Friday, May 1, 2015

終生學習



如何教子女呢個問題真係好苦惱, 就算一個點乖點聽話既小朋友點都會有一絲反叛, 其實以為hannah大個,快 3 歲就會容易d,  係,某程度上係容易d,  佢會聽你講野多d, 但愈大就代表佢有自己既思想,愈大就更加多野想唔聽我地話。 例子係, 琴晚佢返到屋企唔想除鞋,我就話唔可以, 因為好污糟, 唔知咩原因佢唔聽,因為平時佢都會除, 之後就大喊大叫, 我老公就話比佢著住先,等佢calm down後就同佢講,講真,我唔想,一來係唔應該,二來係我清潔唔係佢,到最後佢就幫佢著番。 係呢個情形下,我個人覺得要教,如果我比得佢著一次,呢個情況只會繼續, 佢就會日日都要求,咁唔同佢次次要求我就要比? 我有時都好難教,唔知可以點做。  我覺得書本上既智識係可以學,但manner呢樣野就要由細教到大, 我個人覺得好重要。 不過係呢個情況下,我99 就話比佢著啦,佢遲早都要除,其實首先,我覺得我點教小朋友最好唔好插咀,或者佢有佢個point,  但我自己覺得唔可以比佢縱容落去。 佢係會除,但佢唔會明白點解唔可以咁做,係,冷靜後可以解釋,但唔同將來出社會做錯野又要冷靜後先明白? 或者係我唔識教吧,唉!  要教好自己小朋友真係日日都學習緊, 雖然我唔係話hannah成日都發脾氣, 唔聽話, 但總有時會push your button令你想打鑊佢。  兩個字,耐性! 希望大家都做得到啦。 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

11 comments:

  1. 教小朋友兩公婆真係要一致! 另外老人家插咀真係大大大忌呀...
    雖然比較難, 但要搵個時間兩公婆傾下呀

    ReplyDelete
  2. 我都記得朋友話教養小孩就好似比自己一個機會重活一次,是感恩也是學習,Mrs. Wu同Mr. Wu也要努力堅持,凡事有商有量呢!

    ReplyDelete
  3. 啲細路成日都考我哋耐性同 EQ, 努力啊!

    ReplyDelete
  4. 我同老公有共識,係一個教時另一個唔可以插咀。

    例如老公罵南瓜仔,南瓜仔會狂叫我(要我打救佢),我唔會理佢,直至老公教完為止。

    我最唔鐘意我教南瓜仔時,工人插咀,我同佢講左n次,我教緊小朋友時唔好加把口。

    ReplyDelete
  5. 雖然我冇小朋友,但超同妳想法,支持妳,加油!

    ReplyDelete
  6. 耐性真係好緊要,唉,真係要終身學習~
    MRS WU,大家都加油,互相撐住呀 ^^

    ReplyDelete
  7. 教小朋友真係一門好深o既學問,終身學習真係冇講錯呀!
    你99就控制唔到,不過真係要同Mr Wu傾下,一個教緊另一個就縱,咁好難教好呢

    ReplyDelete
  8. 地下被Hannah 整污糟了,話佢聽,“睇,你唔除鞋,整污糟了地下”,畀塊布佢,教教抹番,可以嗎?

    ReplyDelete
  9. 返屋企唔除鞋嘅事我屋企經常發生,我會講明唔除就企原位唔准入屋,燒腩仔跟手就狂扭狂喊,但我哋已經聽到麻目無人會理佢,等佢扭完冷靜落來先叫佢再除同慢慢講道理
    其實兩公婆真係要傾吓,教仔要大家有共識,一個話A一個話B,D小朋友會好醒唔理你哋

    ReplyDelete
  10. 有時真係吾知點解,小朋友知道岩同吾岩,不過佢地吾聽教

    ReplyDelete