Monday, January 26, 2015

大風雪吹襲


新聞講到今晚開始會有大風雪來臨,真係好得人驚呀! 佢地話會預計有18 to 24吋雪,係,無錯,即係成兩呎呀! 好得人驚如果真係有咁高, 希望大家都可以安全咁過左呢個風暴啦! 

咁耐無見,緊係以為我偷懶啦,但事實係,我地又病了,唉! 好似自summer後,我地就無停過病,真係我都怕怕了。  雖然醫生都話無得避免,因為hannah開始返學,但真係隔一星期又病,真係好得人驚。 話就話只不過係傷風感冒,但點都令人辛苦架,我都食左兩日藥先好番D咋,上星期真係直頭起吾到身返工,成身都軟同痛,真係慘絕人寰呀! 點樣先可以令抵抗力強D呢? 就算吾係講小朋友,我自己D抵抗力真係差,咁容易又病,唉! 上星期去睇中醫,都係調理下身體,佢就話如果成日病,煲D白術,防風,北奇(吾識寫)煲湯,可以加強抵抗力wor....雖然吾知work 吾work, 但都會試下既,不過講真,呢D中藥真係佢識我我吾識佢,而家亞媽係度就話可以幫下,遲下我又忙過,真係休息時間都無,何況煲湯,盡量啦!!!!! 如果大家有咩好提議,不訪話我知,我真係病到癲左lu.........冬天真係好易病,希望冬天快D過啦!!!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

15 comments:

  1. take care 呀~ 美國大風雪呢邊新聞都有報呀~ 小心小心~

    ReplyDelete
  2. 要小心保重,如果明天路面情況太惡劣,就算學校無停課,都留番Hannah喺屋企,不要四圍走,太危險。

    因為老公氣管比較敏感,好容易病,所以佢平時除咗食橙同維他命C,一有D風吹草動就會食埋cold fx打底,或者妳都試下盡量補充多D維他命C啦!

    ReplyDelete
  3. 保重身體呀, 食多d生果補充維他命c啦, 呢排我成日俾奇異果兩姊妹食, 暫時自我感覺良好 ^^
    你都不妨試試~~~

    ReplyDelete
  4. 小心保重身體呀, 我都好怕病, 而且有時一病就好耐先好, 又怕傳染家人, 自己又累...

    快D 好番呀~

    ReplyDelete
  5. Mrs. Wu:
    ~我都有聽天文台講,你個邊會有snow storm. 咁大雪, 真係連門口都出唔到. 你哋公司有無比你哋off?
    ~0下!! 你可能唔夠休息, 所以, 你容易病!! 有補湯飲,好過無. 雖然唔知啲湯乜東東, 但點都補咗啲!!! 我聽人講, 飲熱檸檬水, 會多維他命c. 會令啲病菌, 唔會咁容易入身上!!

    ReplyDelete
  6. 睇新聞天氣好似好惡劣呢,一切小心!你都要好好休息,早日康復呀~~

    ReplyDelete
  7. Mrs. Wu, 可能真係妳休息唔夠, 就易病倒 !
    都係嗰句, 多休息 ! 但怎樣才可以多休息.....就真係各有各法 .....!
    保重呀 !!

    ReplyDelete
  8. take care。

    多休息,做運動,另外,飲維多c?打流感針?唔知work唔work?

    小朋友返學好容易病,南瓜仔既同學,一個月返左7日學都無。

    ReplyDelete
  9. 我在新聞都睇到啊,mrs wu,一切小心啊,hannah 咁細,其實學校係咪已經停課啊 ?

    ReplyDelete
  10. Take Care ar,係啦見妳地不停病咁,駛唔駛將間屋消毒一次呀?
    呢排香港有流感都好多人病

    ReplyDelete
  11. 有啲人真係天生易病啲。 好彩都係小病,是福。
    我舊老闆都係成日病,佢就日日食維他命C。

    ReplyDelete
  12. 建議妳買把強力抽氣扇,把雖氣病氣抽走,比成屋消毒容易,入屋除鞋,包括99等人,空氣好身体自然好.

    ReplyDelete
  13. 聽朋友講加看新聞都知你o也果邊好大雪,真係要格外小心!
    Mrs Wu, 你們點呀!現在好一點嗎?希望你們快d好番,之後keep住飲檸檬水(不要加糖),打定底!

    ReplyDelete