Tuesday, January 6, 2015

新年快樂!!!!


好耐無見呀,實在太忙碌了,加上上個排放假到新年,真係無時間update呀! 我地一家係呢度祝各位有個健康快樂既2015啦! 

講番聖誕節個日,我地呢度所有鋪頭都關門,所以想出街係無可能了。 本來朝早打算同親戚飲茶,老公吾想出門,就得我同亞媽兩個湊住兩個出去,點知假期實在太多人,有排等,我又揹住妹妹,亞媽推Hannah, 而咁岩個D時間 Hannah又肚餓,真係大人等得小朋友吾等得呀,我地唯有走啦,唉,最慘係我揹住成20磅人仔,真係腰都斷,所以我決定以後都吾做埋呢D野,推佢無咁嬲!anyway, 返到屋企後,我地就決定同兩個小朋友去玩,玩咩? 咪就係去溜冰囉,嘻嘻! 想當年,我都有係太古城學過花式溜冰架,不過而家人老左,骨頭都硬,真係企到已經偷笑呀! 當然啦,呢個咁難既任務,就梗係無妹妹份啦,我地就只可以叫亞媽睇住亞妹,我地就同Hannah去溜冰。 我開始時都驚佢會跌呀整親呀,簡直10萬個吾放心,點知換上鞋時,佢又企得穩又行到wor...我都有D驚喜,之後入到溜冰場,當然要扶住先啦,我其實都未適應到,始終真係多年無玩過呀,好彩老公同我地一齊去,大家就拉住佢一齊溜左陣,雖然佢都係比我地拉多,但佢又好似中意咁,嘻嘻,好搞笑呀! 希望我地下次再有機會去啦! 可能個日聖誕節,所以吾算得上好多人(因為個個都係屋企做節),不過我地就有一個難忘經歷呀! 






同場加影我地去屋企附近既聖誕燈飾區,好靚呀!!!!














:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

30 comments:

  1. Replies
    1. thanks Lois...and same to you, happy new year!

      Delete
  2. Happy New Year. Hannah maybe the next figure skating queen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy new year yanyan, hahhaa.....i just hope she knows how to balance on ice....my goal is small haha

      Delete
  3. 新年快樂呀Mrs. Wu!! Hannah好叻喎,第一次溜冰一D都唔驚,掌聲鼓勵!!!

    D聖誕燈飾好靚呀! 係喎,兩姊妹依家肯唔肯跟婆婆呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢都ok 呀,唔扶佢都行到兩三步,第一次算係咁啦。
      都可以接受,不過我係度就痴我多d

      Delete
  4. Happy New Year^_^
    聖誕假中國人的舖頭反而有開呀?
    我估Hannah會好快學識溜冰
    妳屋企附近好靚丫

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,中國人鋪頭開足 365 日架! happy new year oli

      Delete
  5. 好有聖誕氣氛呀! happy new year

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都ok 架呢區,年年都好靚, happy new year

      Delete
  6. 新年快樂...你個邊好有氣氛啊~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新年快樂,係得呢區先有咁多咋,hk. 都有好多燈飾je

      Delete
  7. 新年快樂呀~~D燈飾好靚呢,Hannah好叻呀,可能遺傳咗你嘅天份^^

    ReplyDelete
  8. Mrs. Wu
    ~靚媽, 生咗兩個小朋友, 個樣仲keep 到好好!!
    ~我細個恨溜冰, 但無機會學,羨慕你細個有學, 因為好多運動, 真係要細細個學,先學得好!! Hannah 有潛質學溜冰, 有無諗住帶她去玩多啲.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實比以前已經殘千陪,豬腩肉都多萬倍,唉,無計啦!
      應該都會同佢去多D呀,不過想等埋Emma大少少先,有人一齊玩開心D

      Delete
  9. 新年快樂呀!d 燈飾好靚呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新年快樂 :)

      係呀,一年一度,佢地好似係比賽來架!

      Delete
  10. 嘩,花式溜冰,勁。我只係扶住扶手溜咋。哈。

    新年快樂呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 舊時呀...而家已經腳震震,哈哈哈
      新年快樂 :)

      Delete
  11. 新年快樂伍氏!
    學溜冰滑雪細個學好啲, 重心低跌到都唔驚。
    MRS WU你好靚女呀~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都吾知佢係咪中意學,不過都要成$2XX 學費,所以睇定D先啦!
      靚女? 邊度有?????

      Delete
  12. 新年快樂, D相影到妳同Hannah好似樣, 靚靚母女~~ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha 我地真係餅印來架!
      Happy new year

      Delete
  13. MRS WU,新年快樂呀,MISS U SO 呀 ^^
    嘩,聖誕燈飾區好靚呀,好迷人呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新年快樂呀sammi, 好耐都無探你啦,呢排真係忙D,你係咪就生啦?

      Delete
  14. 嘩~ D 燈飾一D都唔弱WOR, 唔駛掛住香港個D啦~~ 祝你新年快樂呀!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下,HK個D吾係靚D咩????? 我心繫HK架,哈哈哈哈哈! happy new year, pigleg ma :D

      Delete
  15. Mrs Wu, 新年快樂 ~ 祝你們在新一年事事如意、新年進步,仲有最緊要個個都健健康康!
    講起太古城倍加新切感,雖然我無去學,但偶爾都會去下玩,細細個媽媽就好少帶我o也去,多數去歡迎天地(你仲記得呢個地方嗎?) 係大個左,自己同同學一起去,小高好輸盡會經常跌,但玩熟左就ok!
    之不過......依家再去都真係唔夠玩!XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家太古城仲有溜冰場嗎? 我以前同我家姐一齊去學架!新一年都希望你地有個健康快樂既 2015

      Delete