Wednesday, June 3, 2015

生日週末

剛過去既週末,雖然都係仲病病地,但已經比起之前好多了。係,妹妹自係MD返來後,都未好過,都一樣咳咳,雖然比起之前已好好多,但D痰依然係個度,唉,咳呢家野,真係好難好,我都咳左差不多成兩個月了。

剛過去既weekend, 我地延續左hannah B既生日party.  其實都不算得上係birthday party, 因為本來請佢地來既朋友都有一半以上來吾到, 只剩番4個families, 不過反而覺得細細group有佢既好處,同埋大家都有小朋友, 十分明白大家既處境,真係好愛好愛我呢group既朋友! 我地既認識係係yahoo blog開始,之後大家分別結婚生小朋友, 不知不覺都識左起碼有6年以上,我仲記得我識佢地個陣係未結婚既,而家,小朋友都有兩件啦,哈哈,時間過得真係快。 或者我地有共同既background(大家都係HK人,同埋有小朋友),所以都好岩傾呀,又可能因為我好少同人socialize, 見到有朋友一齊傾下玩下就好開心,我認我係好易開心,嘻嘻! 

其實以前識落既朋友,真係無keep到幾多個,可能大家都各有各忙,都無時間理對方,同埋有D HK朋友,佢地連婚都未結,所以無小朋友呢個topic傾。 而家識既,都係D有小朋友既父母,我覺得大家一齊出去玩下食下又一day既感覺好好,或者我真係吾中意留係屋企做同一樣野,我會覺得好悶。 雖然老公常常覺得我應該對新識既朋友有所保留,係,我之前都比人中傷過,都吾開心過一段日子,但我之後諗,又覺得如果我要有所保留,不如吾好做朋友。 我自問睇人真係好差,我認識既朋友當中,10個有9個老公都話係8婆,但我又吾識睇佢地係吾係,哈哈! 不過日久見人心,我無做過對人吾好既事,都吾希望人地對我差,我吾想比人係背後講,都吾會係人背後講人地! 

最後,我想講我真係好愛你地! blog除左係我發洩既地方之外,仲係我想記低我女兒成長過程既地方,多謝你地對我既支持同鼓勵,無論我開心吾開心,病吾病,你地都一樣咁錫我! 我好希望有一日我地可以係香港,我既home town, 見面呀!Love you all~ 


PS:  Hannah, happy birthday again! 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

18 comments:

  1. Happy birthday, Hannah!

    Is that an ice-cream cake? It looks so yummy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes it is ice cream cake, want a piece? Hehehe

      Delete
  2. 換個角度睇,妳老公要求高所以咁識揀,揀咗Mrs. Wu妳jack~~~

    我覺得對住blog友感覺好親切,因為大家都唔介意將自己嘅點滴同Blog友分享,反而日常生活對住朋友、同事都未必會講咁多呀!

    Happy belated birthday to Hanna!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,blog 友真係知道我既野仲多,所以我都好珍惜你地所有人呀。 希望有一日我都可以同海豚兒見面啦,嘻嘻

      Delete
  3. 朋友貴精不貴多,搵到知心好友最幸福^^

    ReplyDelete
  4. blog嘅發明真係好偉大,將我哋一眾有差唔多經歴嘅媽媽拉埋一齊,你返香港記得搵我哋出來見呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯呀,大家分享做媽媽既經驗,真係好開心呀! 我好想返hk 呀,但湊住兩個有d 難,不過一定有機會既

      Delete
  5. 你返黎香港,記得搵我地呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一定啦,等緊同兩個南瓜玩架!

      Delete
  6. Happy birthday, Hannah!
    好在你老公唔識我啫。。咪又變成8婆 ~ wakaka

    ReplyDelete
  7. Lol, 哎呀,Mr Wu 未認為我係8婆

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,係佢心目中無個人係正常,我知你唔係咪得囉!

      Delete
  8. 永遠支持妳呀!!
    希望Mrs Wu同兩位小公主繼續健康快樂~~~ ^3^

    ReplyDelete
  9. 多謝你呀,我都希望chloe 快d 好番

    ReplyDelete
  10. Mrs Wu:
    ~一年又一年, 時間真快, Hannah 生日快樂,身體健康!! 我都係由你未大肚識到你而家!!
    ~朋友都係緣份, 識到傾channel 好難得!!

    ReplyDelete
  11. 係網上世界識到好好既朋友真係難得
    可惜我地距離咁遠啦....

    ReplyDelete