Friday, April 10, 2015

調解員


近排TBB做緊套劇,咪講調解員既,其實原來係我屋企都有個,係邊個? 之吾係Hannah大小姐囉! 而家有時好忟既時候,就同老公嗌兩句,跟住呢個小姐聽到時,就會同我地講"吾好嘈啦" or "吾好咁大聲啦"...之後我同老公就O咀然後say sorry, 哈哈,其實有D時候吾係嘈既,只不過係討論下D野,點知佢會有咁既反應,都幾搞笑架! 作為父母,係吾應該係小朋友面前嗌交既,但又邊有咁容易控制到自己情緒呀! 

自老公轉工後,工作量大增,差不多晚晚都會OT,雖然佢OT有錢拎,但我要自己放工對住兩個小朋友都有D吃力,吃力點吾係在於要照顧佢地,餵佢地,而係要自己一條友面對我心愛既99....真係頂吾順呀! 都吾知係更年期定吾夠訓, 成日都好似做吾岩佢要我做既野,好似前幾日,得我同佢兩個大人(點解殘障吾係度? 佢地去左HK玩呀,留低個仔比99湊囉,爽到呢....), 我就裝飯餵妹妹,見到我裝飯,又話我無攞汁,又話我無落肉,咁乾點食,跟住又話比D湯撈下啦,點點點,我就要行來行去,都無停過,跟住我拎條排骨比佢地食,又話我點解比條無肉既比佢地食,我開TV佢地睇,又話我開得細聲.....頂,真係好難服侍,咁你想點究竟? 不如你整好我自己餵啦,真係十分有衝動想返屋企囉! 跟住Hannah有D咳,佢又成日係我面前話cousin哥哥以前查薄荷膏就好番等等等,佢無時無刻都講cousin哥哥,真係好Q煩,我知佢係你個仔啦,妖! 其實本來都無野,但佢成日都好煩好煩,又成日都講過吾算數,真係吾多like, 不過是但,好彩wkend吾駛點見佢咋,會嘔血。 

遲下hannah個cousin又會去佢間新學校一齊讀書,真係十萬個不願意! 一來,吾想hannah見到佢cousin咁多,因為佢真係好曳,二來,本來叫62去接送,99係屋企照顧妹妹,而家又話要送佢返學,要同埋妹妹一齊去接送,都痴痴地,夏天就話je, 冬天咁凍仲要出出入入,真係好煩好煩! 本來人地又話入硬唐人街間名校,點知人地interview完覺得吾合群,就話無位讀,我99好笑到話點可以吾收架,可以告佢架wor....咁你而家打去告佢啦,白痴! 希望快D搵到方案去諗下點樣接送我個女啦,唉,好煩! 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

38 comments:

  1. 家中有調解員也是一件好事。起碼爸爸會快手讓步一些。XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,都會呀,起碼唔會d 火出哂上面

      Delete
  2. 向好嗰方面睇,豈碼Mrs. Wu返工時都有6299幫忙照顧兩個女,至於bonus就係99以赴將Mrs. Wu嘅EQ無限提升!! XD

    ReplyDelete
  3. Hannah咁快學到調解技巧啦 XD
    嘩,你99好似玩雞蛋裡挑骨頭多啲囉

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,遲下可以授課tim, hahaha
      所以話佢都唔知係咪姨媽到 XD

      Delete
  4. 你樓下家人真係幾難頂。。。 分分鐘你自己睇返兩個仲好啲!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一定好d 啦,但我地wkday 去食飯,所以成日見到呀

      Delete
  5. Hannah真係好可愛, 為左兩個寶貝女, 繼續忍下啦!
    好快佢地大d, 生生性性就唔駛咁intensive的照顧 (殘障個d係special case...), 妳同6299都可以輕鬆d

    ReplyDelete
    Replies
    1. 忍緊呀,不停地忍已經!
      遲多幾年佢d 小朋友大,可能唔駛理99 tim lu

      Delete
  6. 你家有個私人調解員,仲要隨時出現,正!
    下次飯有汁、有肉,有湯、排骨有肉、TV大聲,是否又會搵另一樣野挑剔你呀?
    cousin哥哥好曳,可能未到冬天就要轉校呢?(唔好話我咁黑心)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個調解真係一出手我都唔敢出聲呀!
      佢一定會,放心,睇下我幾時忍唔住je
      哈哈,唔係黑心,我直頭唔想佢去讀

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. 哈哈,陪養做調解員啦
    妳更年期?有排啦
    cousin同Hannah同班架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係我更年期呀,係99 呀。。。。。
      我唔知住,希望唔駛同班啦

      Delete
  9. Hannah呢個調解員一出馬,咩難搞嘅case都搞得掂啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦,真係唔敢係佢面前開波呀!

      Delete
  10. 所以幾辛苦我都無可能同DONDON家人住。
    MRS WU努力捱多一陣, 搬出去開心大吉!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩仲有呢度比我呻下,我都真係想5d 走呀

      Delete
  11. 哈哈....最後果句笑c 我....係嚕,告佢啦......XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 話就話 ny 係一個成日告人既城市,我諗學校都有權唔收你個仔吧,好白痴呀!

      Delete
  12. 俾著我,我一定發脾氣,我勁唔鐘意我照顧自己小朋友時,身邊啲人講來講去。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢覺得佢個套先岩,所以其他人一定要follow....我都睬佢都有味

      Delete
  13. 你奶奶聽落好 "long 嚟", 你好叻女頂到咁耐...........................我可能一早已發脾四收場, haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢可能係荷爾蒙失調,我吾聽佢講野就得了

      Delete
  14. 呢位調解員好sweet呢 ~ 也是父母心目中最好的調解員!
    最近我又聽朋友講99點干涉她教仔...最終搞到很不愉快,關係決裂...
    眼見好多朋友為左仔女同長輩反哂面,其實作為長輩應該睇化一點,不用什麼事也愛管!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇下我邊日姨媽到,我就可能忍吾住架啦,哈哈哈

      Delete
  15. 你可以休息吓啦,個女咁成熟,可以出嚟社會做事喇

    ReplyDelete
  16. Your EQ is off the chart!

    I would have moved long time ago.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, i know u always praise my eq..thanks :P

      Delete
  17. Mrs. Wu:
    ~都好, Hannah 個心都想屋企好. 細細個就識調解!!
    ~點解你奶奶個心, 都傾向照顧咗consin 屋企作大前題先??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為佢偏心囉,不過無所謂,我真係唔care 架,最緊要唔好出咁多聲就好

      Delete
  18. Hannah, 好叻女呀!
    做大人真係要俾小朋友一個正面的形象呀, 咁日後就易教女!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都盡量做好自己架,我完全明白要做人榜樣呢個道理

      Delete
  19. Hannah, 好叻女呀!
    做大人真係要俾小朋友一個正面的形象呀, 咁日後就易教女!

    ReplyDelete
  20. Hannah, 好叻女呀!
    做大人真係要俾小朋友一個正面的形象呀, 咁日後就易教女!

    ReplyDelete