Wednesday, November 12, 2014

好掛住你地呀!

嘩,成個幾星期都無 update 過啦,好唔尋常呀,不過呢排真係極忙,office 又係,而屋企更什,唉,點解?咪又係因為兩隻魔怪係咁病,搞到我地都無停手,真係陰功! 再加上我之前 gmail 爆左,mr wu 幫我delete 哂d 相連帶我之前post 係 blog d 相都無哂,我個心痛到呢。。。。。。 我唔係無哂d 相,但要我一張張咁揾出來再post 就真係 mission impossible,  唉, 唯有而家開始努力d 啦! 

Anyway,  仲有幾日就係妹妹既生日party 啦,嘩,咁快就一年,真係唔講唔覺, 本來決定以後都唔係屋企搞 party,  點知出面租地方又唔平,仲要得唔夠兩個鐘就 usd$700 袋袋平安然。所以我地決定就算花 $500 係屋企都起碼舒服d,  呢排所以超忙,又要搞party favor,.又要搞 decor,  又要為妹妹買新衫,好多野做呀!而家晚晚都搞到成 11 點先有得休息,但訓訓下妹妹就會喊醒,真係勁辛苦呀!雖然明知呢個係phase,  但希望會快 d 過啦, 無覺好訓第二日又返工會癲架!  今次未有相片住,希望今個weekend d 小朋友玩得開心啦,嘻嘻!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

35 comments:

  1. 細妹咁快就一歲生日啦 ^0^
    自己搞party,真係忙到爆喎,Mrs Wu真係好有心大細囡都自己搞party,期待靚相呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無計啦,屋企個男人話要 fair, 同埋妹妹一歲都算大日子,所以捱埋呢年應該就唔搞啦,哈哈

      Delete
  2. 第2胎時間真係過得特別快, 結果我都係end up屋企搞birthday party~~ 加油呀Mrs Wu!!

    ReplyDelete
  3. 見你冇 update,都知你忙!小朋友又病咁慘。。。 好返未呀?

    ReplyDelete
  4. 哇~~~ 原來如此,怪唔之得click入來唔見晒d 相啦,我仲以為你個blog 做咩啊...><""
    真係話咁快emma 就一歲了,時間過得真快啊,期待你地生日會的靚相 ^v^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,好唔開心,但又懶得update...
      希望到時唔會太忙有時間影相啦

      Delete
  5. 辛苦啦媽媽! 你地地方大D可以係屋企搞都好丫,我仲頭痛緊一歲可以去邊度搞生日會...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁快就一歲咩?時間過得真快。。。。
      屋企搞唔得?

      Delete
  6. 小朋友唔舒服, 媽媽都真係好辛苦~ 加油呀~!!!!

    ReplyDelete
  7. 希望呢個週末大人細路都玩得開心啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有機會一齊出來吃飯好無?

      Delete
    2. 好呀,不過我weekend要返工,好麻煩,要早安排。我哋要同Lala嚟個Queens, Brooklyn, Long Island 聚呀。

      Delete
    3. 咁你邊個weekend得閒呀? 我地weekend吾駛返工先得閒D...

      Delete
    4. 我個個weekend都唔想返工,但今年啲假用哂啦,要到一月新一年至有新假期,我哋約定一月份,邊日你話啦,我到時攞假。

      Delete
    5. 一月份?仲要請假咁慘?阻唔阻你呀?
      睇下 lala 幾時係 hk 返來呀,ok?

      Delete
  8. 原來佢地又病左? 陰公呀!! 快啲好番! 等你多啲時間打blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 隔兩星期病一次,我真係要睇下風水呀陰公

      Delete
  9. 又病左?希望佢地快啲好返!

    ReplyDelete
  10. 唔覺唔覺妹妹都已經一歳喇~
    等睇生日blog 呀
    我呀, 仲慘慘豬, 之前唔知點解個hard disk 死咗, 我呢10 年回憶, bye bye 喇~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh noooooo, 咁真係慘到無朋友,無 back up??

      Delete
  11. Replies
    1. 我都係呀,不過見你仲咁有心機寫blog 即係一齊安好啦,嘻嘻

      Delete
  12. 陰功豬。兩位小朋友快啲好返哂比媽咪休息吓啦。
    $500 我都嫌貴呀!成HK$4,000喎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都仲係咳呀,好難頂又好長手尾......
      咁我地又無花成$500係屋企卦,哈哈

      Delete
  13. $700 for a birthday party? I spend probably 1/3 of that on my kid's :)

    Hope your guys feel better! Did Hannah get it from school?

    ReplyDelete
    Replies
    1. if we rent a place outside that's minimum $700....that's why we decide to do it at home, haha
      I dunno where she gets it from...it's probably the weather that everyone gets sick!!

      Delete
  14. 唔怪之得之前嗰篇blog嘅相相唔見咗啦!

    希望兩姊妹喺生日會前都快D好返啦。;)

    ReplyDelete
  15. Mrs Wu, 都知你忙,如果唔係都好少見你咁耐唔update blog,忙時忙,保重呀!
    ohno...怪不得啦!我以為係一張半張的問題,原來係無位迫住要delete,好可惜呀!><
    你平時upload相片有冇resize?尤其用靚機影果d相,閒閒地都3、4mb一張。
    所以小高放相多數resize左先upload,怕唔夠位比我放相。
    希望Hannah同Emma快些好番!媽媽也要加油喔 ~

    ReplyDelete
  16. 唉....原來如此, 無晒D相...!!
    兩個女大得好快, 妳心也甜得更快....! 努力, Mrs.Wu

    ReplyDelete
  17. 預祝Emma生日快樂、健健康康。
    記得post生日party相俾我地睇下喎

    ReplyDelete
  18. Mrs. Wu:
    ~時間快成咁, 妹妹一歲啦!!
    ~等你post 一班小朋友birthday party 啲相!!

    ReplyDelete