Monday, October 26, 2015

新玩意

早一陣子,已經係度諗,我有兩個女,不如買個廚房比佢地啦,其實已經睇左一排,但見D價錢都吾係咁如意,咁就打算等下啦,或者等到假期時候會再平D,點知有一晚,上網睇到有個廚房,個價係比平時既半價,我真係再忍吾到手啦! 其實我而家shopping, 都係放係佢地身上多,自己,有時著到成個乞衣咁,我都少理會了,哈哈! 講番個廚房,真係好抵,連埋稅,都係大約$55左右,平時呢個廚房已經要過百呀,我一見到,就同老公講,嘩,咁平,一定要買呀,就叫佢睇住D女,我即刻上網落order, 買完真係好實在呀,因為我開頭驚會好快咁out of stock, 我往往都買吾到平野! 好彩買得快,好世界!! 

到收到個日,都好興奮呀,不過因為要assemble, 所以我地都等到weekend先做啦! 不過到weekend, 佢地又係度,真係好難整到,老公整左一半之後就放棄左,佢地實在太幫得手呀! 我地就係晚上佢地訓左後趕工,嘩,原來整整下,整左成兩個鐘,真係攞命呀,整完後條腰真係酸左,因為要坐係度鑽下睇下彎下,我同老公真係嘔心瀝血呀! 希望佢地會keep住玩,如果吾係真係哂心機呀! 

Hannah & Emma, 呢個就係你地聖誕禮物,吾好話我無買野比你地啦!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

27 comments:

  1. 粉紅色廚房簡直係小女孩嘅dream toy呀~~~~~

    Mr. Wu同Mrs. Wu真係好鍚呢對寶貝女呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我想買好耐啦。
      咁兩個女,我緊係錫到燶啦,嘻嘻

      Delete
  2. 好靚, 我都好想買廚房, 但屋企地方淺窄呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你就快生, 比呢d 籍口話買d 野比哥哥,yeah, 到時個女又有得玩,一舉兩得,哈哈

      Delete
  3. 粉紅色好靚靚~~~
    屋企有地方一定要買, 唔只小朋友開心, 其實大人都好開心, 哈哈~~~
    放心啦!女仔實鐘意玩架, 至少都玩到6, 7歲架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實佢地都唔算玩得多,但唔係真係我想像中咁玩,哈哈,或者大d 會玩得好d 卦

      Delete
  4. 你就好地方咁大
    其實我都想買。。不過首先要買過間屋先!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁大莫生就要努力滿足下莫太既心願啦,嘻嘻! 你老公咁錫你,遲下你要個月亮都比埋你呀!

      Delete
  5. Replies
    1. Yea , its not bad but the assmble part is not too user friendly

      Delete
  6. 個廚房真係好正好靚呀,Hannah有冇日日下廚煮野畀你地食先~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,緊係無啦,佢地真係企埋去睇下有d 咩咁咋

      Delete
  7. 哇,好靚呀,粉紅色,好O岩女仔玩 ^^
    快D POST 佢地玩廚房的相上來啦~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,其實都好少玩,可能wkday 返到屋企又夜, wkend 又多數出街咁啦

      Delete
  8. 嘩!我都想要咁靚唧廚房呀,哈哈
    買一個佢地會唔會爭架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,咁你5d 同你老公講啦!
      都唔會既,都夠玩。

      Delete
  9. 我見到都中意,兩個妹妹實好開心啦~~可以訓練佢地幫手煮飯,哈哈XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈哈哈,諗到咁長遠,我係想佢地有野玩我可以休息下咋 :P

      Delete
  10. 好靚好sweet的聖誕禮物呀!
    我好冇整野的天生同耐性, 俾著我真係冇心機幫手整呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都無架,但為左d 女,真係無得傾,點都要加d 油

      Delete
  11. 你兩個女居然咁遲先買廚房,哈哈。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,其實之前唔想買tim 呀,不過見佢咁平,唔買唔得!

      Delete
  12. Mrs. Wu...做左媽咪, 一定好肯為囡囡駛錢...! 完全明白....!!
    開心呀

    ReplyDelete