Tuesday, June 23, 2015

小病是福

如果記得我地呢一年成日病既blog友,係4月份左右我咪病左, 仲成日咳,其實呢個咳我都無好過,吽左成個月,都仲係條氣chok住咁,到上個星期,我終於頂唔順去左睇醫生, 因為覺得自己個病已經吽左咁耐都未有好轉,同埋好似愈來愈嚴重。 事實上,我呢個決定係無錯既,因為醫生診斷我係支氣管炎,雖然未係好嚴重,但都足以夠我驚,同埋醫生話佢聽我個肺唔清,怕我有肺炎,叫我去照肺。  其實我又唔係驚,係驚如果我病,d女s點算? 頭家點算? 講真,頭家無我做野(係housework)  就散,唔係覺得自己好重要,而家我真係咁重要,雖然話就話wkday唔駛煮飯之類, 但返到屋企,餵飯沖涼湊訓覺洗奶樽準備第二日等等,所有野都係我既時候真係怕自己跪低時老公接唔接到手。   睇完醫生個日,我就決定放低自己既工作,list哂所有我既工作, 叫老公自己pick幾樣野幫手,開頭佢都ee哦哦, 但最終佢睇到個list水蛇春咁長就唔敢say no,  除左daily work之外, wkend要洗衫摺衫拖地。。。呢幾樣工已經叫我做到半c,  我同佢講,佢再唔幫手,我唔會再係肺炎,而家肺癆。。。。 咁佢都無能奈say no lu.....

不過好彩係,我既懷疑肺炎無發生到,只不過係支氣管炎,要食10 日消炎藥,咁就會好了。  我唔知呢d係咪因禍得福定係點,至起碼病情唔算嚴重之餘老公又係幫下手,雖然唔算好aggressive,  但點都叫比以前有進步,慢慢先再調交好我需要既野啦,嘻嘻。  

不過當然都唔希望自己再病,始終都唔係一件好事,大家健健康康就算吧。 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

22 comments:

  1. "頭家無我做野(係housework)  就散"----->呢句正!XD

    其實女人真係好易氹架,只要Mr. Wu肯幫下忙,Mrs. Wu都好apprrciate呢!祝Mrs. Wu 早日康復呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,我好易滿足架,不過都要有人肯滿足我先得既。

      Delete
  2. take care ar....宜家有老公幫手分擔下家務咪幾好囉, 哈哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要我病先肯分擔真係慘! 其實佢都唔係做好多,不過起碼唔駛踢一脚先郁

      Delete
  3. Mrs Wu, 保重!Mr Wu...快d幫幫手啦!要鍚住老婆呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我無事啦,小高有心,希望佢會啦,男人,唉!

      Delete
  4. 保重身體呀,好彩你老公都有幫下手~~祝你早日康復!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都算幫下啦,吾係愈幫愈忙,哈哈

      Delete
  5. Hope you feel better!

    Sometime, you just need to let go (of the chores) and relax a little!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I wish i had the chance......but thanks, I am feeling much better

      Delete
  6. Get well soon! 希望大家都身體健康!
    在職媽媽有時真係幾辛苦,加油呀

    ReplyDelete
  7. 希望你快啲好返啦,媽媽病咗真係好唔掂㗎!

    ReplyDelete
  8. 希望你快啲好返啦,媽媽病咗真係好唔掂㗎!

    ReplyDelete
  9. 希望你快啲好返啦,媽媽病咗真係好唔掂㗎!

    ReplyDelete
  10. 好返哂未? 咁都算因禍得福, 令老公知道妳有咁辛苦!

    ReplyDelete
  11. 妳真係要保重....調理下自已身體 !

    ReplyDelete
  12. 哎呀,MR WU 真係要好好幫下手啊~~~ 你也要多休息呀~~

    ReplyDelete