Tuesday, July 28, 2015

第一次去trip


上個星期係我地有史以來(即係生完佢地之後)去既第一次旅行,係住酒店個隻,吾係去人地屋企,雖然好似好多野拎,好忙咁,但都依舊係好開心呀。  

我地去左一個叫great wolf lodge既水上樂園,佢係有室外同室內既,所以冬天去玩就吾駛驚呀。  不過其實我地雖然係夏天,落水既時候都覺有D凍,emma條咀更一度變左紫色,嚇親。 我地去到首先食完lunch, 跟住就入去玩水啦。小朋友,又點會怕凍,佢地一入到去,就覺得好興奮,我都比佢地搞到好興奮,哈哈。 不過其實emma咁細去到,都真係浸水多,玩大既slide佢又吾得,短個D又話吾比大人一齊,我又吾想咁危險,所以都吾比佢玩。 而hannah, 佢一開始玩第一個slide覺得好開心架,之後,去左個橙色wave slide, 毫不猶豫就沖左落水,飲左幾啖水,問佢仲去吾去呀,佢就話no, 哈哈,知驚未,0靚妹! 不過有個正正常常既slide佢就去左玩幾次,但因為D水好凍,我地都吾係留左好耐,我諗大約3個鐘左右啦,但對佢地兩個來講,應該已經夠吧。 可能你地覺得難得去玩,應該玩盡去,但我地就覺得,有時玩都要適可而止既,更何況都吾想佢地凍親,做媽媽真係好鬼protective, 嘻嘻!  

雖然中途兩個都有D cranky, 但我地今個trip真係覺得好開心。 點解? 我地玩完個晚,個個都9點幾就好累,而係無TV無computer無電話既時間,我地4個就係床到玩左陣,傾下計,我覺得個個時間真係priceless, 平時係屋企,你又會想執屋整呢樣整個樣,係hotel, 吾駛整任何野,可以有時間坐低傾陣計真係好愉快,而佢兩姐妹話一齊訓(我地拎左個portable crib去), 佢地兩個係個crib到玩左陣,睇到佢地咁開心,我都覺得好欣慰。不過當然啦,佢地兩個無一齊訓,因為家姐complain亞妹係咁踢到佢,哈哈哈! 

兩日一夜就咁又過左啦,我地已經plan緊9月既長假去旅行,希望我地經一事長一智,下次會再plan得好D啦! 








餓鬼投胎,邊個叫你地食咁少lunch  XD

地方大,天氣好,希望summer吾好咁快走!



呢張係上網download落來,個slide都無難度既,咁都驚,膽小鬼! (我地呢個trip無點影相呀,係水個度好難呀!!)

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

30 comments:

  1. We went there at the end of June, we purchased the Groupon. The area and water slide were smaller than I expected. But my kids still had lots of fun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i didn't know they had groupon...but i prob won't go back there again. How old are your kids? My kids are too small for water park yet i think

      Delete
    2. Mine are much older, my daughter is 12 and my son is 15. I don't think we will go back either

      Delete
    3. oh..that age, that's why they enjoyed!

      Delete
  2. 兩個囡囡, 去旅行遊玩會特別感到累, 所以特別肚餓, 會乖乖地食嘢 !

    ReplyDelete
  3. Looks like the girls had fun!

    Where are you planning to go in Sept?

    ReplyDelete
    Replies
    1. i think they did....and we did too...
      we are still thinking.... probably not too far...any suggestion??

      Delete
  4. 我都覺得有D好簡單嘅嘢,喺自己屋企硬係無辦法做到,但間中去酒店住一晚反而做到

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係屋企真係太多野顧,真係做吾到坐底休息下,但去到第二度,吾駛執呢樣個樣,真係有時間可以enjoy一下,我諗我係屋企都係有強迫症架啦,哈哈

      Delete
  5. 哇,好靚呀,綠油油咁,而且個天好藍啊,好舒服呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,呢排天氣都OK呀,不過我知summer好快就過,可憐!

      Delete
  6. 小朋友去great wolf lodge玩水,真係好開心呀!我上次去到,但個嘴生cold sore 所以都無入去玩過。

    襯未凍之前Mrs. Wu 同兩位小姐再去多個trip都好,豈碼無咁易凍親,又唔駛執太多衫。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你都知咩係great wolf?你去過?
      係呀,趁9月又有假,玩盡去啦,嘻嘻!!

      Delete
  7. Mrs. Wu:
    ~我都好登你開心, 見到兩姐妹一齊玩, 感覺安慰嘅感覺, 平時你自己揍她們, 兩姐妹感情係會好一啲.
    ~今次有咁好經歷, 可以再快啲plan 定,下一個trip

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好開心佢地可以一齊玩呀,有時真係唔在乎玩d 咩,最重要一家人一齊已經夠。

      Delete
  8. 想睇多D相丫!
    9月會去邊度呀?幾時會返香港呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都影少左好多相呀,真係無時間呀!
      未知住呀,仲plan 緊。
      返hk? 耐心d 等下啦,哈哈

      Delete
  9. 咁樣簡簡單單去玩下其實一家大細都已經好開心...
    不如咁, 你快d plan下返黎香港同我地一齊玩啦, 哈哈!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,玩d 好激既又唔岩,輕輕鬆鬆咪算囉。
      哈哈,返hk, 我老公唔比呀,本來我諗住同 emma 返佢話佢太細個,希望下年有機啦!

      Delete
  10. 好羨慕你可以去旅行,我叫極妹豬爸都唔肯去,佢話帶小朋友去旅行超痛苦喎(T ^ T)
    响屋企要做吓呢樣,攪吓嗰樣,真係無乜時間傾吓計,去旅行就乜都唔洗理,正到爆

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實都辛苦架,但我地可以去下吾同地方,都開心D架。
      妹妹仲細,或者大少少吾駛再煮野佢食應該會好D。

      Delete
  11. 無錯呀, 我寧願玩少D, 都好過冷親, 大人細路都辛苦.

    見到你寫到 "我地4個就係床到玩左陣,傾下計,我覺得個個時間真係priceless" 突然之間好touched, 好難得一家4口去玩, 就算拎好多野, 都會覺得好開心~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,病真係吾係人品架!
      雖然係辛苦,但都值得既,同埋吾係成日去,嘻嘻

      Delete
  12. 好開心呀!下次 plan 去邊度呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 未知住呀,同朋友傾緊,希望去到啦

      Delete
  13. 無野比一家四口一齊玩更開心,期待你9月既旅行分享

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺呀,原來簡簡單單都可以好開心,嘻嘻。
      你地有無plan去trip呀?

      Delete
  14. 好開心的trip呀, 遲d長trip會去邊??

    ReplyDelete