Friday, November 21, 2014

Good show

上星期六搞完Emma個party, 真係累到不似人形,不過原來我地星期日有個show去睇,我都係個日先記得,哈哈,好彩係99幫我地睇住D小朋友,我地就可以enjoy一晚咁大把(平時佢都係只會幫樓下殘障架咋!),不過吾好彩既係,我地要同樓下殘障一齊睇,真係好無奈! 老公囉,又會問佢地去吾去睇,點知佢地又會話去,真係.....蠢!!anyway, 都無影響我既雅致去睇男神黃子華,哈哈哈,其實我吾明點解佢係男神囉,不過佢既才華係特別D既,嘻嘻。  我地個show話就話7點鐘開始,但我地就4點鐘已經出門口,因為想去食D野先呀,不過我地全程都無對話,就算有都係關於個show, 無咩好講啦,其實見到佢地都吾多開胃,特別係個女既,真係以為自己係公主,駛吾駛開埋車門比你呀,8婆! OK,好似離左小小題,嘻嘻,其實今次係想講個show架,今次係自佢地出世後第一次去睇show, 仲要咁夜返(完show都已經10點啦,返到屋企10點幾)真係十分難得,當然啦,我地都好掛住佢地,但我地都係人,人都要有時輕鬆一下吧,所以就留比99照顧,我地就去鬆下,開始時99都有說話我地聽,但到左個日,知道走吾lut, 咁唯有死死地氣啦,哈哈哈! 其實係對我地先係咁je, 如果人地,仆到去幫! 第一次睇live show, 真係好興奮呀,雖然場地吾算大,但都有氣氛,當然比起香港就梗係無咁crazy啦! 去到場到,好多香港人,我諗一定啦,真係以為自己返左HK,哈哈! 總括來講,都好睇呀,但覺得都係無之前個D咁好,同埋有D野都get 吾到,不過都好enjoy呀! 其實難得既一晚可以kids free咁,真係好開心呀,我地返到去D小朋友已經訓哂,吾駛我地湊,真係爽到無朋友呢! 雖然經過party同成晚都無點休息,但原來吾駛湊小朋友一晚已經好爽,不過亮點係,99一個湊住我地4個既小朋友,我真係不得不佩服佢呢,其實要我自己一個湊兩個訓都真係好難,我都有D會淆低,佢居然可以搞掂哂佢地訓哂,真係好勁! 雖然都係吾多中意架啦,但有D野....係佢搞得掂而我吾想搞掂,哈哈! 我.....好懶呀! 






好消息係,我亞媽決定下兩個星期來幫我兩個月呀,yeah!!!! 雖然其實我都吾知有咩幫,但有個人幫手睇頭睇尾我都好感恩,希望到時可以休息多D啦!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

13 comments:

  1. 睇完成篇,好戲在後頭。真係天大喜訊。歡迎AUNTIE!!!

    ReplyDelete
  2. Mrs. Wu:
    ~有黃子華show 睇, 太好啦!! 他講野, 真係幾有points. 不過, 最happy, 你可以rest 一晚. 夜蒲下!!
    ~你奶奶, 係咪喺day care centre 做過?? 一對四. 唔容易.

    ReplyDelete
  3. 好節目, 真係唔好叫埋其他人去, 阻住妳和老公拍拖咩 !!
    多左 99 幫手總好過冇 ! Happy !

    ReplyDelete
  4. 恭喜妳丫,雖然媽媽過嚟唔知幫咩,但可以見到自己親人都會開心

    ReplyDelete
  5. 嘩﹗黃子華呀﹗香港想買張飛入場都好難㗎﹗
    有阿媽係到睇頭睇尾,感覺會踏實好多﹗

    ReplyDelete
  6. 我琴晚都睇咗,超正!

    觀眾後來仲成日玩嘢,大叫"契弟"! 笑C我!:D

    ReplyDelete
  7. 嘩, 正啦, 世上只有媽媽好, 就算呀媽齋坐喺隔離個心都會安落好多架

    ReplyDelete
  8. 恭喜呀!! 有人幫梗係好好好好多啦~~~
    到時又可以抽d時間去拍下拖了! ;)

    ReplyDelete
  9. 嘩,媽咪過黎幫手,咁Mrs Wu真係可以抖一抖呀!
    真係世上只有媽媽好 ^^

    ReplyDelete
  10. 伯母可以同你地過聖旦爷,Yeah!
    寫晒野比伯母幫你買什麽未?千萬不要写漏呀!
    話時話,你地有無兑換國泰的飛行哩數架?

    ReplyDelete
  11. 有人幫手真係好幸福,我完全無人幫手,真係好苦惱,想生多個都唔敢,大前提唔信工人!所以都唔使諗!
    我勁愛子華架!!

    ReplyDelete
  12. 咁開心有得睇黃子華~~~ 羡慕啊!

    ReplyDelete