Friday, March 13, 2015

Monkey jumping on the bed



原來佢已經咁大個女,已經可以唱哂成首歌,真係好安慰呀! 不過我覺得呢個video得意之處係佢既表情,真係好好好cute呀! Hannah BB,你係我心目中永遠都係咁得意可愛,媽媽希望你永遠陪伴我左右! 



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

24 comments:

  1. 好可愛嘅Hannah呀!下次可以同甜魔媽媽嘅仔女合唱添呀!我記得Yan唱過Chloe妹妹tum佢架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,如果有機會返香港,都要會一會佢地兩個呀

      Delete
    2. 梗係要啦!!! 唔係我實通緝妳一世架 :p

      btw, Hannah真係唱得好好聽又有豐富表情, 頭先Matthew都睇到好投入呢 :D

      Delete
  2. 好可愛啊!唱到 Dr 句識轉聲,叻叻!

    ReplyDelete
  3. 好可愛呀!睇到心都甜埋^^

    ReplyDelete
  4. Mrs. Wu, 我地看到 video 都開心, 睇完又睇, 真得意...!

    ReplyDelete
  5. 好可愛!
    我個仔都好鐘意唱呢首歌~

    ReplyDelete
  6. 真係好可愛呢 ~ 唔捨得佢o也大得咁快呀!

    ReplyDelete
  7. 好得意呀! 有幾下佢隻眼鬥雞左好好笑!

    ReplyDelete
  8. 唱 No more monkeys o個陣個樣七情上面呀,哈哈!!真係好可愛

    ReplyDelete
  9. 好可愛呀!!! 呢首都係波哥飲歌,不過HANNAH唱得清楚好多~~叻囡~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁下次要約埋一齊去唱k 啦,哈哈

      Delete