Monday, November 3, 2014

2014 哈佬喂


2014 halloween 咁又過左啦, 不過今年特別d 因為hannah 開始返學,而佢學校就有個 halloween party,  嘻嘻, 好得意呀!我個日drop off 佢返學, 已經見到個個 dress up 哂, 我都拿拿臨幫佢著番套 costume.   本來我買左套 despicable me 既 minion 佢著, 點知佢唔肯著呀, 見屋企有個back up strawberry costume 就用左佢算啦。  學校未有相比我, 我自己影左少少咋。  不過可能因為天氣關係, trick or treat 完hannah 就開始發燒,仲唔點肯食野,無計啦,我又比人話啦,唉! anyway,  妹妹今年都係著番 hannah 上年個套, 個個都買,真係會破產呀! 你地既 halloween 又點過呀? 



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

18 comments:

  1. 佢地兩個都好cute ar! 依邊halloween無乜氣氛的~~ :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個個都好cute 呀,hk 唔興咩?我見好多小朋友都 dress up wor

      Delete
  2. Hannah士多啤梨好得意,好大個女咁喎。
    呢啲一年著一次嘅衫,梗係唔駛個個買啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,係大個女啦,而家成日發脾氣,真係好麻煩

      Delete
  3. 我仲以為Hannah 會扮Frozen... 好似外國好HIT?

    ReplyDelete
  4. Sooooo cute!

    我又比人話啦 <-- whoever said it needs a smack in the face

    ReplyDelete
  5. 士多卑梨同南瓜仔,兩個我都想咬一啖!
    Cupcake 都好可愛呀。

    ReplyDelete
  6. 佢地著咗南瓜衫、士多啤梨衫好鬼得意丫
    Hannah好番未呀?

    ReplyDelete
  7. Emma嘅年紀著南瓜衫就最可愛!

    好在Mrs. Wu有兩手準備,知Hannah莫若母呀!

    ReplyDelete
  8. Mrs. Wu:
    ~Hannah 大個女, 開始有要求!! 識揀衫着!! 不過,個士多啤梨, 我都好鐘意!!
    ~而家Hannah 好返啲未?

    ReplyDelete
  9. hannah識貨。
    士多啤梨衫一定靚過despicable me la!

    ReplyDelete
  10. 哈佬喂 Emma 好可愛呢 ~
    btw, 第二張相小高睇唔到,等晏d再入來看看!

    ReplyDelete
  11. hannah 大個囡要自己選衫啦~

    ReplyDelete
  12. 啊....來遲了, 看唔到相呀 !
    我女就有玩 哈佬喂....我就在家玩煮日學囉....

    ReplyDelete