete
  11. Mrs. Wu:
    ~最開心聽到你媽咪就黎去美國陪下你都好!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我都好開心呀,雖然無節目

      Delete
  12. MR.Wu一定好快搵到工嘅!
    其實有冇打算回流返香港

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實half n half, 我地想但怕hk 讀書呀

      Delete
  13. 有婆婆過去可以多個人傾下計都好既
    加油呀,好快就會搵到工嫁啦

    ReplyDelete
  14. 希望Mr Wu 快些搵到會心意的工作!
    婆婆過來,你一定好開心,但婆婆逗留得耐嗎?:)

    ReplyDelete
  15. Mr wu 好快會找到份好好好好好的工!

    ReplyDelete
  16. 兩姐妹感情一定要好好呀, 大嗰咗互相照顧。

    ReplyDelete
  17. 兩姊妹多數和睦. Mr Wu 好快找回工作, ,現在就多個人幫手揍女吧..!

    ReplyDelete