Thursday, January 29, 2015

風暴過後


雖然話就話係世紀大風暴,但個個都話雷聲大雨點少,政府有時又好難做既,因為之前試過predict吾準,又話死左幾多個人,而家話你地知個風好勁,又比人插,真係算吧啦! anyway, 我就好appreciate佢地,因為鏟雪車既人真係搵命搏,同埋天氣咁差真係寧願留係屋企啦,嘻嘻,我地又有一日假放,有咩所謂je.....不過講真,我地住個度吾算多雪,但有D地方真係有成幾呎雪架!

個日學校吾駛返學,下午時見已經停雪,就同Hannah 落去玩雪,整雪人,好好玩呀! 雖然都係整吾到,因為D雪吾太痴,但玩左一陣都好開心呀! 好想好想同佢去滑雪,我諗應該幾好玩呀! 之後樓下個女話想上來我屋企玩,見Hannah成日痴住佢,咁是但啦,比佢一齊玩啦! 其實佢無小姐脾氣時都OK,但叫佢幫手clean up就諸多籍口,煩! 






:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

17 comments:

  1. EMMA都食得好乖喎!
    大小姐個髮型同HANNAH B一樣。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,都係出自99手筆,但hannah B應該靚D, 哈哈哈哈哈 :P

      Delete
  2. 雖然"雷聲大雨點小",但總好過因為雪暴帶嚟嘅大停電吖! 比著我都情願係咁!

    ReplyDelete
  3. 唔多雪冇咩事就好喇, 睇新聞有D地方真係好嚴重, 好擔心妳地架

    ReplyDelete
  4. 真係好彩啦,妳地個度唔大雪,睇電視見到D雪成呎厚呢
    哈哈,一個公主點會同妳clean up ar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個次其實唔大,但有d 地方就積好多,好恐怖。
      哈哈,我都忘記個個係公主,哈哈哈

      Delete
  5. Mrs. Wu:
    ~當賺咗一日有薪假期囉!!
    ~我見Hannah 都好投入去玩雪!!
    ~表姐和Hannah 個髮型, 係一樣. 應該同一個髮型師. 哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,個日係屋企做左少少野,跟住休息下同 hannah 玩雪,都幾開心架!
      哈哈,無錯,同一個髮型師,都唔太差吧

      Delete
  6. 可以一齊砌雪人,真開心

    ReplyDelete
  7. Boy, you have a huge projector screen at your house!

    My husband would be so jealous :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol its really huge...... i cant even see the whole thing.... thanks to dondon hahaha

      Delete
  8. 有雪玩又多一個親子活動!:)

    ReplyDelete
  9. 同 Hannah一齊玩雪, 佢真正做左白雪公主。幸福美麗!

    ReplyDelete