Tuesday, September 8, 2015

第一日ftm


嘻嘻,其實純粹係想同hannah出去玩下,因為暑假少之有少,而我又因為工作而吾可以請多幾日假,不過已經累到發癲了。星期四,我就約左友人去battery park坐呢個叫做seaglass 既 carousel。  真係好靚呀,不過要$5一個人,都幾貴呀,不過我都係掛住影相,下次要同埋Emma去先得。 (sorry 妹妹,媽媽係可以湊得一個人出街,我會補償比你架!)坐完個seaglass, 我同友人就一齊去食個lunch, 其實坐下食下,咁就已經成個幾鐘架啦,吾知點解,出街既時間過得真係特別快,可能玩下傾下,時間真係無哂。 

之後我就返左office一陣,做少少野,跟住就去回合朋友再戰另一個地方,就係playground, 嘻嘻。  呢個playground我都無留意過,但原來就係我office行10分鐘左右,真係好近咋。 我係呢頭做左咁多年野,真係第一次去呀,又或者我之前未有小朋友,跟本吾會點留意吧。 呢個playground, 有廁所,有鎖,有沙,有水,有blocks比小朋友玩,我覺得幾好玩呀,咁當然啦,如果天氣吾好,去邊都吾好玩,我地就趁住夏天尾就玩盡去,好彩我地去個日天氣OK,而兩個小朋友都玩得好開心呀。 吾知係咪玩得太盡,呢幾日hannah都好鬼cranky, 睇黎都要休息下先得呀! 


呢個carousel有別於平時既旋轉木馬,一來吾係馬,係用魚來做提材,而另外佢D音樂呀,轉呀,都有別於平時果D,個feel 好夢幻, 夜晚更加靚,不過有小朋友後要夜晚去真係無可能,或者等佢大D先啦。 



呢個傻妹,平閥見我地用電話影相,佢又要帶自己部電話出來影相,好搞笑呀!

hannah好興奮呀,我都好開心佢咁開心呀!


有人指定要坐pink色魚魚,好彩都霸到,哈哈  



之後去既一個playground, 叫imagination playground, 佢有staff打理,所以都算乾淨,有廁所方便我地用,又有鎖吾駛擔心小朋友走左出去,所以都好中意呀! 一半地方係玩水,而另一邊就玩沙,中間地方就係玩巨blocks, 兩個小朋友好開心呀!友人個仔仲突然nap nap下彈醒,實係知道有得玩,哈哈








遊記仲未寫完,下篇繼續。 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

13 comments:

  1. 個carousel真係好靚好夢幻呀,快D一家4口再去,影多幾張合照吖~~~

    難得weekday可以同埋朋友約啱時間一齊去,大人小朋友都有伴!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 想再去呀,但wkend 實好多人,同埋要等到夜晚,d 女s 會發癲架! 希望快d 揾到一日啦

      Delete
  2. 兩個地方都好吸引, 支持一家四口再去再玩呀!!!

    ReplyDelete
  3. 下次帶埋爸爸妹妹再去玩過....放假最開心就係帶小朋友去玩 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,放假同佢地去蒲真係幾開心架

      Delete
  4. 兩個地方都好好玩, 完全係小朋友至愛
    我有一段時間冇探你個blog啦, hannah大個左好多, 好似同之前唔同左樣呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢真係好中意呀,所以會再encore.
      我都好耐無探你呀,懶到出汁

      Delete
  5. 好吸引好好玩咁呀﹗快D帶埋妹妹同老公一齊去玩啦﹗

    ReplyDelete
  6. 咁好玩,下次帶埋Emma去啦

    ReplyDelete
  7. Mrs. Wu....看住對姊妹花, 一天一天地成長, 妳是否感到好開心, 好滿足呢...!
    妳的笑容...已有答案啦..!!

    ReplyDelete