Wednesday, February 4, 2015

心痛

2 月啦,即係代表我亞媽就快要回香港了。 唔捨得當然有,佢幫我做哂所有家頭細務,真係十分之爽,不過我明白佢要回港既原因,算啦,當係我既假期吧,嘻嘻!

上星期6, 我地就好快地落左maryland 探老公cousin,  流產左真係好心痛,但無人幫佢坐月我都覺得心痛, 佢自己本身係 abc,  唔識係在所難免, 但老公同亞媽係100% 香港人,無理由唔識啦, 唔好同我講話揾唔到d 野煮比佢食, 普通連雞,豬無理由無得賣卦。  我地星期六去到, 見到落哂形, 真係陰功, 之後開始lunch 時間,佢話肚餓,佢亞媽就叫佢煮個麵食,我都定左一定,下,坐月食麵?? 第一次聽喎, 跟住好彩佢亞媽有個朋友來探佢,話坐月食咩鬼野麵,之後就煮左d 肉餅加飯佢食,都算係正常既一餐呀。 佢屋企又無薑又無肉,我都唔知講咩好,唉,可憐! 返來後再同佢 whatsapp,  問佢食緊d 咩野,佢話無胃口,食粥,我又再突左突,食粥?? 坐月?? 我真係唔知講咩好,其實雖然佢個bb 係無左,但佢真係生佢出來架, 我覺得坐月d 野一定要做足,特別係佢流產, 應該更加需要多d 營養同休息, 如果佢想要第二個,真係要好好照顧身體呀!! 所以我今日就send 左個坐月menu 比佢,希望佢都 follow 少少啦,唉! 真係為佢覺得可憐,如果無人幫就話je, 而家亞媽老公都有都幫唔到手,只可以講句 good luck 吧,唉!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

29 comments:

  1. 老公好多時無呢方面嘅"知識",但如果著緊老婆嘅都可以train或提下佢有咩可以做/幫忙照顧,但個阿媽...我就真係睇到O哂嘴。^^"

    Mrs. Wu要好好珍惜同媽媽共處時光呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都o 左呀,我覺得亞媽點都係為自己個女好,點解會咁呀?

      Delete
  2. 佢媽係咪好後生㗎?所以唔識呢D嘢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係wor, 都應該有 60 啦。。可能更大

      Delete
  3. 可能佢地都係比較西化.....所以無咩坐月概念啦.....流產要生出黎, 真係好慘, 好心痛, 希望佢早日心理生理都快D RECOVER~ BLESS HER

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好好好痛, 我見到個bb 脚印印左係張紙度,真係幾心酸, 同埋坐月應該好忙餵bb, 而家佢仲坐係屋入面成個月,真係想唔亂諗都幾難

      Delete
  4. 冇咁BB已經好慘, 仲要媽媽同家人唔識照顧自己, 的確超sad呀...
    不過妳提又提左, menu都send左, 幫到都幫了, 都係咁啦~~
    希望佢自己識諗, 好好照顧好自己再陀下一胎啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲有, 冇左婆婆的日子, Mrs Wu要加油呀

      Delete
    2. 係呀,我地仲寄左d 野落去比佢補身,都算係咁啦。
      無亞媽幫,咪自己做哂d 野,我會加多d 油啦

      Delete
  5. 坐月呢d野雖然未必人人識, 但老人家都唔識又真係有d奇囉~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔識架,但都係上網睇下咋,不過好彩有亞媽幫手囉

      Delete
  6. 坐月真係好緊要.....坐唔好, 身體會好差架...>.<希望你的親戚好好跟你比個個MENU啦~~~~好慘~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我信架,如果坐得唔好,老左就知味道呀

      Delete
  7. 流產對女人身體真係好傷,99自己都坐過月又會唔識呢D野GE...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,真係唔知,我諗點都唔好搞壞自己個女身體啦

      Delete
  8. Mrs. Wu:
    ~我覺唔係個個父母都識照顧人. 包括自己仔女. 所以, 你阿媽好錫你, 依兩年都由香港黎美國幫下你手打理家頭細務.
    ~你老公個cousin 好可憐, 希望她體柏係強勁, 唔太洗補, 都可以快速覆原!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,我亞媽過來幫下真係舒服好多,不過假期就完lu, 哈哈
      我都希望佢可以快d 康復,走左呢個陰影再陀過

      Delete
  9. 唉....幸福真的不是必然 ! 好彩有妳 mrs. wu

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係盡人事咋,大家都係親戚ma... 更何況大家都係女人,心痛架!

      Delete
  10. 如果坐得唔好,老左就知味道呀 <--- that's me. I got sick soon after I had my 2nd one. I am now sick all the time...

    How is your husband's cousin doing? Is her husband at least caring?

    ReplyDelete
    Replies
    1. what kind of sick do you get?
      I think she's doing ok...her hubby cares about her but at the same time, sad.....

      Delete
    2. I got a cold with fever when I was 坐月. Now I get a cold every couple of weeks.

      Delete
    3. oh...but that's me too...i catch a cold every month T_T

      Delete
  11. 好彩MRSWU你可以教吓路咋。
    但你都應該心痛吓我。我嗰時咪又係無坐月仲要煮飯執屋。DONDON似坐月多過我。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都有煮過湯你呀,不過有無飲就吾知lu.......
      但你起碼有CD,佢.....真係咩都無 :(

      Delete
  12. 好慘呀,但好彩有你幫佢架,希望佢快d recover 番!

    ReplyDelete
  13. 老公唔識坐月都明,但阿媽真係無理由唔識!?好彩有你幫手......

    ReplyDelete
  14. 妳愛人的cousin真可撛,有親人在旁都冇米粥食,又是另一本難念的經,希望她堅強地保著身体,日後的日子還要走好長的路,祝她健康

    ReplyDelete
  15. 我聽到都感到鼻子一酸,還好有你幫幫手,希望她盡快養好身子再努力過!

    ReplyDelete