Wednesday, February 11, 2015

滑雪記

上星期六,原本約左朋友去滑雪,點知老公又突然間手痕,打比佢個 friend 問佢去唔去,因為我地都打賭佢地唔會去, 點知,佢又話ok, 真係吹脹,原本多d 人去應該會開心d,  但佢地真係好煩,又嫌呢樣又嫌個樣,話明去滑雪,點知又話要玩 snow tubing,  真係吹脹呀! 因為本身去個度係無tubing 玩,而我又約左我d friend 係個度,咁唯有我放我朋友飛機,同佢地去snow tubing 個場啦!不過最衰都係老公,唔手痕就唔會咁!

Anyway,  我地成 2:30pm  先去到第二個location,  搞呢樣搞個樣,租鞋換鞋去廁所,其實玩都唔知有無15 分鐘,但我就比哂錢,陰功! 亮點係,我租左個helmut 比hannah 小朋友, 點知c 都唔肯用,白白令我無左 $16, 係美金呀,好傷!!!!!

但見到hannah 小朋友咁開心咁過左一日,我又好有滿足咁,就算花多左$16, 見個女笑,都係priceless!  不過滑雪呢個節目,都唔係窮人(i. e. 我)  既玩意,就咁去一去,就洗左我成 $100, 仲要係貼錢買難受個隻,唉!我諗我都係冬眠到夏天算數!

我唔識post video,  不過可以上我fb 睇呀!


包到成個賊咁,哈哈哈,不過滑雪D人個個都要bundle up




終於見到個真面目,證明係hannah小朋友


妹妹,sorry呀,因為你吾岩玩,所以無同你去,同埋你成日病,都係留係屋企穩陣D!  吾好以為佢中意睇書,其實係幫我fing哂D書落黎,有排執!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

22 comments:

  1. 第一張雖然睇唔清楚樣, 但好鬼可愛囉
    貴少少買到難忘的回憶, 都OK啦 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,不過真係無下次,因為實在太大工程,玩完好似無左自己咁

      Delete
  2. Hannah 好可愛呀!最鍾意見到呢邊D小朋友冬天bundle 哂,细细粒圓碌碌,真係好得意架!

    太明白啦!之前同nephew&niece 去滑雪又係咁,工程超浩大,攪掂哂D租金、着哂衫,滑一陣就夠鐘,不過知道佢哋玩得開心就大滿足呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係太明白我啦!!!!!! 搞一搞真係成個鐘,跟住滑兩滑又話累,哈哈哈! 不過真係好累...我地!!

      Delete
  3. 吓?咁都得?妳約咗妳fd在先喎,妳老公個fd咁麻煩㗎?
    又唔係成日玩,$100 都ok la,Haanah又開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地真係好煩,無下次!
      係呀,間唔中一次都ok, 成日就唔好啦

      Delete
  4. Mrs. Wu:
    ~你老公啲朋友, 都好即慶
    ~滑雪事前工夫, 真係唔少, 但點都安全至上. Hannah 第一次滑雪有開心回憶, 第二時再滑, 就容易喜歡滑雪!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為佢地好無聊,個個wkend 係屋企過。
      我自己麻麻滑雪,唔知hannah 中唔中意呢?

      Delete
  5. "見個女笑,都係priceless " <---認同呀 ^^
    嘻嘻....等 EMMA 大個D 先去玩吧,外面一定好涷呢 ^^

    ReplyDelete
  6. 我以前都鐘意滑雪,不過實在係貴。Hannah 玩得開心就值得啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好貴,所以都係算數啦。。。

      Delete
  7. $100美金真係好貴吓喎,不過見到個女玩得開心,又覺得值得^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 滑雪真係唔平架,所以下次都係去溜冰算 哈哈

      Delete
  8. $100美金真係好貴下,不過玩得開心同影下相,將來做回味都值得

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢d 活動貼錢買難受,真係唔知點解d 人中意去滑

      Delete
  9. 久不久去玩, 都唔貴啦....最緊要是又安全又開心....!
    Hannah 笑得開心, 就父母都開心....US$ 100....豪俾佢地....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 滑雪好危險架,所以都係唔同佢地去啦。

      Delete
  10. Hannah is sooo cute!

    I am cold just looking at the pictures :)

    ReplyDelete
  11. Mrs, 明天就過年啦!準備成點?你果邊氣氛如何?
    在此小高祝你們一家心想事成、身體健康、大吉大利、出入平安!
    羊年行好運 ~ 恭喜發財 ~ ~

    ReplyDelete
  12. 你好呀,我睇左你嘅blog都有一段日子啦,覺得你嘅分享好有用呀!如果你可以將你嘅湊BB經驗分享畀更多人就好啦~

    我叫子維,係一個媽媽社交網「靚太Club」嘅編輯,唔知你有冇興趣嚮我地度寫blog呢?我地有1萬個會員,而且有好多媽媽,你嘅blog絕對有更多人睇,而且幫到更多人呀!歡迎你黎睇下我地Facebook同網頁啦:

    網頁:http://wow.esdlife.com/mrs-club
    Facebook:https://www.facebook.com/family.ESDlife

    好期待你加入!

    ReplyDelete