Wednesday, May 20, 2015

離家出走

未夠3歲既Hannah小姐已經要離家出走,雖然吾係走得好遠(只不過係落99度),但已經令我地心碎。 其實我都吾知點解會咁,只不過係有一晚佢吾肯刷牙痾尿,就係度係咁喊,跟住比我地話兩句就要走,我地開門比佢佢真係毫不猶疑自己走出去,我地個刻先發覺其實佢吾係真係咁愛屋企,有時佢係99度就拆話要返屋企,到呢排返到屋企又話要去99度,我真係覺得好煩。  OK, 佢拆我deal with都無所謂,問題係佢晚晚喊醒,一係發癲發到累訓,一係就癩尿,一係就拆去99度,琴晚就係凌晨3am又話要走人,我本來都吾想呢個habit落去,咁我問佢,你落左嫲嫲度就以後見吾到爸爸媽媽架啦,佢話OK,我個刻心碎左,我吾想要糾纏落去,或者我個家真係吾岩佢住,如果佢住係99度會開心D會訓得好D,我就由佢啦。 我係估吾到佢只不過係3歲人仔,就會做D咁既事,我諗到佢大個,想佢返屋企探我簡直就係無可能了。  我知呢個決定係吾岩,作為父母係應該deal with番自己既小朋友,但面對住呢個nightmare幾年,我地都身心疲累。 

而家呢刻好迷茫,真係吾知可以點做,我地用心去照顧佢地,點知出來係咁,真係絕對失望。 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

42 comments:

  1. Hi Venus, i am not a parent but i was a kid many years ago :) Kids like to stay with people who are easy with them. So, don't be upset. Perhaps your mother-in-law is very kind to your daughter. So, she would like to go to her grandmother. I preferred my grandmother too when i was very young :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. But i dont want it to become of habit then she will not go back home again...i m sad

      Delete
  2. 比我可能想揾個卜傻瓜嘅鎚仔卜暈佢,哈哈!

    我細個都係咁走去隔離屋唔肯返屋企,仲覺得好得戚阿媽最後都要嚟接我走。諗返轉頭,我覺得阿媽應該企硬,因為試過一次之後,仲係小孩嘅我就以為阿媽係默許我咁做,下次唔比我去,我扭得仲金。^^"

    可能Hannah啱啱病完先扭計D!加油呀Mrs. Wu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔明點解佢唔想返屋企,我地對佢真係好好,錫到燶,點知到頭來換來都係咁,好唔開心

      Delete
    2. 真係唔駛唔開心架,Hannah 只係扭下計, 佢其實唔明自己嘅行為會hurt到妳架!Please don't take it personally.

      我奶奶間中都會講仔女細個講過D咩嘢令佢好傷心嘅事,亦都好明顯佢真係超傷心,因為佢真係記到今時今日,但對仔女對佢講嘅往事係完全零記憶,同時,對仔女大個之後都係好孝顺父母架,所以妳真係無有怕呢!

      Delete
    3. 嘻嘻,其實佢有時去下99度訓都好,我地又舒服Dje...我無野啦,開心番,嘻嘻

      Delete
  3. 小朋友發脾氣,she doesn't mean it, don't be upset. 或者多啲同佢傾計培養吓感情~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 或者真係要多d 溝通,有時真係放工返到屋企累到c 想訓覺。。。。

      Delete
  4. Don't take it personally! Girls are usually more sassy.

    If you are the "bad guy," they just won't like you as much. That's a fact.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I m not the bad guy...i m.actually the good one but now she doesnt buy me... hopefully this phase will end soon

      Delete
  5. 小朋友唔識野啫,亦唔會諗咁多,回想下以前,俾媽鬧幾咀,自已都會有呢D反叛行為
    到大個時,佢地就知妳對佢好架啦
    努力!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 到大個佢可能我係邊個都唔記得lu.... 其實真係幾唔開心,但又唔知可以點做幫到佢

      Delete
  6. 我都明白有幾心痛,日日咁辛苦,換來係佢要去99屋企.......
    但小朋友仲細,而且3歲係反叛年齡,你越要叫佢做,佢地越唔做!
    小朋友再大少少,佢地就會懂事多一點!!加油呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,佢而家晚晚都要去嫲嫲度,係有d 心痛,但諗深d,.我地又可以休息一下都係好事來既

      Delete
  7. 而家小朋友好早熟, 你千祈吾好灰心, 試下解釋多D比佢聽, 你叫佢走佢係知道的, 但其實個心會好hurt媽咪要佢走!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地真係好奇怪,我係有d 心灰意冷,但點都係父母,可以點。。。。。

      Delete
    2. 佢地真係好奇怪,我係有d 心灰意冷,但點都係父母,可以點。。。。。

      Delete
  8. 我成日都話Trouble 2唔得人驚,Terrible 3才可怕!(可能還有horrible 4等等)
    小朋友好簡單,唔鬧佢唔駛有規矩,要乜有乜先係佢地最想要的生活!始於爸爸媽媽會嚴d!所以hannah先至會咁諗!由佢喺99度住幾日,大家都冷靜吓!過幾日,佢又會搵返媽媽ga la! 唔駛心碎,加油呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,佢地真係中意做自己中意做既野,所以要教佢地真係要好落力先得,又或者用吾同方法呀! 大家都加油呀!

      Delete
  9. Mrs. Wu:
    ~Hannah 喊醒, 精神馬馬, Hannah當時, 都唔清楚自己行為, 你開到門, 她咪有意識走, 唔係有心去你奶奶度.
    ~雖然, 我未有小朋友, 但有時, 我覺你照顧小朋友好心急, 好想係某段時間要小朋友安靜or 瞓. 但其實, 你慢慢同Hannah 講道理. 她或多少, 會明白!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,係架,我真係想佢地話一就一,話二就二,但原來事實上係吾會囉,哈哈!

      Delete
  10. 唔好唔開心啦~~佢可能一時發脾氣、扭計,同埋小朋友都睇人眉頭眼額,知個刻邊個幫佢咪過個邊囉~~所以唔好太上心,慢慢教。加油加油!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁我都明既,我比人話都吾中意啦,但有時又吾可以比佢lead住我地呀

      Delete
  11. 小朋友扭計係咁架啦, 第2日有冇瞓醒又無事架啦。
    快D和好如初呀~~~

    ReplyDelete
  12. 小朋友係咁,我啲兒甥都勁鍾意去我媽度(即佢地婆婆),我都唔知幾期待包包有呢一日,等我地可以休息下XD。但我同意唔可以畀佢習慣左。話走就走!下次你唔應該畀佢走呀,話畀佢知呢度先係佢屋企,有爸媽有妹妹,下面係嫲嫲屋企,唔係佢屋企呀。佢仲細,好多時唔明白,同佢溝通多啲,多啲hugs n kiss,等佢知道爸媽真係好愛佢。千萬唔好硬碰硬!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我明架,但呢排精神麻麻,真係好想佢地聽教聽話咁我就吾駛咁辛苦,但往往都吾係咁順利,唉! 不過我不嬲都係無咩耐性,而家就係要考我耐性既時候啦

      Delete
  13. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  14. 我諗hanna 唔係咁意思, 小朋友發起脾氣都冇乜道理講
    同埋想深一層, 如果佢願意去爺爺嫲嫲度, 即係爺爺嫲嫲都好錫佢, 佢落去開心先會想去架嘛, 其實都唔係咁壞嘅
    唔好唔開心啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都吾知點解佢個排會咁,不過而家反而睇開左,如果佢訓得OK既,又有咩所謂 ,同埋,我地咁先可以有精神呀,哈哈

      Delete
  15. 嗯,明嘅,如果我係你都會唔開心,不過小朋友真係發脾氣時唔理其他架,我相信 hannah 都好愛你的,只是仲細,在發脾氣時未懂講理,不要介意佢咁啦.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 或者係啦,我都吾應該咁執著,睇開D可能大家都開心D

      Delete
  16. 唔好傷心啦,我仔最近俾我罰完都係痴去99度,我都傷心架。我們都係為左小朋友好,大家努力!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,個幾日真係去左谷底,心好掛住但又好嬲,真係心情好矛盾呀

      Delete
  17. hannah未必係真心想走佬嫁, 我做ftm既頭O個排, 有鬧tarebaby嫁, 佢就喊住走去門口話要去公公婆婆度, 試過幾次咁啦, 之後就冇啦.

    小朋友講呢D都係衝口而出, 佢知邊個鍚佢既, 唔好唔開心啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. yea, 所謂童言無忌,或者我吾應該take it personal既。我無事架啦,有心呀! :)

      Delete
  18. 做媽媽嘅,真係好明白你嘅心情,不過Hannah只係無心,發脾氣至會咁,並唔係唔鍾意呢個家,好快佢就會知道自己錯㗎喇,唔好咁唔開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地對佢既愛真係無條件架,就算佢有幾吾中意,呢個家都為佢而開,希望佢會明白啦!

      Delete
  19. Mrs Wu, 唔好傷心,小朋友未懂事,加上Hannah無心,或許她個性帶點硬頸,你要佢做偏不做,愛唱反調而已,沒什麼的,慢慢教,唔好唔開心!加油!你做得到的!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都盡量做好自己本份呀,作為媽媽,真係好難做好自己,呢個真係好大挑戰呀

      Delete
  20. 好耐冇見啦....唔使唔開心。你依家係咪全職帶佢?
    其實....最近就寫左一篇野係講父母子女, 你可能覺得我唔係父母唔明, 但這是切實的在我這一年看到的事件。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾係呀,手停口停呀,不過weekend我地會湊番架!
      好耐無見呀,你幾好嗎??

      Delete