Monday, June 15, 2015

擇士多啤利記

趁住天氣開始回暖,我地舉家緊係吾可以留係屋企,要出外玩下啦,嘻嘻! 本來約左朋友去NJ擇士多啤利,但因為天氣關係,NJ個度已經無得擇啦,要去到upstate NY先有,所以我地就除消同朋友去,自己一家就揸車去!  雖然真係揸左好耐咁,一去一回都無左一日,但成家人一齊去玩下食下,又幾開心既,當然啦,都有cranky既時候,特別係妹妹好多時都吾中意人抱,要自己行(除左係屋企就成日要抱抱),加上個度D地方又多石,所以睇住都幾危險。 

去到都已經12點幾,食完lunch我地就起行去擇。 其實地方吾係好大,人都吾係好多,同埋都吾駛入場費,同佢地入去行個圈都得,身為城市人,去到郊外吸下新鮮空氣,人都精神D。 雖然個度D士多啤利吾算得上係大同靚,但醉翁之意不在酒,都係想同佢地去玩下啫。  見到佢地兩個玩得咁開心,我覺得都值得,同埋hannah一路幫手一路唱歌,同場既人以為我地帶左個收音機,哈哈哈! 


呢條友一定超肚餓,一坐底就即刻自動波食野,奇景!



去到士多啤利場,hannah 真係有幫手架,而妹妹,當然幫手食啦,哈哈


雖然吾係好大粒,但擇完後都覺得好滿足感,都明白佢地D農夫係幾辛苦


天氣真係十分好呀,等佢地大D去hiking,camping都會幾好玩




我地既戰利品,雖然吾係好多,但已經累C了


有人好中意食士多啤利呀,幾開心!如果食飯時有咁雀躍就好! 



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

18 comments:

  1. 難得夏天(雖然仲係涼涼地)可以一家人出去走動下,做咩都真係其次,享受下陽光加新鮮空氣已經夠快樂啦!

    Hanna 紮起頭髮個樣即刻大個咗呀!:)

    ReplyDelete
  2. 妹妹好犀利喎,自已行唔駛人抱,依家香港D細佬郁D就叫人抱,唔肯行

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢就係行得太誇我先驚呀,唉! 出街好危險呀!

      Delete
  3. 採士多啤梨好玩呀, 你地收穫好豐富!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,都幾好玩,不過要揸咁耐車去又好似有D無聊 :p

      Delete
  4. 哩個親子活動正呀~~有得食,有得玩^^

    ReplyDelete
  5. 真係好好天, 同埋Hannah最後個張好少女~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個日真係好好天呀!
      hannah已經係個小朋友,無哂以前既baby fat啦!

      Delete
  6. 自己擇應該係特別好味D㗎﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係呀,呢D比較organicD,平時買個D好似變哂型咁,好恐怖

      Delete
  7. 好多好多士多啤梨,我上次香港摘,摘得好少咋。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我呢D已經算少呀,我見其他人摘到滿架!

      Delete
  8. 妹妹食得好好呀, 乖寶寶~
    自己摘佢地好有記憶架, 之後實會問你mami我地幾時再去過~~~~hahahha~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,我都吾知會吾會再問,但佢地又好似麻麻enjoy :P

      Delete