Wednesday, March 25, 2015

Jayden生日會

多謝朋友bel既邀請,我地一家4口去左Jayden生日會呀! 我地個日差不多成點先到, 好彩party仲未開始,而Hannah岩岩係車上訓左一陣,所以都算係有精神玩呀! 我地個group朋友,有幾個小朋友都係好似Hannah年紀,雖然不至於話一齊玩,但都好surprise Hannah 記得佢地個名呀! 相就吾係影得好多,因為真係好忙碌,但我地都好開心呀玩得,特別係媽媽們又一聚,可以8下玩下,吾駛咁悶,嘻嘻! 雖然其中一個朋友lala已經離開左......NY,但我地一班NY朋友都會keep住出來玩下呀! 吾算好多人,但幾個family已經好開心了! 希望有機會再約出來玩下食下hea下啦! 天氣開始回暖,真係要趁我地呢個短短既夏天玩多D呀! 

有set 火車,我覺得幾好玩呀,不過吾會自己買,太大份了!


hello, 我又有份出場呀! 妹妹個日都OK呀,無係咁要抱,仲自己hea玩tim, 都算係咁呀!



Hannah姐玩blocks, 估吾到佢用廁紙盒都整到一set咁既野,好型呀!


玩完pinata, 執糖糖時間呀!!!!!


個蛋糕好大好靚呀!!!! 生日快樂Jayden! 


4隻同齡小鬼食蛋糕,哈哈,食到個咀變哂色


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

16 comments:

  1. 最難得係小朋友年紀相約,有伴一齊玩之餘,Mrs. Wu 同其他媽媽又啱嘴型,講真,能夠有班啱傾嘅朋友真係唔同D,就算唔係成日見但嗰種互相支持都係心照嘅!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我地唔係成日見,但都會 whatsapp 大家吹下水架!

      Delete
  2. 一班小朋友一齊就係開心!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,佢地開心我地就開心,簡簡單單已經好幸福

      Delete
  3. Mrs Wu:
    ~Hannah 長大咗, 記得人哋啲名.
    ~你老公, 係小朋友生日會都玩得好投入. 哈哈~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,有時記得學校d 同學仔,不過我就無見過。
      老公都好中意同佢地一齊去玩架!

      Delete
  4. 個蛋糕超大呀.....仲要係mcqueen,男仔們一定好開心!

    ReplyDelete
  5. 有咁多玩伴,我o係Hannah或Emma BB都一定好開心o姐!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,小朋友一齊玩就已經好開心

      Delete
  6. 好多人同 hannah 一齊玩呀,happy happy ^^
    emma 都叻呀,可以自己玩,佢有冇黏份 hannah 玩呀? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地兩個都有一齊玩既,不過大d 可能會打過先一齊玩,哈哈

      Delete
  7. Hannah 真係好記性 ! 小朋友多一齊玩就最開心
    妳地一家有沒有唔 捨得走的感覺 ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又無,因為都幾累,哈哈!同埋大家都走無理由仲留係度既

      Delete
  8. Haha.. 4 kids prefer standing to eat the cake. bebi was very happy to play with Jayden and Hannah. He wanna Hannah sit in out car. LOL

    ReplyDelete