Tuesday, September 15, 2015

第2日 ftm - 勇闖children musuem of manhattan

呢排又忙又病,已經又遺棄左個blog一排! 好啦,我要努力追blog先得!

上篇講完第一日做ftm, 我既第二日ftm行程就係去children museum.   一早已經約左朋友去,個日一起身就出發,真係同無假分別,唯一係可以同個女去玩,不過都辛苦架,佢吾發脾氣時就好,一發既時候我真係好想丟佢落街,仲有大把大把咁車埋去,不過....都係我好嬲好嬲時先咁諗,現實中又點會同點容許我咁做。 anyway, 我地一早起行,其實雖然同hannah一個去,但要坐stroller上上落落subway都幾係野,加上吾係所有subway都有elevator, 好多時我就連人帶車咁搬佢上落,真係超辛苦。  跟住D人見到都吾會忙架,不過我無expect人地要幫既,但平時我自己一個時,我都會幫人手架。  

children museum of manhattan, 估吾到一去就去左成日,開頭仲諗,約左10點鐘,咁鬼早,驚無咁多野玩呀。  我地去到時已經10:30, 都無停過咁玩,係中途出左去食lunch, 之後就玩玩玩, 玩到成5點先走,我都覺得好勁! 個museum有5層,我地開始時就去左basement玩,個度有個indoor playground咁, D小朋友係入面自己玩,我地可以係隔離睇實,之後有兩個人一齊唱歌跳舞,個度都聽左成個鐘呀,但又幾開心。 聽完玩陣之後,就食個lunch, 之後再玩。  下午時,我地就去玩陣水先,佢個玩水地方係outdoor, 但我又覺得幾好玩,可能吾算多人同埋新鮮啦,加上地方比較上乾淨,所以我都中意。 班小朋友就當然勁愛啦,所以我地係個度都hea左45分鐘,跟住因為有class關係,我地要趕去下場,係一個學整photo frame既class, 可惜我地去到無哂位,唯有轉移目標,去玩隔離既沙池,雖然之前個日先同hannah玩完沙沙,但佢去到沙池又狂玩,估吾到佢咁中意沙池wor....之後又有另一個class, 係jam band, 不過只不過係有D 樂器比佢地自己夾band, 有D無聊,但班小朋友又點會理,一齊過就已經開心到暈,哈哈。 呢個museum其實好多野玩呀,可能同埋佢有吾同既class可以去學野,又有人一齊講故事唱歌歌,幾開心呀! 最重要係都算乾淨,同埋一層層咁,走失機會難D,所以都玩得安心呀! 

雖然咁就過左一日,真係好鬼累,但見到佢咁開心,我都真係好好好開心呀! 係走個陣佢cranky左一陣先訓覺,但我知佢已經好累架啦玩左一日,返到屋企個陣都忟左一排先肯食野,唉,算啦,一啖沙糖一啖屎,小朋友至愛!














:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

30 comments:

  1. 其實呢我好鬼鍾意睇Mrs. Wu講自己"幻想"同現實生活嘅分別,發完嚕囌後又move on繼續過日子,好鬼搞笑!

    連續出兩日街Hannah一定超開心,而Mrs. Wu就好似做咗兩日全日健身咁!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,咁開blog 就係想呻下,但現實歸現實,有d 野真係幻想中先敢做 :P
      個兩日仲慘過擔泥,攰到呢。。。

      Delete
  2. 只要有朋友一齊玩就唔怕會無野玩架啦, 佢地有朋友陪住就玩幾耐都得~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 或者都係,因為之前去過第二度好快就走,哈哈

      Delete
  3. 玩得好開心喎~媽媽有冇想繼續做FTM先?

    ReplyDelete
  4. 哈哈~~諗下啫,你邊捨得丟佢落街同大巴車埋去,小朋友就係咁,一時好激心,一時冧死你:)
    你好叻,一個人帶佢去唔同地方玩~~但要好好保重身體呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,有時真係比佢激到癲架,不過乖既時候都好開心既。

      Delete
  5. "吾發脾氣時就好,一發既時候我真係好想丟佢落街,仲有大把大把咁車埋去" <---嘻,基本上凡覺得所有小朋友,唔發脾氣都係天使,但一發脾氣就.....嗯嗯......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係魔鬼天使混合架,希望大d 好d 啦

      Delete
  6. 大把大把咁車埋去>>>我見到妳咁寫,好出奇囉,唔信妳會....原來係諗下,哈!
    其實個日妳會唔會仲攰過Hannah ar? wahaha.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,諗下都得卦,有時好嬲既時候真係想架!
      攰到癲呀,連chur 兩日!

      Delete
  7. 好正的museum, 香港都有就好啦
    點呀, 做完2日FTM有冇輕磅呀?? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hk 咪仲多地方去,我呢邊算少啦。
      哈哈,咁又無磅,不過白頭髮就多左幾條,嘻嘻 :P

      Delete
  8. Mrs Wu, 多保重呀!
    嘩 ~ 呢個museum好吸引呀!睇見就知有幾咁開心 ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個museum 真係唔錯,會去多次呀!

      Delete
  9. Was it busy during the weekday?

    You need a vacation after your week-long FTM adventure :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It wasnt too bad but i guess more than normal cos school was still closed at that time. I always need a vacation from a vacation, dunno when its gonna happen.

      Delete
  10. 大把大把車埋去<--same here﹗燒腩仔一發作,我好多時都有呢個諗法,不過一直都只係停留喺幻想嘅階段

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同你一樣,都係幻想階段,好驚有一日火山爆發呀!

      Delete
  11. Mrs. Wu:
    ~其實做full time mom, 真係仲攰過返工.
    ~但做full time mom 見住hannah 大, 真係有滿足感

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ftm 真係好偉大,自問真係唔得呢。
      雖然好有滿足感,但我怕我會入青山呀!

      Delete
  12. Replies
    1. 其實都唔算多呀,來來去去都係個d 架咋

      Delete
  13. 一個人帶住小朋友仲帶埋stroller有時真係幾"呢hea", 我仲以為外國人都好friendly 會幫手tim, 不過好在你一個人都搞掂咋~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩唔算多野拎,如果唔係上上落落真係煩呀。 可能係我啦,其他人都有人幫架,樣衰,哈哈

      Delete
  14. 咁多小朋友一齊玩, 真係好開心 !
    再多一天,兩天都未玩夠......

    ReplyDelete
  15. 有咗小朋友之後,想約朋友出街真係十級難(T ^ T)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你去d 小朋友gathering 都好開心呀! 你間唔中都要出去抖下氣呀。

      Delete