Monday, June 8, 2015

遊樂場


見星期六無咩做,就去左屋企附近既遊樂場同佢兩個玩玩,因為係outdoor, 所以都係開得summer呢段日子,而我地當然趁天氣好時就玩盡去啦,不過呢排天氣都係一般,未至於可以去沙灘玩,但都可以著下短袖既,有時早上夜晚都要著件薄褸,唉,真係悶呀! 呢邊既夏天,其實真係短之有短,暖既日子可能都係得7,8月,所以要趁住呢兩個月同呢兩隻嘩鬼玩盡呀!  講番正題,呢個park吾係好大,但對於hannah 同 emma來講就已經好開心呀,好彩吾駛比入場費,如果吾係我就吾會去lu, 不過當然,每一個game都要比錢啦,一個game大約$3.25, 我吾知算吾算貴呀,但總好過佢入場費後佢地吾玩卦。   其實開頭我都驚hannah吾玩,因為細膽既佢連行條橋都驚,不過我發覺呢幾個月佢真係大個左好多,好似識少少野咁,除左佢會做調解員外,而家去廁所佢都會自己去,有時食食下野,佢自己會走去廁所痾peepee, 吾會叫我地幫手,有時仲叫我地出去,雖然wipe patpat好似仲未好叻,但已經係一個好大既進步呀,有時夜晚佢痾夜尿,你會聽到沖廁聲以為咩事,原來係佢,哈哈,好搞笑呀! 跟住而家有時妹妹曳,我就叫佢你要教妹妹乖乖呀,佢就話hannah乖乖,妹妹no good, 總之真係多左好多笑料啦,當然,有D野會更加執著,好似著衫咁依然煩,但起碼某幾件衫佢實會著既(咁我應該買到好似uniform咁,日日著!哈哈!) 哎呀,又離左題,其實我想講佢大個左好多,夠膽自己上去d rides度玩呀,佢個樣仲要陰陰咀笑,真係好好好得意呀! 


醜態,自己玩張凳stuck左係入面,佢求救時我就影低佢先,
哈哈


玩船船玩得好開心呀



玩車車仲笑笑tim呀,真係大個女啦!


本來星期日我地打算去strawberry picking, 點知有個小鬼吾願訓,到5點先肯訓, 搞到我地要cancel我地個行程,浪費左一日,哼,再係咁,下次放你去99度訓!!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

8 comments:

  1. 個遊樂場嘅玩意令我諗起荔園呀,真係個個小朋友都梗有張坐船仔嘅相架喎!;)

    妹妹笑得咁開心,真係一D都唔似唔夠瞓喎!點都好,最緊要兩位小姐健康成長!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我諗我細個都有D咁既相,嘻嘻嘻

      Delete
  2. 你地果邊就好啦,唔太熱,香港日日都勁熱呀,唉.....有排熱,諗起都驚.....:(

    ReplyDelete
  3. Emma又唔同左樣啦,越大越靚,同家姐越黎越似樣
    妳個邊仲未算好熱呀?香港日日都三十度,超熱丫

    ReplyDelete
  4. 雖然要畀錢但好似好好玩咁喎

    ReplyDelete
  5. 個遊樂場都幾好丫, Emma仲細o岩玩的唔多, 主要Hannah玩唔會太貴, 但兩姊妹都有得散心開心, 抵呀!
    Hannah有進步好叻, 不過佢張醜態#1真係好搞笑~~~

    ReplyDelete
  6. 個場好正喎~ HANNAH大個女左好多呀~!!!

    ReplyDelete
  7. 細個知道有得去遊樂場玩真係零舍開心架!YEAH ~

    ReplyDelete