Wednesday, April 8, 2015

摘蛋記




復活節終於完結,其實又無假期,同平時無咩分別咁過,至特別都係有呢個egg hunt呢樣野令我既復活節生色不少。 本來打算星期六去架,但個日大風到暈,真係好似打風咁,咁唯有放棄呢個節目留係家中過算啦,跟住原來約左朋友去,之後佢話我知個度真係吾多掂,無蛋之餘又咩都無野做,唉,但諗住近近地(車程都不過係15min左右),所以就冒住無野玩既心情去一下啦。 星期日去到,天氣都吾係好暖,跟住仲要排成30min先入到去,真係已經吾多想入去啦, 不過老公話,既然來到,就去啦,咁我地就努力排隊呀! 小朋友吾等得呢個定律係吾會變的,等30min好似攞佢地命咁,連我條都差不多攞埋,撞鬼!  好彩入到去,妹妹就訓左,而我就同Hannah入去egg hunt, 不過,吾駛問,D蛋真係多到數到呀,但都算做過下啦,哈哈哈! 而佢當然好開心,因為跟本都吾知發生咩事,哈哈,覺得有得玩最重要! 雖然weekend真係好忙好忙,但對住佢地兩個又覺得好開心,見到佢地成長又安慰,雖然經常都比trouble我地,但都覺得係幸福的。 

 哈哈,D蛋多到睇吾到呀!!不過我地都hunt到大約7粒咁多既蛋蛋,下年要去第二度呀!



個度有個栗米池比佢地玩,睇下玩得幾開心!



返到屋企,為食貓食得幾乾淨,嘻嘻嘻! 最中意就係呢D時間,好純真個樣呀!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

22 comments:

  1. 妳復活節竟然冇假放㗎?
    雖然排咗半個鐘,但佢地玩得咁開心都值得啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地得星期五有得放,仲要唔係年年都有架,我老公直頭無假放tim 呀!
      係呀,排咁耐玩得開心都ok 既

      Delete
  2. Mrs. Wu:
    ~此終你個樹, 都係凍, 加埋大風, 係戶外都唔玩得太耐.
    ~不過, 小朋友有得玩下, 接觸下新事物, 都好開心!! 我見Hannah 出到去玩, 都玩得好投入, 笑晒口, 睇見都開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦,春天都到但依然好凍呀! 痴線呀!
      嘻嘻,小朋友真係好容易就滿足架!

      Delete
  3. 睇見Hannah個樣笑得咁開心,咩都抵番啦!! 妹妹食到上鼻,一定好好味啦!! :)

    下次不如約去朋友屋企backyard玩egg hunt可能仲開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,真係見佢地開心我都好開心呀!
      我地呢邊,其實無咩 backyard.... 除非住long island 啦, 個backyard 先會大d 呀!

      Delete
  4. 香港easter 呢幾日熱死人呀, 30.6度
    但睇啲相你嗰度天色唔錯喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下,我地凍C了! 今日又變番好似冬天咁,好誇張!

      Delete
  5. 玩得好開心咁喎﹗排得辛苦D都抵啦﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對佢地來講,一樣少少既野就可以好開心呀! 我見到佢地開心,我自己都開心呀!

      Delete
  6. 栗米池.....哇....真栗米來架? 好吸引啊 ^V^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係真架,不過已經乾左架啦,應該係比D動物食,不過我覺得有D dirty...嘻嘻

      Delete
  7. Looks like Hannah had tons of fun.

    I don't know is it because the weather is always cold here, I don't like outdoor activities much -- it's always freezing when it's easter and halloween.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, easter and halloween is still cold in here too!

      Delete
  8. 要排咁耐隊,對小朋友來說真係好大挑戰。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,佢地一停就喊,真係攞命!

      Delete
  9. Mrs Wu, 兩個囡囡的母親, 放假在家一樣會忙到嘔.....一樣無假期放 !
    辛苦了 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但我又幾enjoy wor.....好實在呀呢D生活! 都好期望同佢地去玩呀!

      Delete
  10. o係香港在愉景灣有egg hunt活動,上年入左湊熱鬧,真係好有興奮,小朋友就最開心!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,就算我個度吾算大型egg hunt, 但佢地見到少少野就會勁開心,所以我地都好開心呀!

      Delete
  11. 兩位小公主都好可愛, 佢地開心咩都值啦!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你返來啦???? 玩得一定好開心!!!

      Delete