Monday, January 12, 2015

13月@ Emma BB

咁又過左一個weekend了,好快手呀! 其實由新年到而家,都有好多野想講架,不過hea hea下就吾記得lu, 哈哈哈!近排都無咩特別既,不過早一個星期妹妹就病左,我亞媽就揹住妹妹去睇醫生,因為我要返工,開頭都諗住佢又無發燒,都吾似咩事,係有幾聲咳je, 不過吾知係咪HK d人特別中意睇醫生,我亞媽就二話不說同帶左妹妹睇醫生,結果係,佢有輕微肺炎,我聽到時都呆左,因為我見妹妹吾似好嚴重,都似係咳兩聲咁啦,但佢係咁her her聲,我亞媽都驚呀,事實證明係應該去見醫生,因為實在太嚴重了,更怕妹妹有什麼後遺症呢,食左7日消炎藥,都算好得7788 了,不過都有幾聲咳,但醫生話個肺清,吾駛再食藥,做媽媽都係好大意,妹妹病到咁嚴重都吾知,可憐呀! 再之前去左抽血,之後驗到妹妹對蛋白同花生都敏感,都好擔心呀! 雖然我地都好盡量小心吾比佢食到敏感野,但有時都真係好擔心,始終有時我地好易遺忘,希望呢個問題會outgrow啦! 

愈大愈曳既小姐,食野超級吾專心,一定要睇TV先食(多謝62既教導)


呢個古靈精怪既大小姐,係咪好可愛呢?

似吾似去打仗一樣?


媽媽,我下次吾咁曳啦,吾好嬲啦!

一大清早就起身玩,我真係比佢地玩殘呀!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

29 comments:

  1. 好鍾意大小姐同二小姐對望嗰張相,好似玩得好有默契咁!

    Mrs. Wu媽媽喺屋企對住妹妹,可能睇得出妹妹越來越嚴重,而且佢始終"有經驗",留意到妹妹有唔妥就即刻帶佢睇醫生,其實好細心呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都中意,不過實在太早起身了,哈哈
      一時時細心啦,都好過 6299 話唔駛同佢睇醫生既

      Delete
  2. Emma對蛋白、花生冇敏感,就要小心D喎,但對蛋白敏感咪連蛋糕都唔食得?

    ReplyDelete
  3. 轉眼間妹妹都咁大個, 兩姐妹可以一齊玩, mrs wu 你就嚟可以有好日子過, 加油~
    蛇仔明都病咗, 又係咳都her her 聲, 我同你一樣覺得小朋友咳兩聲, 蛇婆就超緊張, 結果醫生話蛇仔明有啲氣喘, 依家食咗幾日葯, 仲有兩聲咳, 同多痰, 蛇婆依家就燉川貝俾蛇仔明食
    希望大家都有個健康嘅2015啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我亞媽煮左D鱷魚肉湯比佢飲,你都可以試下呀!
      希望大家都健健康康啦!

      Delete
  4. 好彩Mrs Wu媽咪響度帶左Emma b睇醫生咋,估唔到會肺炎,好彩唔嚴重咋!
    哈哈,小朋友都鐘意用啲兜兜當帽,肚B都成日倒兜裡面啲野當帽戴架 XD
    兩姊妹一齊玩好sweet呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 上次emmaB都係咁玩,可能見到姐姐咁玩又想咁做,哈哈

      Delete
  5. 你呢個媽媽真大意, 好彩婆婆拿拿臨帶妹妹去睇醫生咋~
    不過有時我都係咁, 我覺得少少事就廢事睇, 次次都係婆婆叫睇我先帶佢地去睇架咋. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我都吾想成日去見醫生,好煩架,又要等又多菌,不過今次咁嚴重先去睇下咋,同埋,呢邊係無咩藥食,都係消炎藥咋

      Delete
  6. 有婆婆o係度真係太好啦!! 冇事就安心哂!
    希望妹妹越大越健康, 冇哂敏感問題, 唔好再令婆媽擔心~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係囉,健康最重要!吾好再要我擔心啦,衰女!

      Delete
  7. Mrs. Wu:
    ~依家Emma 肯跟婆婆? 不過, 好彩你亞媽係度,又帶Emma 去醫生度.
    ~而家見Emma笑返晒, 雨過天睛!! 但食物方面,真係要小心!!
    ~你兩個女都好靚女, 大家又肯一齊玩!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢都跟既如果我吾係度,我係度就望住我要我囉,好煩,哈哈!
      係呀,會特別留意,希望吾會太嚴重啦!

      Delete
  8. 希望 Emma 大啲會 outgrown 食物敏感。我個仔之前都好多嘢敏感,蛋同花生係其中兩樣。不過佢 outgrown 咗好多,雖然對蛋仲有少少敏感,但照比佢食蛋糕。好多食物成份都有蛋, Emma 仲細,要小心啲。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,呢兩樣好多人都敏感,不過我地都盡量吾比有呢類既野佢食,希望大D會好D啦

      Delete
  9. Hope Emma feel better soon!

    Make sure you get an EpiPen for Emma. I even have one in my purse for my son, who ended up in the ER after eating peanuts.

    Hannah back to school now?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok, maybe i should get one from doc next time. ur son not outgrown yet?
      yes, Hannah is back to school....just 1 day of holiday, poor kid

      Delete
  10. 對蛋白敏感,星期六唔好食生日蛋糕喇。
    EMMA B笑多咗, 抵錫!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢不嬲都係笑B呀,不過出街另一個樣,哈哈!

      Delete
  11. - hk人特別鍾意睇醫生 -> 笑左!
    - 包包同妹妹好多共通點呀,又係蛋白敏感同食飯睇tv :p
    - 食蛋糕會唔會敏感呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,或者係我屋企人先咁啦,我見我家姐成日都同個仔去見醫生,嘻嘻。
      我都無點試過呀,下次可以試!

      Delete
  12. 眨吓眼兩姊妹就去shopping 你就梳干喇

    ReplyDelete
  13. Hannah 大少姐真係越大越靚女, 又 cute. 細妹對部份食物有敏感就要小心點 !
    希望大過些會自然無事啦 !!

    ReplyDelete