Tuesday, December 23, 2014

聖誕快樂!

呢排真係好懶呀,話就話有亞媽係屋企好似得閒D,但事實係,我都要照顧埋佢架! 好似上個星期六,就因為Hannah姐肚痾,搞到我都痾埋一份,休息左成日先算係好D,星期日有朋友來開xmas party, 我都怕自己頂吾順,好彩都算OK,今次total有6個family來join我地既聖誕party, 真係幾開心呀,大家食下傾下玩下,咁就一日了,雖然我身體不適,但見到咁多朋友來我又興奮了一輪,哈哈! anyway, 希望大家有個愉快既聖誕,我來緊放假到下年,所以係blog度提早同大家講happy new year啦! 新一年希望大家健康快樂,我會好掛住你地呀!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

15 comments:

  1. 要保重身體啊Mrs. Wu!!

    祝聖誕快樂,襯聖誕假期好好休息,享受天倫樂!

    ReplyDelete
  2. 祝聖誕快樂....襯假期你要好好休息一下啦~~~
    唔洗掛住我地班blog友架喇, 哈哈 ^^

    ReplyDelete
  3. 祝妳地一家聖誕快樂, 身體健康, 新一年心想事成呀~~~

    ReplyDelete
  4. merry Christmas and happy New year! 新一年要身體健康呀!

    ReplyDelete
  5. 假期係應該去玩、去見朋友、或者咩都唔做休息下架~~~享受你嘅假期啦:)
    Merry Christmas to you and your family~~

    ReplyDelete
  6. MERRY CHRISTMAS AND HAPPY 2015 TO YOU AND YOUR LOVE ONE

    ReplyDelete
  7. Mrs Wu, 我都估你忙,忙時忙,小心保重身體呀!TAKE CARE ~
    聖誕快快快樂 ~

    ReplyDelete
  8. 聖旦快樂!
    放咁多日假,好好同家人一起渡過!

    ReplyDelete
  9. Mrs Wu:
    ~聖誕快樂呀!!
    ~又開party 好高興呀! 有時, 真係要聚一聚, 個心境都開心好多
    ~難得你又放假, 你媽咪又係美國, 大家一齊shopping 食飯, 行下街, 開心下啦!!

    ReplyDelete
  10. 嘩.....又開大party , 人多好熱鬧...好高興 !
    有得玩, 百病除 呀 !!

    ReplyDelete
  11. 聖誕快樂^_^
    小心保重身體喔!
    6個家庭都係中國人喎,係咪多數都係同番自己人玩㗎?

    ReplyDelete
  12. Merry X'mas and Happy New Year~~

    ReplyDelete
  13. Mrs Wu, 聖誕過年又到新年啦!祝新年進步,一家健康平安!Happy 2015 ~

    ReplyDelete
  14. Mrs.Wu Merry Christmas!!! + Happy New Year 2015!! ...

    ReplyDelete