Wednesday, September 2, 2015

part time FTM


星期一因為99要去training, 咁我就係屋企睇住兩隻馬騮。 其實開頭我都好驚,食我又吾驚搞吾掂,係擔心nap time個陣點算,果然到nap time, Emma見到hannah係度吾願訓,而hannah自己又吾肯自己去訓,個刻真係呢咁hea, 跟住我就叫hannah出去玩住先,我陪完亞妹訓就出來陪佢,好彩佢都肯聽我講兩句,之後到emma訓左(搞左幾鬼耐),我出到去見到佢係度玩水喉,真係打得少,原來佢想幫elsa 洗頭,可能早一排爸爸同佢去左髮型屋,爸爸要剪髮佢就睇住佢剪,所以呢排佢好中意幫D公仔剪髮,哈哈。 不過算啦,我知佢都吾係有心,我講左佢兩句就由佢。 到之後佢地訓醒,佢地兩個就玩,我就hea係屋企,佢地就自己玩,原來ftm都無我想像中咁咁咁辛苦,哈哈,不過我都依然覺得佢地好偉大,我間吾中一日就OK,要我長期咁樣,真係咪搞!!! 


之後我入左房去摺衫,而佢地就係出面coloring, 點知.........出到去,見到亞妹咁,真係嚇C........


我以為咩血案發生,原來係紅色crayons markers, 好彩係洗到,如果吾係真係打得少呀! 

做FTM真係好忙呀,我明天開始就放假湊hannah去玩,希望吾會太攰啦,嘻嘻!不過見到佢地玩得開心,我自己都覺得好開心呀!

i love you, 兩個小寶貝 




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

21 comments:

  1. 兩姊妹年紀接近,雖然佢哋細個時照顧上比較辛苦,但見到佢哋越來越互動,一齊食一齊玩,好窩心呢!

    Mrs. Wu今個星期要加油啊,係喎,Mr. Wu有無假放呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好開心呀!見到佢地兩個咁開心一齊玩。
      無呀,我一個又湊唔到兩個去玩,唯有等wkend 先同 emma 出去玩玩啦!

      Delete
  2. Emma個張初睇到真係個心離一離....
    不過知道係crayons後, 再睇返就覺得真係好鬼得意!! :x

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我開頭都真係驚架,之後睇清楚d, 原來佢畫到亞妹成面成身都係,真係笑爆咀

      Delete
  3. 睇到小寶貝健康開心,媽媽就心甜啦~~你兩個寶貝都好古靈精怪咁XD

    ReplyDelete
  4. 哈哈...畫到成面都係,想像到你見到有幾驚,但睇相真係忍唔住笑

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,我開頭個兩秒真係驚,之後先發覺原來係crayons...我個刻都係笑爆咀, 哈哈

      Delete

  5. 呀公主好靚呀~ 媽媽好好享受啦

    ReplyDelete
  6. 佢哋兩個一齊玩好開心呀!媽媽辛苦啲都值得嘅!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實而家佢地識行識走已經舒服好多,諗番一開始時真係好辛苦呀

      Delete
  7. Mrs. Wu:
    ~我依幾年, 唔知係咪母性大發, 我好想有機會做全職媽媽, 自己帶大自己小朋友, 我覺會好滿足.
    ~我喜歡見到Hannah and Emma 兩個一齊玩!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁你幾時會生番個bb 呀? 其實見到人地d bb, 我有時都好懷念佢地細個個陣

      Delete
  8. "Emma見到hannah係度吾願訓,而hannah自己又吾肯自己去訓".....係啦,一個唔瞓,另一個又唔瞓.....@@""""

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,個下真係人都癲,但都要捱過去!

      Delete
  9. 未做過FTM媽的我都覺得FTM好忙,所以真係好欣賞有決心當FTM的媽媽,她們要放棄的事情更多!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我只不過係ftm 個一日,都已經難頂,所以ftm 真係好偉大呀!

      Delete
    2. 我只不過係ftm 個一日,都已經難頂,所以ftm 真係好偉大呀!

      Delete
  10. At least the two of them play well together.

    FTM is a hard hard job!

    ReplyDelete
    Replies
    1. it is a hard job, that's why i don't do it haha

      Delete