Monday, April 20, 2015

Picnic遊

完全估不到星期六天氣咁好,因為開頭都1516,星期五見forecast都話會大風,咁出吾出去玩好呢,之後係屋企feel下,又覺得好暖wor, 咁就決定同佢地兩隻野去picnic, 真係勁開心呀,嘻嘻,本身約左另一個朋友,不過到last minute先confirm去啦,同埋早上先同我老公嗌左陣,真係搞到我個mood都差哂(遲D再講咩事!) anyway, 我地去到個park,個度真係好大呀,個park係大到要架車去第二度先可以去到, 我諗外國地方就好在有多地方卦, 我地就坐陣食下野,而小朋友就去玩下波,走下,放下風箏咁,天氣真係好到不得了, 小朋友們都玩得好盡興, 我地兩個女人又傾得好開心, 男人就吾知佢地點過了,哈哈哈! 不過睇住D小朋友玩,我地都好開心, 時間過得好快架,坐坐下就已經成5點, 好彩朋友拎左D 小朋友玩意,我下次都要投資一下先得,嘻嘻!   


 天朗氣清,真係perfect for picnic



我兩隻小豬都玩得好開心呀! 其實困住係屋企咁耐,真係要出去走下先OK

 

 有波波玩好開心呀,鳴謝yanyan 肉手上鏡,同埋不停吹波波佢地玩 


跑得幾有美感,影個個都好難capture架,嘻嘻

好衰咁影左樓下個仔,難得好天都要困住係屋企,可憐呀!係咪好似prison呢(尤其係有咩D bar仲似)


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

33 comments:

  1. 唔知典解... ...見到Hannah同Emma一齊跑一齊玩真係覺得好sweet!! Mrs. Wu加油呀!妳嘅辛苦係無白費架,尤其同監獄長個仔----->aka cousin 哥哥張相比較,簡直係天堂同地獄(sorry, 係監獄至啱XD)嘅分别呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈哈哈,海豚兒講得好呀,我都覺得係天堂地獄對比,好鬼強烈

      Delete
  2. 小朋友要出去玩吓跑吓放電先健康,喺大草地到picnic就最啱佢哋啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,個日吸收下維他命D,人都健康D呀!

      Delete
  3. Replies
    1. yes, it's kinda long now...debating if should cut it

      Delete
  4. 綠草地真係好靚, 兩隻勁開心, 睇到都心花怒放呀!
    同老公嘈, 又係因為99?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我真係好中意去park 比佢地走呀,我都可以舒服d 呀
      老公做埋d ridiculous 野搞到我好嬲, 不過唔係因為99 啦, 我同佢好少為99 嘈,因為佢會企我呢邊,哈哈

      Delete
  5. 佢地放假係要放電先開心架...你個邊咁多大草地就正啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,冬天困係屋企咁耐真係要趁天氣暖個個weekend 出街呀

      Delete
  6. 嗰個小朋友真係好想prison break wor~~ XDXDXD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈,可以做prison break 續集,不過兒童版

      Delete
  7. 好好天氣呀, 地方又大, 羨慕ing
    我有小朋友之後都好鍾意picnic, 春秋都係perfect 時候
    香港呢排好陰好濕, 煩死人

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係難得咁好天呀,等左成個冬天呀!
      你成日周圍去夠羨慕c 我啦

      Delete

  8. 草地咁靚,玩得特別開心

    ReplyDelete
  9. 天氣好、草地靚,真係啱PICNIC!小朋友有得跑跑跳跳最開心^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地咩都唔駛做,係草地跑就已經好開心呀!

      Delete
  10. Mrs. Wu:
    ~難得天氣好, 真係出下街, 心情都好啲!!
    ~見到Hannah and Emma 真係玩得好開心, 而且, 我見Hannah 留長頭髮啦!! 不知不覺Hannah 又大個咗!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個日心情好呀,如果唔係老公嘈左一輪會仲好!
      我諗緊留唔留長好,有d 煩

      Delete
  11. 天氣真係好好喎,Hannah可以放電幾開心 ^^
    見到佢地2姊妹咁一齊玩真係好羨慕呀!

    ReplyDelete
  12. 小朋友的世界真係好簡單,有得跑吓、追吓就開心!好純真的心 ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地真係好純真,呢個stage 係最好玩架啦!

      Delete
  13. How come my hand was captured in the picture??? You took the pic behind me?

    ReplyDelete
  14. 對呀,小朋友真係要多 d 出去呼吸清新空氣同跑下,咁先開心呢 ^^
    哇....你影 cousin哥哥 XDDDDDD....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你都帶巨龍出去玩多d 啦!!
      哈哈,其實係咁咪出門口時見到,真係好強烈對比,不得不唔影低佢

      Delete
  15. 真係好有咁大個草地俾佢地跑,係香港真係唔會有呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁我地呢邊地方點都大D,所以草地都大D呀!

      Delete
  16. 同小朋友多d戶外活動 ,係最健康同開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以weekend點都要同佢地放下電呀!

      Delete
  17. 在咁大, 咁美的綠草如茵的大草地, 小朋友就可無拘無束地玩......
    妳任她們走來跑去, 完全可以放心.....人心身都可以放鬆啦 !!
    真係比樓下那獸籠屋好千萬倍.....

    ReplyDelete