Monday, October 5, 2015

Emma BB @ 22 months

好耐都無update下亞妹啦,原來仲有兩個月左右就2歲,嘩,D時間去左邊呀?? 我真係完完全全想像吾到佢已經由條蟲仔到而家可以自力更生幫手clean up, 食野,痾peepee, 雖然偶然都要幫下手,但如果你叫到佢,佢都一定會做到。 吾知係咪頭一個硬係會縱壞多D,以前hannah總要我地頭都痛,而亞妹雖然都會係曳曳,但都不足為患。 希望佢今個冬天吾會好似上年咁病病病病病啦!!!!!!



妹妹係一個愛笑既小朋友,做咩都好,好易笑,所以都感染到我地成日笑呀。




中秋節無月餅食,食yogurt一樣咁開心!


今年既中秋有lunar eclipse, 我咁大個都未見過,真係好好好特別呀!


媽媽手痕,幫亞妹搞成咁,佢真係多得我吾少,哈哈


一路都知道妹妹係比較頑皮個個,好多野佢敢做而姐姐都吾會做.....今次又吾知搞咩自己stuck左係入面,出吾到,喊哂口叫救命,變態媽媽就拯救前影低D曳野先,嘻嘻 










:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

22 comments:

  1. Mrs. Wu望住Emma個樣真係"有女萬事足"呢! :)

    妹妹膽子大又成日笑容滿面,大個一定迷C好多男生啫!

    又,希望妹妹今年身體比去年強壯,無咁容易病啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我真係望佢健健康康咋,回想上年,我真係驚!!!

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. 我學得Emma越大越可愛,學海豚兒話齋成日笑,見到佢都好開心
    而且佢又叻叻,咁細個都識幫手,真乖女

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢真係得個笑容,少少野都笑一餐,不過咁先得人中意。 佢都ok, 不過怕佢大個好曳咋。

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. 真係話咁快原來就快兩歲了~~~
    我都覺....時間其實去晒邊......@@""

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係過得好快呀,特別係第二個,真係忙到交關邊有時間

      Delete
  4. 好鍾意Emma, 成日都係happy girl :)

    ReplyDelete
  5. 原來就快兩歲!咁即係我追咗Mrs Wu嘅blog兩年啦~~我啱啱睇個陣Emma未出世呢:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來我地都識左咁耐,唔經唔覺呀!

      Delete
  6. Emma will be a strong and determined lady!

    ReplyDelete
  7. 最後兩張好好笑,好彩你有影低佢先救佢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我真係控制吾到自己吾影低去,哈哈哈

      Delete
  8. 見到emma啲笑笑相,我都開心埋,愛笑嘅小朋友真係好抵錫^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺得佢地笑我都好好笑,開心好多呀

      Delete
  9. Emma BB 笑得好甜、好happy呀!sweet sweet ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,佢都有cool 既一面架,不過開心多d

      Delete