Tuesday, November 18, 2014

生日快樂Emma 妹妹


不知不覺就已經一年了, 雖然媽媽未必將最好既野比哂你,但我都好努力地去愛護你。 上年今日你岩岩出世,還記得你仲係蟲仔時,常常愛訓,個段時間真係好舒服,哈哈,而家是個愛哭的小女孩,不過沒所謂吧,我.....已經習慣了,哈哈哈哈哈! 生日願望係希望你身體健康,同家姐相親相愛,乖巧伶俐,錫錫爸媽,快D訓好D等我地有覺好訓呀,哈哈哈!

party 花絮.....真係無咩心思搞架啦,哈哈,應該下年都吾會搞,因為真係花盡腦汁同時間,我都吾想煩。 今年有9個toddler, 4個BB,所以要考慮下有咩比佢地玩,亮點係,我地買左個bounce house比呢班monster入去,一來kill下佢地energy, 二來我地D大人又吾駛擔心佢地走來走去,good buy! 雖然吾平,但呢邊天氣咁凍,有時係屋企比兩隻馬騮玩下都OK呀,嘻嘻,小朋友大愛呀,佢地真係係入面差不多成日,我地大人就吾駛點理佢地,嘻嘻嘻! 

多謝各方好友來見證呢隻豬如何由隻豬變做monster, 嘻嘻! love you all 


呢班BB,5月Hannah生日仲訓哂係度,而家坐哂係度啦,哈哈哈

sesame street theme ice cream cake 

好難影既4人合照

Thank you all for coming 


佢真係勁吾似我,哈哈

don今次終於吾怕我整跌CD啦 :P


亮點close up, 嘻嘻嘻

呢隻豬都玩到癲左


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

26 comments:

  1. EMMA B要越大越乖呀,你媽咪湊你真係心力交瘁架。
    嗰日PARTY超成功。大人小朋友都咁開心!
    你哋全家幅做乜企咗個DONDON喺後面架?我哋兩公婆太鍾意上鏡喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你地開心就好啦!我幾怕好多人好迫,好彩都OK....多謝你一家來呀,CD真係好得意,同媽媽一樣,嘻嘻嘻

      Delete
    2. angela & Mrs.Wu 你們好!..好耐沒有探望你地喇!....Emma Happy Birthday!...終於見到angela個寶貝了..又係靚女一名..這次的party很熱鬧很高興啊!...我也是今日才考完最後一科..可以開開心心放聖誕了..也預祝你們有一個愉快歡樂的聖誕節,Merry Christmas!!

      Delete
  2. 嘩....咁大張氣床波波池....小朋友至愛
    Emma 生日快樂, 個個小朋友都玩得忘形, 見到都開心
    辛苦了 Mrs.Wu...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,所以佢地玩得都好開心呀!!thx 冬日兄

      Delete
  3. 生日快樂啊!連 bouncy castle 都有,勁呀!

    ReplyDelete
  4. Emma妹妹生日快樂!佢好攪笑呀,差不多每張相都咬住D嘢!

    個bounce house好巨型、好fun,我都想玩埋一份呀!

    ReplyDelete
  5. Happy birthday Emma b!勁呀,屋企可以放到個吹氣波波池,咁成班小朋友玩又開心又可以睇少陣,真係一流!
    Emma b似爸爸,Hannah B似媽咪,一人一個唔洗爭 ^^
    大合照亮前排有鬚果個係咪Mr Wu大佬?好似樣呀!

    ReplyDelete
  6. 嘩...你屋企都好大啵, 可以放到咁大個Bounce House, 攪到我都想玩埋一份呀, 哈哈~
    Emma, Happy Birthday, 話咁快就1歲, 時間過得真係快!!

    ReplyDelete
  7. HAPPY BIRTHDAY EMMA MUI MUI
    睇相都覺得熱閙好玩, 個CASTLE 好正, 最緊要係父母可以抖吓嘛, 呢樣真係千金難買呀!
    好奇一問,咁係咪長期咁開喺屋企? 定玩完會先收埋?
    搞PARTY 真係勞心勞力, 我次次搞完啲搞作都話冇下次, 但見到仔仔開心, 下年還是會絞盡腦汁再搞, hahahahaha,

    ReplyDelete
  8. 祝EMMA 生日大快樂~
    嘩嘩嘩! 如果我見到個bounce house, 我都開心C呀~ 大小朋友一定玩得好開心姐~

    ReplyDelete
  9. 雖然Emma唔似妳, 但都好可愛得人鍾意, 再一次happy birthday ar! ^3^
    btw, 今次party個蛋糕同彈床都超級正呀~~~

    ReplyDelete
  10. 祝EMMA健健康康,聽教聽話!
    生日會有彈彈床,勁呀~~~

    ReplyDelete
  11. EMMA BB 生日快樂,身體健康,聰明活潑喔 ^^
    哈哈....對呀,MRS WU,EMMA 真係唔似你,似你HONEY 呀,不過你有 HANNAH 似你咪得囉,一人一個呀,KEEKEE^^

    ReplyDelete
  12. Emma生日快樂、身體健康、快高長大^^
    其實都公平喎,Hannah似妳,Emma似爸爸

    ReplyDelete
  13. Happy Birthday to Emma! 我老板個仔都係昨天出世呀!
    個Bounce house同你屋企都好大呀,大人小朋友都玩得好開心呀!

    ReplyDelete
  14. HAPPY BIRTHDAY EMMA! 屋企擺BOUNCY CASTLE堅正!

    ReplyDelete
  15. happy birthday emma! 話咁快一歲,真係要錫媽媽等媽媽唔使咁辛苦呀!屋企放到個bounce house 真係好正喎!

    ReplyDelete
  16. Mrs. Wu:
    ~Emma 生日快樂. 我覺Emma 好活潑呀!! 很喜歡笑!!
    ~你整到個party 好成功呀!!

    ReplyDelete
  17. Emma 生日快樂﹗快高長大﹗身體健康﹗
    你個生日party好得呀﹗

    ReplyDelete
  18. Emma BB生日快樂喔 ~
    祝你快高長大,健健康康,還要聽教聽話孝順父母!^^

    ReplyDelete