Thursday, January 15, 2015

減肥



嘩,原來要減肥真係十分吾容易,首先想講下,因為開頭要餵人奶,所以真係勁食,做成有食消夜習慣,慘慘! 以前真係一路泵,一路食零食,因為係得個D時間先可以算休息下,梗係想開心下啦,我真係希望呢個世界係無零食,薯片朱古力真係害人不淺呢! 而家要減,真係有D困難,要不停忍口,不停捱餓,嗚嗚! 雖然好似好變態,但見到自己個豬樣同身材,真係不得不忍下,因為實在恐怖呀! 而家個計劃係,cut down零食,少吃飯麵類,食多D肉菜,希望咁樣可以令自己減到少少啦。 係office真係想勁食,所以有時口痕時,就放一大盆生果係面前,我諗點都好過食薯片個類吧,嘻嘻! 希望可以keep住呢個habit啦,吾想再繼續重磅下去呀!

早餐-呢幾日都係食蛋,無包,應該無咁肥卦

lunch - 依舊帶lunch box, 有少量飯同餸,吾飽就食生果

snack -真係口痕就食gum, 再吾係就yohurt呀,生果,calories應該低D卦

dinner -如常都係食99煮,不過cut down食飯,食多左餸!

late snack- 無,希望keep到呢個habit啦!

加油!!!!!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

25 comments:

  1. 我會一邊叫你加油一邊引誘你。呵呵呵。

    ReplyDelete
    Replies
    1. lala好衰呀!!!
      希望我吾會比你呢隻魔鬼引誘到,哈哈

      Delete
  2. You look good in pictures!

    After having my 2nd kid 3 years ago, my belly hasn't bounced back. Oh well, I love food more than I love my body :)

    Good luck!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i love food too, but i want to eat healthy..... i've been eating junk all day, which is no good

      Delete
  3. 最緊要搵個啱自己體質而又健康嘅diet。:)

    慢慢等個胃適應咗就無咁易覺餓架啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 雖然而家都有食少少少零食,但比起以前,真係天大既對比呀,哈哈哈! 希望keep到啦!

      Delete
  4. 係咪停左人奶先係減肥最大考驗? 胃口食大左咁多, 我諗起以後條路都難行喇...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你吾駛怕啦,你本身瘦底,食多少少都吾係問題,我本身肥底,就算飲水都會肥,唉,真係難忍呀!

      Delete
  5. Mrs. Wu:
    ~我望你blog 啲相, 我覺你係靚媽一名. 同個"肥"字拉不上關係!!
    ~我見你日日咁忙碌, 我以為你已經好瘦!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能近排休息多左,亞媽係度可以訓多少少,所以肥左lu...嘻嘻,不過佢返HK後我又可能忙番啦

      Delete
  6. Replies
    1. 其實我肥架,不過收埋得好,哈哈哈

      Delete
  7. 我都想減,但是都吾成勁呀!

    ReplyDelete
  8. 加油丫!
    戒零食真係會好好多㗎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,但真係好難呀!!!!!!!!!!!!!

      Delete
  9. Mrs. Wu....當兩個女再大一點, 妳只要經常陪她們玩, 陪著兩個活潑, 精力充沛的小朋友一起, 包妳追住佢地而追地妳瘦 !
    唔駛減定先 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 到時先減太遲啦,趁我仲有推動力就減一減先啦

      Delete
  10. 我睇你既相唔肥喎………

    ReplyDelete
  11. Mrs Wu, 小高極之認同講減肥真係好難,一d都唔容易,你還好!望落真係唔肥,更何況你是兩囡的母親,kee到這樣已經非常好!小高就慘...未生都成日比人誤會,人o也問得多都唔再問...呢兩年真係肥左好多,成日話減話減都真係得個"講"字!只怪自己為食,但又懶!
    Mrs Wu, 你要加油呀!支持你 ~

    ReplyDelete
  12. MRS WU,你邊肥呀? 不過我認同做左媽媽都要努力 KEEP FIT,個人 FIT D,感覺真的會更更更美呢 ^^
    所以我生完都一定會努力減肥,不可讓自己肥......但減肥真的很不容易啊 ><"""
    你要努力呀,我支持你呀 ^0^~~~

    ReplyDelete
  13. 非常非常難減,我都係停左餵奶先減到......

    ReplyDelete
  14. 好慚愧呀..........我成隻人型豬咁, 但就一路都的唔起心肝, 唉~

    ReplyDelete
  15. mrs Wu 都叫肥?? 唔通你想更fit 等summer 可以箸bikini?XD
    你個menu都唔錯喎! 好Healthy呀! 凍天要多飲杯ginger tea 唔係怕太涼呢~加油加油靚媽!!

    ReplyDelete