Monday, March 23, 2015

激氣!

嘿嘿,今日終於吾係講病歷,不過都係講下人地,8下先得! 

講番星期六,本來夜晚老公要出去應酬,咁佢就叫我99上來幫手啦,我吾知佢點同99講,佢上來個陣就幫手清潔下,我心諗,明明叫你上來幫手睇住D小朋友wor....跟住老公出去個陣,就同佢亞媽講我今晚成10點幾先返架,你幫我睇住佢地啦,仲問佢駛吾駛食野,跟住佢好似好突然咁,話我陣間要落去(即係樓下殘障)睇住佢地D小朋友呀,我自己落去煮得啦,我聽完佢講,真係想趕佢走,佢都吾係上來幫我睇架啦,廢話! 之後我老公走左無耐,殘障佢地既小朋友無人睇,佢話叫佢地兩個上來,我真係呆一呆,頂,無野呀,我叫你上來幫手睇住D小朋友,佢就惹多兩隻野上我屋企,其實hannah都中意同cousin姐姐玩,但佢個cousin姐姐態度惡劣,見到人連hi都吾hi,有時hannah叫佢又吾睬,我真係希望我個女吾同佢玩囉,以為自己好巴閉,挑! 跟住上到來,佢話想彈琴,咁咪開比佢玩囉,跟住係度彈3彈4,話我部琴又舊又多塵,我個下真係把幾火,我好想好想同佢講,挑,我起碼有部琴,你,你個D叫keyboard咋,無知!!!! 我真係好吾明,點解有D咁既小朋友可以咁串,佢真係以為自己識彈個兩首白痴歌就好勁? 我個下真係好難hold住,我選擇ignore佢,如果我同一個7歲0靚妹咁爭論,永遠sit底既都係我! 真係他媽的,我懇求我老公以後都吾好叫你老母上來,因為我好似要湊多兩件咁,攞命! 之後,我煮左D野比Hannah食,個條女又話自己肚餓,我就夾硬比左D麵同肉佢食,呢個咩人來架? 來到人地屋企仲要痴飲痴食,我真係好好好火!!!!! 到7點幾,終於走啦,不知幾開心,又吾肯clean up, 搞到我成個廳都係玩具,佢老味,佢上來我仲多D工夫,都吾諗下我一陣間仲要湊佢地兩個訓覺!跟住佢地落左去無耐,我就聽到佢老豆返來,妖,你一個人吾係睇吾掂一個7歲一個3歲呀,無Q用!  好彩係,佢地兩個都OK,亞妹訓時我要係佢隔離,我就抱住Hannah係隔離床到訓,佢雖然好想要爸爸,但我就解釋佢聽爸爸要返工工賺錢錢,所以hannah要聽話,跟住佢話hannah都要返工工賺錢錢,我就話你咁細返工,爸爸媽媽會比差人拉架,哈哈!

總括,我寧願自己湊兩個女都吾想比人來我屋企睹亂,雖然我知老公係怕我辛苦,但我寧願生理上辛苦好過我心理上比人折磨,所以....多謝老公愛錫我,但我自己搞得掂!!!! 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

27 comments:

  1. 婆 媳之間總是這樣子的,別放在心,免傷自己心,告訴妳honey不用好心做壞事,你唔係去滾,屋企我會攪掂,,haha因男人靠得住豬乸會上樹..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我無放係心上,都係呻完就算架啦

      Delete
  2. 今天無意中看到了一段很有哲理的話,深有感觸:

    當孩子不麻煩你的時候,可能已長大成人遠離你了;

    當父母不麻煩你的時候,可能已不在人世了;

    當愛人不麻煩你的時候,可能已去麻煩別人了;

    當朋友不麻煩你的時候,可能已經有隔閡了!

    人其實就是生活在 ---相互麻煩之中,在麻煩之中解決事情,在事情之中化解麻煩,在麻煩與被麻煩中加深感情,體現價值,這就是生活。

    所以說:
    要珍惜身邊麻煩你的人!
    也感謝我曾經麻煩過的人!

    ReplyDelete
  3. 我覺得Mrs. Wu 講得好啱,physically 辛苦多D點都好過mentally比人abuse!

    不過呢,Hannah 嘅説話好窩心呢,越大越懂事,叻叻!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係比佢 abuse 左,完全想像唔到會演變成咁

      Delete
  4. 我都好似妳咁話,寧願自己搞掂好過搵99上來,仲要照顧多兩件tim,佢地乖就話咋,不過佢咁咁公主,我見到呢D細佬好想打佢
    btw,妳老公都係出一番好意,佢都未必估到係咁樣

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想打佢,我知老公係想分擔我 workload, 點知。。。 我無怪佢呀!

      Delete
  5. 好明白, 有時自己辛苦D一拖二, 都好過D唔3唔4 o既人上門
    個隻公主病真係聽到都火啊~~~ Hannah同Emma見少d佢地係好事

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係火架,如果我小朋友咁無禮貌我會好嬲!

      Delete
  6. 嬲完就算啦, 唔好影響自己心情 =)

    ReplyDelete
  7. 唔好嬲唔好嬲, 激親自己真係唔抵架!!

    ReplyDelete
  8. Mrs. Wu:
    ~如果你weekend唔洗返工,又唔洗出街, 我覺你自己照顧到兩個, 因Hannah 都開始大啲, 真係唔洗你老公個媽幫手!! 因為你老公個媽, 實會有兩個小朋友跟住!!
    ~其實, 生完又唔照顧, 咁生黎做乜!! 而且, 越大就好似越壞.....但點解你奶奶又唔糾正, 這一位彈3彈4嘅小朋友??? 有得她嘅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講真,我諗佢唔會聽我99 個套囉,因為佢地都係蹤佢多,而家就問成害佢,佢一出去,d 人一定會覺得佢父母點教,佢地自己無面咋。

      Delete
  9. 佢咁樣真係唔好幫好過,COUSIN姐姐D態度真係好離譜!你做得啱,直接同你老公叫佢下次唔駛叫奶奶嚟,我覺得男人總係要講到好白先明,結果不時好心做壞事~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢都係想有個人幫我手,但我寧願唔駛啦,係辛苦d, 但好過而家咁比人折磨呀!

      Delete
  10. 我無放係心上,都係呻完就算架啦 <- EQ is off the chart!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, if i take it seriously, then my blood pressure will be up on the roof.....so don't waste my energy

      Delete
  11. 我都贊成唔好同cousin姐姐玩咁多呀!
    我包包個表姐又係勁曳,我都唔想佢地一齊玩!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,會物以類聚,所以最好唔好成日見tim 呀

      Delete
  12. 同輩的影響力真係好深遠,避到就避啦!
    還好,我知Mrs Wu呻過就算,不會將不開心的心記在心,要繼續努力,撐你!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我知呀,所以如非必要都吾想佢地一齊去,以為自己好把閉

      Delete
  13. 哈哈....mrs wu 呀,你呢篇d 用詞好攪笑呀....真係超愛你呀 ^3^~~...
    你句「挑,我起碼有部琴,你,你個D叫keyboard咋,無知!!!!」笑死人啦......XDDDDDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. sammi, 我真係好火架! 佢地成日自以為是,我真係好好好難頂呀! 請容許我咁粗鄙,哈哈

      Delete
  14. 唉,.....我都係喜歡一個人揍個女, 好過有其他人來攪攪震......!!

    ReplyDelete