Wednesday, March 18, 2015

病歷blog??

如果呢個blog改成係記錄病歷blog我諗我都無異議,因為差不多個個月,佢地兩個緊會病一次,真係難忍到飛起! 如果中獎有咁密集就好,可惜咁幸運既事又點會輪到我呀!!! 唉!!!! 

上星期四, Emma BB開始發燒,諗住佢無咩野,都係keep住食退燒藥啦,其實發燒都無咩可以做, 不過發左兩日,都仲係微燒,咁一定係有D野,所以星期六就同佢去見醫生 (醫生呢單野都要講一陣,不過等我寫完佢D病歷先啦!) ,個醫生就check到佢有ear infection, 所以就即刻去開消炎藥佢食。 其實星期六佢已經無發燒,不過穩陣起見都要check下,同埋要食藥啦。  星期日見佢地好似無咩事,我地就出左去一陣,不過天氣時冷時熱,真係好難控制,可能係咁,就又凍親啦。  到星期一,晚上99話今日Emma痾左好多次,好似肚瀉咁, 跟住又吾多想食野,我地都無迫佢,但晚上又訓吾好,又咳又嘔,搞到我都好忙碌,又眼訓,之後到星期二,就決定同佢去睇醫生,因為佢又吾食,搞到成個人無哂精神,係咁想訓,睇見都心痛呀,我就同62一齊去睇醫生,睇完醫生就話佢有ear infection, 有少少感冒,同埋吾知佢係咪對牛奶敏感所以肚瀉, 加上D感冒菌可能入左去肚,所以係咁痾,睇見都淒涼呀,嗚嗚! 醫生話吾好食奶兩日睇下點,但見佢吾食野又無哂精神,真係吾係辦法,唯有開稀D等佢可以消化好D啦。 講真,病左咁多次,吾擔心就假,但今次見佢無哂精神,成個人謝哂真係好心痛,之前都起碼係普通感冒,都算係可以食得野,而家連奶都吾比飲,真係好難過呀佢! anyway, 真係希望佢可以快D好番啦,我吾想再出blog又係寫病歷,真係好沮喪。

anyway, 我想講番D醫生。  本來我地有個家庭醫生,但因為呢個冬天係咁病,佢地兩個係咁去呢間診所,但都醫得吾好,所以想試下第2個醫生。 OK, 兩個月前我地轉左醫生,基本上都係一個月去幾次,我記得佢地去過total 4次, 第一次去見,係一個老番醫生,無經驗, 第二次,老番醫生都好D,有個少少經驗既醫生,第三次,終於係我地想去見既醫生,到上星期六,第4次,居然係一個實習醫生,我真係有D嬲,間診所明明係寫住李醫生,點知次次去見既都係吾同既人,李醫生吾係係醫院啦,就係吾知去左邊,咁即係點呢? 我地選擇呢間診所就係因為想去睇李醫生,但如果佢長期吾係診所,我覺得無意思囉! 次次都係吾同人睇,我已經極之吾中意,我地星期六去到仲要等個實習醫生,我覺得吾係路呀.....十分奇怪! 所以到琴日,我就又轉左去睇另一個醫生,呢個醫生係唐人街,出出入入都搞左成幾個鐘,真係超累,最慘既係,本來之前打去又話收我保險,去到既時候又話吾收,要我比錢,我真係十分吾gur, 但既然去到,我都吾想走來走去,如果睇得好Emma就算吧,本來之前打算轉佢做PCP, 點知同佢講,個醫生就話,轉咩鬼野呀,你地咁遠,我做多幾年退休啦,吾好轉啦,即刻關我後門,本來之前準備好講既野我都吾想講,因為真係好吾中意勉強人,而且呢個醫生都係吋吋地,我都吾想再令自己咁多煩惱了。  要搵一個好醫生,真係人夾人緣,之前睇開既,係好似少左D經驗,但起碼佢地都係有愛心既,到琴日個位,有幾30幾年經驗,但實在以為自己好了得而少左D愛心,所以都係算吧。 


陰功豬Emma, 你快D好番啦! 我好掛住你笑笑既樣呀!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

34 comments:

  1. 妹妹真係慘慘,本身皮膚同腸胃都較為敏感,今次仲病得咁金,希望遲D天氣回暖,情況會好轉,無咁易病啦!

    至於嗰位唐人街醫生,我反而覺得妳執番身彩,如果等妳攪掂哂paper work,將來大安旨意去睇佢,佢先同妳講就仲且火呀!

    身邊有無朋友可以介紹個“有醫德”嘅醫生比妳呀?同埋妳嗰邊有無病童醫院架?萬一有急症都可以帶小朋友去吖!呢邊嘅病童醫院好好架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢真係好敏感,所以要比平常人小心D呀!其實我地可能都衰,明知佢仲病仲同佢出街,抵打呀!
      個位醫生,算啦,有緣無份呀!
      我D朋友既醫生都吾係附近,所以most likely都去番之前個間算啦

      Delete
  2. 駛唔駛又轉第三個醫生呀?「第二個」咁唔多掂啫
    Emma要快快好番啊

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家打算去番睇開個個算, 起碼就脚同熟,雖然係少左d 經驗,但佢地都算係好醫生。

      Delete
  3. 可能出牙仔???? 蛇仔明每次出牙都病, 上次又痾又燒一星期, 病完除咗冇晒啲肉, 仲有兩隻大牙
    希望病魔快啲離開emma 啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 應該唔係出牙呀,係stomach flu, 所以係咁瀉,慘慘

      Delete
  4. 陰公....Emma BB要快d好返呀, EE要快d祝你身體健康先得喇~

    ReplyDelete
  5. Mrs. Wu:
    ~啲診所咁都得, 日日唔同醫生, 我覺有啲亂!!
    ~聽到Emma 病到咁, 真係登她辛苦!! 希望快啲好返!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我亂到都唔知見過咩醫生,太多唔同人啦!
      我都希望佢5d 好呀

      Delete
  6. 好慘丫... 好快又春天, 希望天氣暖返佢地會好d。
    Mrs Wu要繼續加油呀

    ReplyDelete
  7. Poor Emma. Hope you feel better soon!

    A couple of years ago, both my kids got the stomach flu. It was a hot mess :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. i m sure it was a mess!!
      She's feeling better now, thanks!

      Delete
  8. 陰公囉~希望emma快啲好番,真係肉都赤埋
    乜間醫院咁架,唔係book咗嗰個醫生就係嗰個架咩 :((

    ReplyDelete
  9. 加油!希望BB快快好番。唔好話美國,在香港想搵個好的兒科醫生都好似唔容易。

    ReplyDelete
  10. 陰公豬,Emma要快D好返呀﹗

    ReplyDelete
  11. >.< Emma 要快D好返...我發覺唔知係而家D菌勁, 定係而家D醫生求其? 好多時睇一次都唔會好返咁...mama你都要休息多d, 唔好病呀..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得而家D菌真係好驚,不停病,驚驚!

      Delete
  12. 唉....小朋友一病, 做 媽咪的就又辛苦又擔心...!
    Mrs. Wu 堅持多點, 有妳悉心的照顧, 兩個小朋友一定健康地長大 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都無點做D咩架,不過都盡量照顧佢地啦!

      Delete
  13. Emma 妹妹好的未, 要找一個好醫生真的泥很難, 像LaLa去了兩次台湾都不成功, 我有叫她唔好give up, 最後速還是在NY攪掂, 所以提議妳轉醫生, 不要再被庸人玩妳, 我們的家庭醫生醫德甚好, 他太太是兒科醫生, 人品好好, 醫術就唔知, 早上見很多小童睇她, 她有空也幫其他病人抽血, 減輕其他醫生工作, 他先生及其他醫生服務好好, 比自己的手機病人除時call他, 他叫陳海帆, 地址39-07, prince st. #2D, flushing NY11354, Tel: 718-939-5213,
    Cell Phone 646-249-9696 BP-917-234-3465 他的太太也是姓陳, 有急事打陳海帆的手機找他太太便可..
    希望妳試試,,

    ReplyDelete
  14. 睇見都戥你慘. 搵個又好又夾又方便既醫生真係唔容易...

    ReplyDelete
  15. 希望BB快D好返啦,MRS WU 都要 TAKE CARE 呀 ^^

    ReplyDelete
  16. please take sometime to see this reporter in china video = very good for people and kids breathing problems.

    柴静雾霾调查——穹顶之下 同呼吸共命运(中英字幕) Chai Jing——Under the dome(English subtitles)

    http://www.youtube.com/watch?v=rB6TA5g7Pg0

    ReplyDelete
  17. please take sometime to see this reporter in china video = very good for people and kids breathing problems.

    柴静雾霾调查——穹顶之下 同呼吸共命运(中英字幕) Chai Jing——Under the dome(English subtitles)

    http://www.youtube.com/watch?v=rB6TA5g7Pg0

    ReplyDelete