Tuesday, October 13, 2015

走失記x2


真係好吾明,一向hannah小姐都比較痴身,以為出到去,佢吾會點走開,點知.....

上星期六,因為想買張枱比佢地寫下字,所以去左ikea, 本來一開始都好開心架,有新野買wor, 緊興奮D,咁hannah話想行行,咁就放佢出來啦,一開始佢都跟住我地,雖然都會吾合作,但我地話byebye佢都會跟住,之後我就推妹妹行前先,佢就同爸爸一齊行後,係前面等左佢地一陣,都無影,咁我地就去番搵佢兩個啦,老遠見爸爸打緊電話,佢見到我,問hannah呢? 跟住我話我點知,你吾係同佢一齊既咩,個刻真係驚到心臟停頓,ikea話大吾大,話細吾細,有櫃有床,一個小朋友咁細,真係好難留意,個刻我真係驚左,始終佢咁細個,你點知有無D變態人係身邊,佢吾見左佢吾識返屋企架,真係嚇到鼻哥窿無肉,我又吾係好明,佢點會掛住睇野而睇吾實個女,不過男人都係咁,可以點?  之後佢就去番原路搵佢,我就向前行,不過我其實都坐左係個度等佢,所以如果hannah經過,我又無理由見吾到既。  之後我去番搵佢地,有個女人好心問我係咪搵個細路女,我話係呀,佢話你先生已經搵到佢,吾好擔心,我即刻沖去搵佢地,hannah已經喊哂口,我就驚到都喊埋一份,試想下,吾見左個女,真係吾怪得人,所以出去真係真係真係要拖實佢地,就算幾吾中意都好,都一定要睇實。  之後我問番我老公,佢話hannah掛住玩D drawer, 所以吾知去左邊,搵到佢時,佢係比人帶去ikea 個D職員到,好彩有個講廣東話既人幫佢,如果吾係都吾知點算。 唉,我地之後都心臟停頓左一排,比佢咁嚇一嚇,真係心血少都暈左, 其實本來有好多野想買,但比佢搞完後,都已經無心情了。 我諗我而家係應該買個GPS比佢掛係身,就算真係真係再走失,我都有機會搵到佢(當然希望吾好再發生啦!)  
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

22 comments:

  1. 真係有驚無險! IKEA, Walmart呢D地方真係超級高危,希望Hannah會記住呢件事,無下次。

    又或者每去到一個多人地方都教佢哋萬一走失,要去邊到等爸媽。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我真係驚到喊左呀,個刻真係好無助。 次次都有教架,但好似善忘咁,唉,真係心血小d 都唔得

      Delete
  2. 好在最後冇事咋, 但交托d老公做野真係的而且確放心唔落....!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 平時佢係個個會睇到實個個,今次真係跌哂眼鏡呀

      Delete
  3. 嘩,真係好驚,好彩冇事搵返.....好彩好彩......
    有我我都係,明明巨龍比老公睇住,我都慣左行下望下佢地,自己安心d......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都會望下,但都諗住佢會睇實所以無咁為意,唉,嚇死

      Delete
  4. 好彩冇事, 小朋友出街真係要拖實, 尤其而家呢個年紀, 睇少眼都唔得~
    有時候…老公點都唔及自己咁上心咁靠得住呀~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,拖唔實比人捉左都唔知點算,好驚架!

      Delete
  5. 真係要拖實/睇實。見到有 gps 手錶,可考慮。嚇都嚇c...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗我都真係要買隻比佢,實在太危險

      Delete
  6. Mr. Wu以為你睇住,你又以為他睇住,結果兩個都無睇,真係會發生,將來一定要面對面講清楚。
    上次去荔園我地試過整估一仔,令佢以為唔見左我地,佢第一個反應係企定定望周圍,確定都唔見我地,他想行返原路揾我地。
    等小朋友大d,明事理多d 時,要教定佢地走失時要點做?企在原位等?定返原路的入口等?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我同佢講左我行先架啦,點知都會發生,唉,男人有時真係無咁細心架

      Delete
  7. Good that things turned out OK.

    Was Hannah scared?

    ReplyDelete
    Replies
    1. i think she was....but i am pretty sure she forgot already.....

      Delete
  8. 有驚無險。我有時都驚佢亂走,所以出街都真係要睇實。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地真係唔識寫個死字,勇字行頭架,真係要金睛火眼望住呀

      Delete
  9. 今次好好彩,希望唔會有下次。不過Hannah試過一次都知驚,應該唔會發生啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有d 懷疑,因為佢都貪玩,唉,希望唔會再發生啦

      Delete
  10. 真係好好彩,搵得返無事,我估Hannah今次都知驚,以後會跟實你哋
    佢哋宜家有時好失控,又走得快一枝箭咁標咗去,我出親街都要拖實先行,同埋要教定佢唔見咗大人點算

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果佢唔係掛住玩應該ok, 唉,有時真係控制唔住,佢有時都唔比拖,真係嚇餐飽呀!

      Delete
  11. 真係一路睇一路驚........>.<
    真係好在無事, 大家都要小心D呀, 小朋友細細粒, 如果有壞人真係好易唔見左>.<
    我都係成日同Little K 要拖實, 我話如果俾人捉左以後見唔到Daddy mami 架啦

    ReplyDelete
  12. 真係嚇死人,畀我都可能即刻擔心到喊!我都覺男人有時顧住睇自己野,估唔到咁睇少一眼就會走失,不過好彩hannah知驚(我唸肚B唔識驚...所以我一定要望到實),有驚無險呀

    ReplyDelete