Monday, August 3, 2015

5 週年


不經不覺,原來已經來到結婚既第5個年頭,用時間飛逝就至岩不過。 年年既今日,總覺得天氣特別好,或者係心情關係吧,哈哈。  因為5年了,所以今年我地兩個都請左日假,決定來一日二人世界。 大家都明白有左小朋友之後,要有二人世界係難上加難,加上我無亞媽係呢邊,又無工人可幫手,要weekend得兩個人,真係難過登天。 不過咁,我吾係吾想陪佢地,但結婚週年點都要過得特別小小,嘻嘻。 我地個日如常一早就起身,搞掂兩位小姐後,我地就起程去NJ食過早餐,跟住行outlet。本來一開始係打算去city, 但又無位泊車,又多人,又要搭subway出去,所以都係揸車去NJ穩陣D。 因為今次係anniversary, 所以係outlet買野全部都係入老公數,真係諗起就開心,哈哈。 不過我都錫住老公荷包既,吾係真係幫佢亂fing錢。  咁個日我自己就買左兩個手袋加幾件衫同裙,幾錢吾講啦,至重要開心! 之後我地就出發去沙灘,其實我地今年都未去過,始終都吾係真係咁暖,同埋weekend真係超多人,好怕同人迫,不過我地星期五去,人都吾少,但都吾會話要同人迫既。 天氣咁好,去下沙灘曬下日光浴,同老公一齊,點都開心既,嘻嘻。 我地就好悠閒過左一個下午,望下海睇下人玩坐下休息下,真係夢寐以求呀,哈哈! 而我地一早同99講話吾返屋企食飯,我地就撐一個枱腳(難得),  去左食一個seafood dinner,  開頭個d raw bar都好味,我叫左個seabass,  老公叫左個lobster,  我個seabass..食完好似無食咁,小得可憐,而老公個angry lobster,  佢話似唐人個d炒雙龍,哈哈, 真係唔識食呀,隻2lbs龍蝦仲要成$60, 佢真係想喊咁款, 哈哈。 不過算啦,難得去食野,就唔好理咁多, 都係至在可以無魔怪煩住既感覺,哈哈。 不過其實中途我都有d掛住佢地,可能已經慣左呢個schedule了。  5年時間,真係好快,結婚個日既細節我都仲記得,雖然有陣時都會比老公激到責責跳, 但一齊耐左就好似親人一樣,哭笑都得。  感謝主比我有一個咁快樂既家, 而我地係第一年結婚時已經有個10 年之約,就係2020 年去maldives,  希望5 年後會夢想成真啦!

 都話好好天,去沙灘一流



D raw bar 好新鮮呀,搞到我想再食過。


我老公形容為美板炒雙龍,哈哈,睇落又幾似

我呢個真係食多幾碟都唔飽,我自己煎仲好味得多。


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

30 comments:

  1. HAPPY ANNIVERSARY!!! 有時2人世界下都幾爽ga!!好快就10年之約ga喇~ 一定夢想成真~!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我希望去得成啦,到時小朋友們都大d, 應該ok 卦

      Delete
  2. 5週年快樂...仲有5年就可以去maldives, 真係諗起都戥你開心呀!!
    2人世界真係好鬼爽, 羨慕死我啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,約定je, 未必去得成架,不過有d 野 looking forward 都開心d, 嘻嘻

      Delete
  3. 5週年快樂呀。。仲keep住咁浪漫~ so sweet~

    ReplyDelete
  4. 5週年快樂呀,MR WU & MRS WU 繼續恩愛、幸福、甜蜜、快樂呀 ^^

    ReplyDelete
  5. sweet sweet ~ 五周年紀念快樂!:D
    PS. d raw bar 睇上來好鮮咁,好吸引呢 ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝小高呀。
      D raw bar 真係好回味,搞到我想再食

      Delete
  6. Happy anniversary!!! 日子真係過得好快呀,原來已經5年呢!

    能夠二人世界慢慢享受五週年結婚紀念,真係做咩去邊都無所謂,因為將來諗返轉頭都會記得呢個特别嘅紀念日+紀念方式。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對,日子真係過得好快,特別係有小朋友後,真係飛住咁過,不過。。。呢5 年都好開心

      Delete
  7. Happy anniversary! You are so young :) I will be married for 12 years this Sept.

    The seabass is so small.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Lois... look at your kids ages...they are older than mine!
      Seabass is really nothing...it melts with my saliva...not even into my stomach

      Delete
  8. 5週年快樂!!! 馬爾代夫真係人間天堂, 希望妳地十週年順利成行呀~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好想去,希望到時未沈,哈哈哈

      Delete
  9. Mr + Mrs Wu ...週年快樂 !
    妳地一定好快願望成真 !

    ReplyDelete
  10. 5周年快樂﹗祝你哋keep住恩愛幸福同美滿﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝艾菲, 我都希望你同米高幸福快樂呀

      Delete
  11. Happy Wood Anniversary!! 咁就5年喇!many many more to come!!

    ReplyDelete
  12. 恭喜恭喜!永遠幸福恩愛,並恭祝願望成真!

    ReplyDelete
  13. 原來嗰兩張摺椅係你地兩個去沙灘用,我以爲小姐們都有去沙灘。happy anniversay

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係我地兩個用呀,同佢地去沙灘太麻煩,都係自己去好過。 thanks yanyan

      Delete
  14. 嘩好享受呀!我覺得間中真係要兩公婆去拍拖relax下架,以後多啲拍拖啦:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想,但難呀,無人湊佢地,除非wkday自己攞日假啦,哈哈

      Delete
  15. HAPPY ANNIVERSARY!
    我哋同CD一齊慶祝, 一樣浪漫~~~

    ReplyDelete