Friday, May 29, 2015

生日快樂 Hannah B


呢排真係勁忙,吾係工作上,係屋企上,真係病完一輪再一輪, anyway, 本來hannah B個生日party係16號舉行,但因為Emma B吾舒服,所以我地postpone到30號,到時有相再比大家睇啦。  吾經吾覺已經3年,呢隻豬我對佢又愛又恨,不過咁,佢吾發脾氣個陣都幾得人中意既,嘻嘻。  媽媽係呢度祝你健康快樂,做個開心快活人(我知遲左成個星期,嘻嘻,媽媽呢排好鬼懶!) 

我地係22號,即係hannah B正日去左佢學校慶祝,其實都係去食蛋糕之類,但我覺得都好開心,可能終於見到佢D同學仔,知道佢平時係學校識D咩小朋友,不過來緊7月好快佢就轉校了,希望佢會認識更多新朋友啦! 

而我地個晚就架車去maryland玩,其實同佢地去玩,最辛苦一定係我地兩個,我地星期五晚揸大約4小時車去到maryland, 時間過得好鬼快,因為湊住佢兩個,呢個又咁個個又咁,真係好難服侍,好彩最後佢地兩個都訓左,如果吾係我都幾難捱,我同老公講話,我寧願揸車都無咁辛苦,唉! anyway, 我地將近11點幾到左個度,但大家都好生保,都訓得十分吾好,特別我地兩個大人,又要湊住佢地,真係勁勁勁辛苦,雖然話去佢姑姐度住,但始終吾係自己屋企,同埋佢個度好似好耐無打掃咁,搞到我訓得完全吾自在,自問係好易入睡個D人,都覺得周身痕,我諗我生完之後,真係有些少潔癖吧,哈哈! 

星期六一早起身就起程又meet up佢D cousin先,食過早餐我地就去左水族館,其實個aquarium都幾好睇架,不過或者對一個3歲同歲半既小朋友無咩大興趣,佢地去到都吾係太中意, 加上因為呢個aquarium係吾比用stroller, 同佢地兩個去真係大大大大大難關,話就話hannah 3歲,可以行,但認識佢既我太深,佢連行出街口兩步路都話累,更何況成足兩個鐘,簡直就impossible, 而Emma, 佢係會行,但佢太過lut 繩馬騮,同埋個度咁多人,真係抱少一秘都吾得,就係咁,我D老鼠仔又大左吾少,哈哈,加上我地要揹埋佢地D belongings, 真係好Q累呀! 不過好彩我地有佢cousin幫一幫,都係幫手拎野咁,如果吾係,我諗我未睇完已經話要走,哈哈! 

吾知係咪天氣關係,同埋佢地吾開heat, 間屋好凍搞到我地個個都病哂,唉,最嚴重係Emma星期日開始發燒,而本來我地打算星期一先回NY就變左係星期日晚返,好彩我地決定正確,佢個晚燒到104度,雖然我都有帶藥去食,但始終吾夠係屋企方便,同埋佢姑姐度點都吾baby friendly, 換片沖涼都十分吾方便,加上訓得咁差,個日真係好鬼掛住自己張床呀! 就係咁,我地第一個getaway trip真係佢病左既情況下完結,吾可以話好好玩,但都吾係差既,咁有第一次,我地先會improve到下次既trip需要D咩,嘻嘻。  

總括,去旅行一定要帶定藥去,如果吾係拿起上手病就大鑊。 同埋,同佢地去要帶多幾件衫,Emma B爆左兩日poo poo, 好彩帶多左幾件衫去咋,如果吾係吾知點算。 去既地方一定要係stroller friendly, 如果吾係抱住兩個,你真係寧願吾出街。   我既去旅行經驗尚淺,嘻嘻,希望下次會prepare好D啦! 

今次好少相,因為爸爸大機影完好少比我,下次用手機影會多D架啦,嘻嘻!


古靈精怪既大小姐,都係個句,吾發脾氣真係好cute呀,哈哈

水族館內有個地方可以比你摸jellyfish 同魔鬼魚,感覺都幾得意呀! 


佢地知道係Hannah生日,就買左個蛋糕比佢,真係食到肥呀!



星期日早上去左附近個park玩,天氣好暖呀,佢地都玩得好開心,其實小朋友好簡單,有個playground已經好開心呀!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

32 comments:

  1. 咁快又一年!!三歲!!好耐無黎!!
    Hannah B 生日快樂!都係果句,健康快樂!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝呀,我都係睇住anki大架,愈大愈靚女,似媽媽呀!

      Delete
  2. Hannah 生日快樂呀!
    睇完你寫個 trip 都覺得辛苦呀!咁你都 handle 倒,到佢哋大啲會易好多,到時你實覺得好輕鬆好好玩!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家比起以前應該都輕鬆左,但最衰佢地成日病,先搞成咁je....

      Delete
  3. Hannah 生日快樂呀!
    睇完你寫個 trip 都覺得辛苦呀!咁你都 handle 倒,到佢哋大啲會易好多,到時你實覺得好輕鬆好好玩!

    ReplyDelete
  4. Hannah 生日快樂呀!
    睇完你寫個 trip 都覺得辛苦呀!咁你都 handle 倒,到佢哋大啲會易好多,到時你實覺得好輕鬆好好玩!

    ReplyDelete
  5. 祝Hannah 健康快樂!希望next trip更好玩!
    你果邊凍,我地HK 又熱又落雨!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望啦,我只希望大家唔好再病咋。

      Delete
  6. 祝Hanna生日快樂,笑口常開,孝順父母<----重點,當年今日,Mrs. Wu 好辛苦生妳出嚟架! Yeah~~~

    雖然個旅行有D辛苦,不過mission accomplished,都會帶嚟好多美好回憶呢!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,當年今日真係好辛苦必佢出來架!
      係既,話哂都係旅行,雖然辛苦d, 但將來睇番d 相,我一定同佢地講你地當年幾煩煩煩之類,哈哈!

      Delete
  7. hannah 生日大快樂!!!

    "吾發脾氣真係好cute呀" => 同tarebaby一模一樣喎!!!
    其實係咪個個小朋友都係咁嫁呢?!
    我地3月第一次同tarebaby去旅行, 都帶左好多野呀, 有D去到冇用到, 但唔帶唔安樂~

    我都期待下一個trip呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks ee
      我諗真係個個小朋友都咁中意發脾4 haha
      我都好期待呀,但唔知幾時呢

      Delete
  8. Hannah 522生日快樂 ^v^ 你要瞓得好啲,聽聽話話知道嗎?
    可以響正日去學校慶祝幾好喎,Hannah一定好開心啫!去旅行唔好話細路,大人都帶定啲平安藥穩陣啲呀,一陣語言不通冇藥食都幾頭癢架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁就3年啦, 時間過得幾快
      希望佢真係訓得好d, 聽話聽教啦!
      我地去美國境內,都ok 既, 但最好就唔好病啦,哈哈

      Delete
  9. hannah,祝生日快樂、身體健康。

    ReplyDelete
  10. 咁又三歲, 時間超級快呀~~~ 希望Hannah新一年健健康康, 聽教聽話!
    我地依家都唔可以冇BB車, even Matthew午睡時都好需要車, 去旅行車總係個大問題...
    希望過多2年會好d啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地多數road trip, 所以 stroller 都唔係大問題既。 thx yan..咁就3年啦,真係快

      Delete
  11. 好快又一年呀~~最緊要Hannah身體健康,唔好成日發脾氣XDD 咁Mrs Wu就唔駛咁頭痛^^

    ReplyDelete
  12. 時間過得真係快啦,原來Hannah已經3歲啦?
    祝佢生日快樂、健健康康、學業進步^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,咁就3歲,你睇住佢大架!
      Thx oli

      Delete
  13. HAPPY BIRTHDAY 呀HANNA
    祝你身體健康, 日日都開心快樂

    ReplyDelete
  14. Happy Birthday to Hannah
    祝你身體健康,快高長有,聽教聽話

    ReplyDelete
  15. Happy birthday, Hannah!

    Hope your two baby feel better soon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks lois...i hope the whole family is better soon

      Delete
  16. Happy birthday to Hannah.
    博師奶祝福你生日快樂,開心快樂長大,越大越愛爸媽妹妹,懂得用嘴巴跟媽媽好好溝通呢﹗
    God bless Hannah!!

    ReplyDelete