Tuesday, July 14, 2015

新學校+上星期回故

近期真係好忙呀,因為上星期我放假,同埋hannah返新學校,所以返半日,湊佢放學跟住陪下佢,忙就忙D,但好開心呀! 佢中吾中意新學校我就吾知,但我自己就中意,可能compare之前個間,呢間真係幾好,貴就貴D(成 USD$930一個月呀),但之前個間都吾算係平,同埋捱一年後就可以免費讀書,算啦,貴就貴啦,但一分錢一分貨,佢地D老師好好,我地會好有溝通,接佢地時會話我地知佢今日點(之前問親都話吾知),夏天又有好多活動,例如有water play, 上星期五有個picnic, 月尾又有個beach party, 雖然都係係學校入面,但感覺上都有吾同既活動比小朋友呀,仲有吾同既語言教師,雖然未必學識,但起碼都有試過,跟住每星期五都有個show and tell, 係比小朋友係屋企帶樣野返學校去present一下,當然係老師幫手啦,但起碼我覺得訓練一下呢D skill都好,同埋上次hannah cousin整親,佢地會親自打比父母講,同埋有張字要簽名話你地知發生咩事,我覺得咁樣比較盡責,所以我都無後悔,我嫌送得佢遲呀!  希望hannah小朋友中意呢間新學校啦,嘻嘻。



 6月尾去hannah 畢業典禮,喊到豬頭咁,哈哈哈,雖然好慘,但真係幾搞笑

但返到屋企就變樣,女人幾善變

7月4日同佢地去我cousin屋企睇煙花同游水,好好玩呀!

上星期放假同佢去wendy's 食雪糕,真係好好玩呀!


星期五真係放左日假,約左朋友去city食野,首先去左一風堂食lunch, 之後再去行下食下,嘩,個海膽真係好好味呀,食完仲好回味,雖然吾平(成$18一個呀,我仲要同朋友share),但真係好好好正呀!!!!!!!!


星期六去左upstate 個camp, 天氣真係好好呀,我地都玩得好開心,不過D小姐就cranky左一陣
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

32 comments:

  1. Hannah 真係大個女咗好多呀!

    個海胆真係好正,貴就貴D,但難得"真正"放日假,對自己好D都係啱嘅。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,就係覺得幾年先難得一次,食盡D都應該既,嘻嘻

      Delete
  2. Is the new preschool close by? Hope Hannah likes her new school!

    ReplyDelete
    Replies
    1. it's 10 mins drive from home so not too bad.... i hope she likes it too!

      Delete
  3. 新學校真係好貴呀,不過令Mrs Wu你咁滿意,都值得啦!
    同Hannah張合照襯晒衫喎,遲啲你地三個襯晒姊妹裝一定好吸引 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,不過普遍都係700 以上,所以加多少少都無所謂。
      咦,你唔講我都無留意件衫,哈哈,點會特登match 佢

      Delete
  4. Hannah大個咗變咗小lady
    妳地個邊搵幼稚園難唔難架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小魔怪就有,成日發脾氣!!
      又唔算難既,但我地呢間都要早d 留位先ok

      Delete
  5. 靚媽依期精神ok喎, 容光奐發~~~
    咁Hannah依家係返學定放暑期呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個幾日有nap 可能好d, 呢排返工真係釣哂魚 hahaha
      佢返學呀,無人湊呀

      Delete
  6. 聽落新學校真係唔錯,起碼多D嘢玩,老師又有交帶;雖然貴D,但放心同開心重要D^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我覺真係一分錢一分貨呀

      Delete
  7. 間新學校雖然貴但似乎唔錯喎,最緊要小朋友讀得開心啦﹗
    Hannah大個女咗好多呀,而媽媽你都精神咗靚女咗喎,遲吓出街人哋以為你哋係兩姊妹呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我中意d 老師有交帶,同埋佢都幾開心呀(我諗)
      佢真係大個左好多,不過脾氣都愈來愈大tim.... 兩姐妹,哈哈, 希望真係keep 到啦

      Delete
  8. 學校同會同家長溝通好重要,唔係都唔知個女晌學校有咩事發生。希望 Hannah 都鐘意新學校啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 溝通真係好重要呀, 我知個女發生咩事自己都安心d呀

      Delete
  9. HANNAH 大個左好多啊,真係睇住佢大呢 ^^
    "忙就忙D,但好開心呀" <---呢句真,絕對十分認同呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,呢度個個都真係睇住佢大,希望唔係睇住佢壞啦。哈哈哈

      Delete
  10. 希望hannah鐘意呢間學校,現在學費真係好貴,我2個小朋友學費+校巴+雜費(包午膳+書簿,不包校服),要$15xxx 一個月!!><

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hk d 學費都會咁貴? 妹妹已經開始返學啦??

      Delete
  11. 有一排無見,我第一句都好想講Hannah 又個女左好多啦!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢真係大個左好多,脾氣都臭左好多,哈哈

      Delete
  12. 成 USD$930一個月呀.....嘩, 真係幾貴 ! 但mrs Wu 滿意就 過萬都要啦 !
    海胆好新鮮好好味 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實大部分都係咁既價,所以想揾間好d 佢讀。
      個海膽。。。真係好好味呀

      Delete
  13. Mrs. Wu:
    ~而家小朋友讀書都唔平, 係半日, 定全日??
    ~點解Hannah 上台會喊? 不過, 我見好多小朋友都有喊!! 可能他們唔習慣!!
    ~我覺你精神好好呀!! 帶住兩個小朋友又返工.....你keep 得好好呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky, 你真係識氹我呀,角度問題,我肥左好多!
      佢係呀,驚囉,同埋想我地抱,無所謂啦,我唔expect 佢會跳舞,哈哈
      佢而家讀全日呀

      Delete
  14. 聽到都覺得學校好,只係學費貴,但第二年開始free,又幾好!將來妹妹一開始都報依間呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,已經會為 emma 報名呀, 我覺得重質不重量, 至緊要佢讀得開心,我又放心

      Delete
  15. 希望HANNAH都中意新學校啦~ 不過睇你咁講, 學校都真係好幾好呀!~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,學校起碼似間學校,個個week 老師都會寫d 野比我地睇,話我地知個女係學校點,唔會話講開心野only, 都會講個女有咩要改善,我真係好中意囉!

      Delete
  16. 新學校幾好啵,有咁多唔同嘅活動,相信Hannah應該會鍾意新學校嘅~

    ReplyDelete