Friday, September 25, 2015

生日勁不快樂


又大一歲啦,雖然人老左對過生日要求真係低左,但我諗小小野都要做卦。 話就話年年生日想dayoff,  但因為今日有野due加上我地prepare左個 surprise party比我同事 50th歲生日,所以我都無咩所謂呀。其實全日我都好開心架,到放工個陣, 原本老公講5 點幾走,點知突然又話有d野煩,要遲d先走得,我都已經唔係咁開心。 係,有時d野未必佢控制到,我都唔應該怪佢,雖然佢返到屋企都係咁過,但見到佢我諗我會開心d.  之後,佢成差不多8 點先返到,唉,個心已經涼左一半。 咁算啦,佢都係做野,無得講。 返到屋企,又要湊女沖涼睇書訓覺,都已經無時間做自己野,到d女訓哂,都已經成 10 點有多,我沖完涼出來,我老公問我有咩做,我話無呀,跟住佢話,咁慘,無電視睇? 跟住我話唔係。。。。 跟住就再無理我,自己做自己野。 比著平日,我無咩所謂,因為大家忙左一日,都想休息下,佢中意打機我就睇下電視咁,但我生日既時候,就真係感覺怪怪的。 佢就真係自己打機,打到我吹哂頭,刷完牙,跟住先問我有咩做,我話無,其實個刻條氣已經谷住左,我生日已經過左成日,仲有一個鐘頭既時間渡過,你先問我咩事,我個陣其實都唔多數理佢,我唔想係生日個日咁唔開心,我自己入左房,佢feel到有d野,佢就打完機入來問我咩事,我本來都唔想講,我唔想大家又不歡而散,但佢問多兩問我就講我唔開心,生日無人陪,跟住佢答案係,我琴晚咪陪左你囉,同埋呢幾晚都陪你呀,佢話唔知點樣先滿足到我。 我真係唔想講野,咩叫生日? 呢幾晚陪我就係生日個日唔需要陪,我諗呢個都係男人既想法。  跟住仲話我唔好咁emotion,  話我唔應該咁易影響到自己情緒。佢咁講法, 原來唔開心,都唔可以喊,都唔可以比人知,更加唔可以用情緒來控制自己,咁我覺得自己生存無咩意義,我本身就係一個愛喊既人,睇套戲感動都可以喊一餐,而家連生日無人陪唔開心都唔可以喊,咁我都唔知生存有咩意義了。

多謝你地聆聽,都多謝你地既blessings. 吾知呢條路可以點行,但為左小朋友,都要照行。
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

43 comments:

  1. 男人……就是這樣。

    你已經好好,若係我,我諗我會勁發脾氣,你EQ好高。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁即刻,我一係接受,一係反枱? 我都吾知可以點做咁 :(

      Delete
  2. 男人真係咁, 唔逼下唔識得點氹人架!
    唔好唔開心, 又到weekend, 冇咁忙時再甜蜜補祝啦~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實平日都無所謂,但係我生日,我又真係吾多開心囉,就算佢生日,我地都無做咩,但一齊陪下大家都幾開心呀!

      Delete
  3. Happy belated birthday Mrs. Wu!!!

    換轉係我都會黑哂口面,不過妳都唔好唔開心啦,無謂影响週末心情嘛。我估Mr. Wu話“唔好咁emotion"其實係希望妳唔好唔開心,佢見妳唔開心,佢自己都唔好受又炆炆地,至嗡咗句收唔到科嘅説話啫,試問又有幾多老公會專登引爆個老婆嚟揾自己笨吖!;P

    祝中秋人月兩團圓!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係吾會搵自己笨,但佢都吾識同我講野囉,一D技巧都無,少少少少浪漫都無

      Delete
  4. 你個case我明,我都試過兩次生日老公要開工成日唔見咗人無人陪,我明果種失落,不過男人真係咁,你要同佢講到出聲想佢點,佢哋先會識得做嘢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 搭咀, 同意, 佢哋要畫公仔畫出腸先得

      Delete
    2. 我有時畫到出腸都吾明,但佢又係咁話番我,真係吹脹。佢話好了解我,我又吾覺囉,哈哈

      Delete
  5. Happy belated birthday, Mrs. Wu!

    They don't understand unless everything is spelled out for them. Tell him to get you a cake this weekend!

    Maybe you two should spend more time together after the girls are in bed?

    ReplyDelete
    Replies
    1. that's the thing. he rather spent time with his game than me...that piss me off more than everything.

      Delete
  6. 你生日佢都無乜表示又的確有啲啲失望嘅⋯⋯同佢反映吓話明白佢要加班,但希望佢返到屋企可以簡單咁 celebrate (佢唔識做就要講白啲~)

    唔好唔開心啦,have a good weekend :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗綜合所有人,男人都係吾係好明我地女人點諗,真係要講到出口先得,撞鬼。

      Delete
  7. 唔好唔開心啦,我明白這種感受,自己重視對方好似唔知咩事咁,有時男人係咁,你生日開心D。

    ReplyDelete
  8. 遲來的生日快樂^3^ 艾華斯給你一個大大的擁抱~~~
    你好叻架啦,換着我都會唔開心。不過男士有時就係唔夠細心,要畫公仔畫出腸呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀,其實心情已經無咩野,我係D好快就忘記個D人,但下次再發生,又好似重頭一次,真係無聊。

      Delete
  9. 男人就咁,其實佢有嚟問如已經好好。。(係咪好低要求?!)
    真係唔係個個都識氹人架。。我都好明白女人生日都係想自己嘅愛人家人陪吓~其實好簡單。
    唔好唔開心喇。。。其實老公都關心你嘅。。不過唔識表達啫~ 快啲開心返喇!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗對住D男人,真係要求要降低幾百級,如果吾係成世都吾開心。 其實我過左就無咩事,但話哂生日,真係好難頂架嘛。 吾係呀,我見你老公好似幾好,又送花又送銀包,真係羨慕。

      Delete
    2. um。。其實我老公OK嘅。。不過冇理由你係到嘈嘅時候,仲讚自己老公架嘛。。想比你打咩?夠friend喇呱
      快啲笑返喇

      Delete
    3. 哈哈,夠老友呀真係,不過我無野啦,嘻嘻

      Delete
  10. Mrs. Wu, 唔開心嘢過去了, 呻完, 現在就要為活得開心而努力...
    妳已做得好好...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁你話我知,係咪個個男人都係咁,要畫公仔畫出腸呢?

      Delete
  11. Mrs Wu唔好咁啦,男人係冇咁細心,就算要湊住小朋友,都唔好一句「生日快樂」都冇呀...
    不過Mrs Wu唔好穿左牛角尖,除左響度呻都要再同Mr Wu坐低傾下呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁佢都有講句生日快樂既,但其他野就無做過,唉,算啦,我下次生日搵番D朋友慶祝好過。
      我地有傾既,但吾知點解傾傾下又講到我吾夠細心,吾夠明白佢,我都吾知最後solution係點,哈哈

      Delete
  12. 補祝生日快樂呀
    男人對呢啲工夫好鈍架,唔好怪佢啦
    可能佢嗰日真係有嘢煩, 所以先語氣重咗
    忘記晒啲唔開心, 一家人開開心心切返個蛋糕啦^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我無怪佢無禮物無蛋糕,我真係真係想佢陪係我隔離,其他野一D都吾重要。 唉,男人真係好笨既動物

      Delete
  13. 再一次生日快樂^^
    我地作為第三者應該安慰妳,不過我會同妳一樣囉,一定會嬲爆,我老公都會同我講“唔好咁易影響到自己情緒”,黐線架人點會冇情緒呀,我唔信D男人冇囉,只係冇講出黎之ma.....不過到最後可以點,咪死死地氣發完就當冇野

    p.s.我唔同妳一樣就係唔係咁易喊,而且唔會諗生存有咩意義,我覺得冇咗男人都可以自己生存,最重要係要對自己好。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦,我吾明點解吾可以無情緒,點可能個個都咁理智。 係,我係個好易喊既人,都吾知係好事定係吾好事,但我一早識佢時都係咁啦,佢要complain就應該一早,吾係而家(又或者佢一早已經complain過,係我吾知,哈!) 我無野啦,講又講過,傾又傾過,仲可以點做?

      Delete
  14. 男人係咁...始終無不夠細心體貼,但不要不開心呀!
    小高祝福你天天都快樂,最緊要一家健康平安!:D
    Mrs. Wu 笑返啦 ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,我無事啦,不過係當日真係有D吾開心架,但發完一輪又要做野,無謂辛苦自己啦

      Delete
  15. Mrs Wu,生日快樂,身體健康,一家幸福快樂喔 ^^
    嗯,明白你感受,比在我都會不是味意......你已經好叻了,比在我一定好嬲.....
    或者,你會唔會將你期望同感受直接同Mr Wu 講,等佢認真乖乖地做番d 野.....唔好令佢縱然佢自己..... (嘻)
    不過嬲完、哭完算了,快d 笑番,許個生日願望,下年一定實現 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嬲完喊完啦,不過面對重要日子,都係吾好期望任何野好D :D

      Delete
  16. MR WU真係唔明白女人心。
    但現實係老夫老妻就係咁。 我相信你話比佢聽你想做乜要乜MR WU一定比你。 係無癮啲, 好過唔開心呀。
    呢度咁多人錫你, 補返哂~~~~kiss kiss kiss

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,我要佢買咩做咩佢都會做既,但永遠都係要叫,吾可能自動自覺架,唉,有時都想有D生活情趣,我地就係無左呢樣野。
      多謝你呀,我終於都有人錫啦

      Delete
  17. 男人真係....下次到佢生日,你照樣之前陪佢,到正日唔好理佢,睇佢係未接受到?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢可能覺得無野架,反正男人對生日或者重要日子都無所謂咁,哈哈,可能佢生日我已經係咁對佢 :P

      Delete
  18. 而家先睇到!我發現我手機版係睇唔到你D野架!
    明白,比我都唔開心!補祝你生日快樂先!
    男人就係咁架啦!大意都覺自己岩架!我都覺用同樣方法咁對佢!不過係覺得佢可能都無所謂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 點解睇吾到架? 不過我而家都少左好多update, 都吾係miss左好多,嘻嘻!
      男人,就係咁,係吾開心,又如何? 佢都吾會點理你架啦,我都係慳番啖氣啦,哈哈

      Delete
  19. 我明白你感受架...
    因為其實我老公都係唔SWEET既人, 又或者咁講, 返工, 放工, 照顧小朋友, 已經唔可以有多餘既時間俾我地sweet, 我都試過生日正日覺得好無聊咁, 不過, 身邊既人身體健康已經係好好既事:)
    開心D啦:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 或者吾可能將所有野放大,但都想係自己既生日開心D,同至愛既人慶祝。 其實只要係佢陪我一陣,無禮物無蛋糕無花,我都吾緊要架。

      Delete
  20. 唔好咁啦MRS WU, 我都明白, 生日都真係想有人陪下, 慶祝下, 不過有時男人就係咁, 真係要提佢要做D咩, 或者SUGGEST佢點慶祝好~ 唔好唔開心啦~ 我地大家都好錫你~!!! 生日大快樂~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實wkend已經講過,但佢總係好似聽吾入耳咁,我真係好懷疑佢個腦係咪係個patpat度,咩都入吾到佢,esp係我既野,唉。

      Delete