Tuesday, August 25, 2015

Storybook land

我地上星期六去左一個叫做storybook land既amusement park玩,當然啦,而家既所有假期地方都係同小朋友去,呢個就係一個大型D既park比小朋友去。  我地一早就開車去,不過遇著塞車,去到都差不多一點啦,食下野玩下休息下其實咁就成日,跟住返去又要兩個鐘,講真,都幾辛苦。  吾駛我揸車都已經覺辛苦,更何況要揸車個位,辛苦哂爸爸。  我自問都吾係中意玩機動遊戲個D人,岩岩去到個陣,同左佢地去玩個小飛象,我已經暈左一陣,至憎就係轉轉轉個D,佢地就覺得好好玩,而我玩完一輪頭暈暈了。 之後坐下火車仔,餵下羊羊,玩下teacup, 坐得最耐既都算係摩天輪,我同hannah走左兩轉,其實我係有畏高架,架野一上去個陣個心都離哂,雖然已經吾係好高,但都已經夠我驚左一餐啦,我個女就當然好開心啦,仲係咁郁來郁去,又同爸爸係下面揮手,我.....除左捉實張椅同分散下自己,其他既我已經一片空白了。 對我地來講,真係有D貼錢買難受,我地決定下次都係吾去呢D地方,反正我地都吾玩,都吾敢同小朋友去玩,同埋入場費都吾平,下次都係去番屋企附近個間,吾駛入場費,只係pay per ride, 都好過個個人都要入場費啦。 

其實夏天都快完結,真係要盡力提供多D活動比佢地。 本來我地決定labor day去玩,但最後都係吾想哂錢同揸咁耐車,就決定我地去附近既park, zoo玩下算,反正都未去過。 雖然好似又少左個機會去玩,但我地個個星期都去玩,人都已經好攰,有時候休息下都OK既。  

PS: 不得不讚嘆做父母係幾咁偉大, 我朋友好勁,佢兩個小朋友想坐過山車,來來回回已經坐左10次,比著我.....已經嘔左10次... 




隻羊羊好慘,比人困左係上面,我地要係下面放D野食係個筒度之後拉條繩先去到佢口中,陰功!


三條queen, 哈哈哈

其實D野都已經有D舊,所以都係無下次

玩到我腳軟既摩天輪,估吾到自己咁無用

呢個小朋友就覺得好好玩,好新奇



呢排成日咩袋出街,話要似我wor....哈哈

同朋友既小朋友一齊影相,佢地兩個小朋友都食好多野,但好瘦,我兩個女吾食野架,但都好似肥嘟嘟,女仔,都係瘦D好。

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

16 comments:

  1. 睇呢篇真心覺父母其實幾偉大,講真我哋成長嘅年代,父母一樣當我哋如珠如寶,嗰時邊會諗自己會為咗其他人,就算連畏高頭暈都頂硬上陪佢哋去玩rides,難怪我D做咗媽媽嘅朋友都會懷念惜日做女嘅矝貴日子。

    夏天真係唔知幾時完呢,不過大家都要好好珍惜就是了!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 坐呢個咁細既都仲ok, 如果坐大人個d, 我諗我會暈左。 至驚到佢地大d, 話要去玩過山車咁我真係唔知點算。
      夏天真係就咁就過左,快到無朋友。

      Delete
  2. 去一程都要兩粒鐘,真係幾辛苦喎
    妳驚反而Hannah唔驚?
    Hannah同Emma邊度肥呀???

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,地方大,所以要去遠d 先有野玩。 不過兩粒鐘真係唔係人咁品。
      Hannah 唔驚呀,細路邊識驚,係我地先會識呀。
      佢地唔肥呀,但 compare 我兩個friend 個女, 佢地真係好瘦呀

      Delete
  3. 好偉大呀hannah 媽, hahaha
    依家做咗人呀媽, 完全冇自己, 滿腦子都係諗住帶小朋友去邊度玩, 難怪啲人話 "兒女債"
    個park 睇嚟好colourful 喎, 感覺上唔錯, 好過喺香港冇乜選擇, ocean park 我每次去完都同自己講冇下次

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,真係幾偉大下,但唔好再搞我。
      Hk 有ocean park and disney 都夠啦。 我想去都無得去!

      Delete
  4. 個公園係舊d, 但幾靚呀, 小朋友去會好開心
    原來妳覺得女仔瘦d好, 我都同意大d要keep fit, 不過至少小學先keep啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,咁又唔係,我寧願我個女肥dd.. 健康就ok 啦

      Delete
  5. Mrs Wu, 通常這些假日小朋友活動, 最辛苦都係個做爸爸那位
    來回要開車, 去到公園, 亞女一定要爸爸同佢玩.....真係無得停呀 !

    ReplyDelete
  6. 為咗仔女,爸爸媽媽真係可以變得好偉大,Mrs Wu你係得嘅﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又無咁偉大,摩天輪都仲ok, 過山車真係咪搞

      Delete
  7. 上摩天輪,你畏高,點解唔比爸爸代替你上?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢話佢唔想去wor.... 咁我唯有硬著頭皮啦

      Delete
  8. 轉轉轉個D 我都好憎,聽到都頭暈,玩完直頭暈左@@""
    嘻....細個時肥就好可愛啦,大到五、六年級,就中等身材就OK,始終女孩子麻 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係,真係聽到都暈,所以咪搞。。。。
      嘻嘻,我兩個都唔係肥size, 不過食野先算啦,討厭

      Delete