Tuesday, October 20, 2015

2015 pumpkin patch

呢排真係好懶散,寫blog變得可有可無,或者呢排成日上網買野,shopping點都緊要過其他野既,嘻嘻(始終都係一個女人,買野真係會到忘我境界!)

上星期去左一年一度既pumpkin patch, 一如以往,都係好多人,不過個日天氣好好呀,吾駛著到包糉咁,感恩! 其實要揸成個鐘頭車先去到,感覺上有D吾抵,因為除左係影下相之外,真係無咩好做,不過陪住兩個有講有笑就開心啦! 至慘係揸車個位,回程時無得覺覺,我地就訓到豬仔一樣,無計啦! 老公,你就犧牲一下啦,哈哈哈! 

兩隻小鬼見到咁多個南瓜,真係好興奮呀,係咁擺來擺去,好得意。 雖然玩左一陣後就已經開始悶,但起碼影到D相,大個比佢地睇番都可以話我地去過呀! 其實因為路程遠,我地行左陣食D野,返到屋企都已經成4點了(我地已經一早就出門!) 湊住佢地,真係少D精力都吾得,我地兩個長期2打2,都咪話吾辛苦。  呢排我老公晚晚OT, 我湊佢地食飯真係人都癲,加上有99係隔離ee哦哦,好多時我都吾想食算數。 唉,成日同自己講,幾年啦,幾年後會好好多,希望我真係捱到幾年啦!

帶左爸爸大機,影D相出來真係吾同D,嘻嘻!




想玩飄浮相? 哈哈,跳吾起呀!!!!! 

1

2

3

下,跳左啦? 下次努力D啦...... 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

22 comments:

  1. 好鍾意兩姊妹張合照,好有feel呀!大機加埋好天氣,再加埋笑容滿滿嘅姊妹花,呢個陣容一定無得輸呀!

    但點解無4人合照嘅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都好彩有d 相都算見得下人。
      有架,不過無post 係度,嘻嘻!

      Delete
  2. 天氣好好呀,D相好靚!D南瓜可以買番去食嗎?好似好好味咁~~哈哈XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以架,不過我唔知d 人係食定係for decor, 但係有好多人買架!

      Delete
  3. 好靚好靚的一輯相, 搭耐d都絕對抵呀 :)
    不過有埋全家福就更加了~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但玩完就真係有d 攰。
      你係fb 應該見到啦 ;)

      Delete
  4. 明年要9月尾去,無咁多人,而且可以玩埋playground

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,下年真係要早d 去, 太多人我驚驚!

      Delete
  5. Looks like both girls had fun!

    Did you buy any pumpkins?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no we didn't buy any.....the cashier line was way too long...not worth it.

      Delete
  6. 我都妳一樣,呢排都懶寫左 :p
    Hannah同Emma越大越靚女、可愛^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我真係好懶,以前日日都可以寫,而家...一個星期先得一篇,懶到呢.....

      Delete
    2. 我都係....懶了, 有週圍去, 影左好多相, 但都無上來寫blog .....!!

      Delete
  7. 大機影出來的相真係好靚,加上兩位小主角又夠省鏡!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大機影真係差好遠呀,D相顏色sharp好多!

      Delete
  8. 啲相好靚呢!
    EMMA B越大越靚, 點算?!

    ReplyDelete
  9. 啲相好靚呀
    喺外國好幸福, 好多呢啲地方大大嘅靚景影相
    我都好想試吓去pumpkin patch 呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實有D無聊,真係得個影相咋,下次過來,我同你一齊去 :D

      Delete
  10. haha, 我都同意"shopping點都緊要過其他野" ~~~

    d相影得好靚呀~!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢排勁shop, 真係比人話左幾鑊,不過控制吾到,哈哈哈!

      Delete
  11. Mrs.Wu...用大相機為囡囡影相....D相真係靚好多, 突出囡囡的活潑, 樣子...!!
    看到相, 都知妳地玩得好開心.

    ReplyDelete