Tuesday, February 24, 2015

回家

新年就咁過左幾日了,對我來講都係無特別,因為無假放影響唔到我,屋企連裝飾都無,所以呢邊新年真係悶過人呀! 不過慶幸我父母同我地一齊過,雖然都係無特別,但有父母係身邊真係好唔同。 今次過來,覺得父母突然老了不少,以前我亞媽行足一日街都話無問題,而家就行一陣就話要休息下了, 想當年初來美國,我地兩個人無車,weekend兩母女相依為命, 兩個就會出街行足一日,而家既佢都會行,但已經大不如前,而亞爸,覺得都老了很多,特別係有少許語無論次,係年紀既問題定係我已經同佢有個gap呢? 有晚佢問我有無野問佢,關於佢而家做野個度,其實我一向都唔關心佢做野,某程度上想佢唔做陪亞媽去下旅行, 見佢做得咁辛苦都唔個為咩, 自問我兩姐妹都唔太需要佢養,我問佢點解做得咁辛苦,佢話為左自己夢想,真的嗎?? 佢一個 60 幾歲人而家追夢,我無笑佢,但覺得佢辛苦了,不過話唔做野又好悶,但佢日日做到半夜三更,真係以為自己仲年輕嗎? 可能佢會覺得我好簡單,有屋住有工做就已經足夠,其實我又唔想做老闆,又唔想咁辛苦,幫人打工un un脚有錢收,又何樂而不為? 加上而家有小朋友,更加將自己d時間放係佢地度啦, 搞笑既係,佢覺得我應該揾多份 part time做, 賺錢養頭家,我話無可能,佢話我6299 可以睇住,我出去揾錢, 我覺得佢真係有點傻了, 我細個佢可以出去揾錢係因為我有亞婆幫手湊, 而家我6299 又點會睬我, 唉,佢諗得實在太簡單了。  其實呢個世界,做人都係簡單一點好, 太繁雜我會頭痛呀!

今日星期佢地就走,真係不捨呀,但我又有少少享受自己係度既日子,好矛盾呀! 希望佢地返香港好好照顧自己吧! Miss you my family!   
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

16 comments:

  1. 人日快樂!
    每個人每個家庭都有唔同想法同願望, 最緊要都係一家大小老幼都身體健康!

    ReplyDelete
  2. Mrs. Wu:
    ~我相信你本身能力都好高, 如果唔係, 你daddy都唔會叫你去再做part-time 啦! 因你有能力. 其實你daddy 語無論次, 他自己又唔願退休, 又話要你打多份工,....我覺你daddy好似好擔心你經濟咁. 會唔會你daddy未試過係美國正式生活, 唔太了解你現在, 所以, 先咁. 不過, 最touching 你父母錫你及錫孫
    ~Brian 媽早排, 先問我轉唔轉工, 她唔係知我份工做得辛苦先叫我轉工, 她係想我打一份更高職位, 更有名氣的工種. .......話我而家間公司, 雖然係上市公司, 但我職位唔高. 但其實我已經係天降依家依個位, 依份工已經係我能力之外, 我好吃力.

    ReplyDelete
  3. 有時老人家做下嘢無咁悶嘅~~我爸爸之前失業咗大半年,有去旅行又做下自己中意嘅嘢,但最後都再返工,佢話好悶呢,唔想退休,同埋駛自己錢唔駛擔心咁多嘛,買嘢可以鬆手D,佢處理到、唔太辛苦就OK啦~~
    祝你新一年無憂無慮^^

    ReplyDelete
  4. 人日快樂。Uncle 同你想法觀念不同,佢應該會handle 到,希望佢唔好太操勞。

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. 與父母唔同想法唔出奇既,大家生活環境、年齡都唔同啦!
    將來妳同Hannah、Emma都會有gap啦
    不過最緊要係大家都過得開心

    ReplyDelete
  7. 過時過節就特别希望有家人在旁,平時又會想有D空間,我諗呢個就係父母帶子女移民之後又獨自回流,雙方都要付出嘅代價!

    ReplyDelete
  8. I understand what you meant -- want to be with my parents but at the same time, desire the space to be an autonomy.

    For me, I want to be with my kids and not be working 24/7.

    ReplyDelete
  9. Uncle 60多歳仍做到半夜三更,對身子不太好呢,可以提早下班嗎?
    就算有part time 做,都唔做,寧願陪多d 小朋友,因快樂的童年太珍貴,光陰一去不返呀!

    ReplyDelete
  10. 父母嗰代真係一人打幾份工架,而家唔同晒啦~我都好簡單,我寧願搵少啲,都想陪多啲個仔

    ReplyDelete
  11. 我都係,寧願多啲時間陪小朋友,都唔會想打幾份工賺錢。

    ReplyDelete
  12. 老人家思想始終係上一輩的想法,當時為糊口可以一個人打幾份工,退下來可能不習慣,找part time打發時間都好,但真係無必要咁辛苦!

    ReplyDelete
  13. 老人家就係咁,可能佢哋想當年捱得慘,所以錢對佢哋嚟講係好重要,我阿媽又係成日叫我請姐姐湊女,出嚟做返嘢,但我同你一樣諗法,其實夠洗咪得囉,做人簡單啲好

    ReplyDelete
  14. 上一代老人家, 可能覺得多一點錢在身便安全些, 所以想妳能搵多些就要搵多些錢旁身啩....!!
    不過, 現在我們的想法就是 有小朋友後, 當然要放時間, 心機在小朋友身上啦 !!

    ReplyDelete
  15. 咩年紀都可以有夢想架. 既然佢老人家話係佢夢想, 你信佢啦!

    ReplyDelete
  16. 我好欣賞你daddy 到呢個age 都keep 住有夢想...真心欣賞, 因為現實有時都會令我地失去左夢想...
    祝福你家人都身體健康:)

    ReplyDelete