Friday, January 9, 2015

新車

係未有小朋友前,我地第一架車係一架 suv,  個陣覺得又大又好坐,都ok 啦, 到差不多生hannah 時, 我地又換左一架sedan,  因為為左老公返工要揸車,揸架 suv 唔慳油,點知,老公已經唔駛揸車返工, d 油價又創新低, 一架慳油車已經無咩作用,加上,妹妹出世後,話就話少出街,但要出街時真係幾攞命,係usa,  carseat 係 mandatory,  bb 一離開醫院就必定要有 carseat,  否則唔比出院, 試想下,我平時夾係兩個carseat 中間,個d位置真係少之有少, 同兩個小朋友出街,拎野都特別多,一袋兩袋咁,真係位置多到呢。。。。。。 所以,上星期就去左 car dealer,  買左我地第3 架車,就係一架 van.   其實我開始時都有d 抗拒,因為覺得好 chinese,  好唔型, 但自從經歷過迫係架車成日,就覺得,一架van 真係好重要。 我可以買架 suv,  但係兩個 carseat 迫係後面,坐多個人無可能了,加上我父母年年都來一次探我地,有架 van 可以road trip,  都唔錯吧。  係就係薯仔d,  但實用程度 100 分呀!!!  其實我地作為父母,已經唔單睇外表,睇下自己著到幾c9, 都要留番d 錢買小朋友衫就知啦,哈哈!烏烏where where 我就係人辦啦! anyway,  byebye camry,  我地曾經有個兩年幾既感情,而家割愛比其他人,希望你個新主人會對你好啦!!! 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

22 comments:

  1. 恭喜Mrs. Wu新年換新車呢!

    我明有幾辛苦呀,以前去親探家姐,我都係坐兩個car seats之間嗰個gap,坐幾日都覺難頂(雖然好想黏住D姨甥),難為Mrs. Wu仲坐咗年幾,勁呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 夾係中間辛苦呀,所以我之前已經坐番前面,由佢地自己係後面片過,哈哈

      Delete
  2. 依家香港都好多人用七人van,其實坐得人多,又方便又環保tim
    吓?妳邊似C9 ar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係方便,但唔靚仔,不過算啦,而家實用最重要

      Delete
  3. Mrs. Wu....女少愛型, C9 要經濟實惠, 好正常 !
    新年換新車, 房車型 Van 就又型又實惠....妳識揀呀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Van 邊度型,不過老公見我坐得辛苦,揸 van 都無所謂呀

      Delete
  4. 其實七人車仲好啦,可以載多D 人,又鬆動D ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係得個實用囉,不過算啦,有family 都預左係咁啦

      Delete
  5. 其實七人van都幾靚呀,又可以一家人一齊坐

    ReplyDelete
  6. 七人van望落係唔型,之不過又真係夠實用,尤其你o也有兩個B,加埋BB o野五人座位真係唔多夠!
    係呢 ~ Mrs Wu 你o也果邊carseat要坐到幾多歲?香港好似改左法例,都要坐到阿b好大個先可以停.....但幾多歲真係唔記得!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,個車尾放架 bb 車真係無位了,所以van 真係實用呢!
      呢邊好似係計高度同重量,唔一定係幾歲架

      Delete
  7. 新年有新車, 值得開心!!
    做父母就係咁, 實用緊要過一切, 我生MC後都係冇咩打扮
    不過放心啦, 妳都仲係一個靚媽索媽呀~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 想打扮都無時間呀,算啦,留d 精神訓好過

      Delete
  8. Congrats!

    We still drive SUV. I am pretty small, I find mini-van too big to park (or I suck at parking :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i don't park well either way...hahahhahahha
      i just don't know how to park :P

      Delete
  9. 我最鍾意新車味。
    戴住兩個女,型乜哈哈哈哈。

    ReplyDelete
  10. Mrs. Wu:
    ~我以前都覺Van 好薯, 但黎到北美住, 有架Van, 真係方便好多. 去下近近哋旅行都舒服好多

    ReplyDelete
  11. van係咪即係7人車?香港好多有小朋友嘅都係揸7人車,我地揸日產7人車嘅雖唔叫靚仔但都唔算薯仔呀

    ReplyDelete