Tuesday, September 22, 2015

High tea @ The Pierre

未寫完之前既ftm生涯前,我想中途加入另一篇野。 再吾寫,我就吾記得架啦。 自從生完小朋友後,真係未試過自己出去好耐,最多係試過約朋友係office附近食lunch, 又或者朋友同埋小朋友一齊去食野行街,但兩個亞媽出去,真係未試過呀。  今次, 得到屋企所有人批准,就來一日辣媽high tea日,同我既朋友二人一齊去central park附近high tea.  講真,自己從來都未試過high tea, 就算係HK,都未試過呀。 所以今次真係新穎過新穎呀,咁當然係超級開心啦,難得吾駛湊小朋友可以休息一日,真係辛苦哂老公呀,不過比得佢湊,都預左屋企混亂過混亂,睇電視睇足一日等等,算啦,我都要適當時候隻眼開隻眼閉了。 

我地個high tea本來係5點,但我地都覺得不如早少少出去,所以大約3點鐘就出到去,其實原來可以早D架,但我地兩個小朋友都吾知係咪feel到我地出街,又吾肯食野又吾訓,真係激氣。 好彩到最後搞左一輪我個女訓左,先可以快手咁出去咋,不過遇著subway又慢吞吞,我都坐左成兩個鐘車,真係人都癲。 anyway, 雖然天氣麻麻,咁都吾影響到我地咁開心既一日既,出到去,我地行下名店,扮下闊太,哈哈,真係幾鬼爽。 本來我地約左5pm, 但我地見都無咩好做,所以決定早D去到睇下可吾可以比我地早D坐,好彩既係,佢地都走得幾快,未夠5pm我地就坐低左。 我地兩個亞媽都好鬼興奮,因為真係勁難得,同埋我地買左個coupon, 大約$60兩個人,有D咁既服務又有咁好既美食,我覺得好值呀! 不過可惜我個日開始有少少傷風,所以食到一個時間真係鼻都塞哂呀,慘慘! 

其實個度既野食早已經準備好,所以都其實凍凍地。 總共有三層,第一層係有鹹點,但你問我係咩,我都已經吾係好記得,嘻嘻,不過幾好味。 中間個層,就係有D scone,佢個jam都吾差呀,其實我地坐咁耐真係食到第二層就已經飽啦,到甜點既時候已經要打包走人, 細食咩? 又吾係,係掛住講野,講到無停口咁,哈哈,所以都未有機會食甜點時已經要返歸呀。  我地就係個度坐足3個鐘,其實有D人遲過我地去都已經走哂,我地都算係坐得最耐個兩位,哈哈,不過人地吾明,但我地就好明白,因為呢個機會真係10年難得一見。  雖然我老公話我中意去就去啦,但我都吾想經常丟低兩個女佢湊,而自己同朋友出去我又覺得好內疚,同埋,就算今次出去只不過係數小時,但我地都時刻contact老公睇下D小朋友點架,個心真係囉囉攣呢。  

好高興認識到呢位朋友,明白大家有小朋友出來不易,我都會好好珍惜呀。 希望將來會有更多呢D 機會啦! 





:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

24 comments:

  1. 用"得來不易"嚟形容呢次下午茶聚真係一D都無誇張,不過我都覺得能夠間唔中放低人妻、人母身份做個自由人,都係件好事,可以俾自己透下氣,係一個好好嘅treat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今次聚會真係得來不易架,又要夾時間又要夾屋企人幫手,真係難度什高,好彩都實踐到。 放低呢個人媽身份真係唔易架,我地真係成日諗d 小朋友點,老公搞唔搞得掂。

      Delete
  2. 好好的經歷, 希望日後多d機會聚會放鬆呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有機會都好呀,不過都要老公配合呀! 但真係好爽,哈哈

      Delete
  3. 間唔時都要放下自己假呢~~回一回氣,做嘢都爽手D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 返到屋企,做野真係覺得無咁攰,仲好興奮tim, 哈哈

      Delete
  4. 係呀,做左亞媽好多野都擺低,但有時出去抖下氣係好事呀:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係放低左好多野,連朋友都少見左好多呀。

      Delete
  5. 有時真係要放低小朋友出去透吓氣㗎,做返一陣自己都好,我宜家見燒腩仔大,都半年左右約朋友出去一次晚飯㗎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得佢地而家大d , 可以鬆一口氣, 雖然唔係成日可以做到,但半年一次都好開心呀! 支持你出去多d

      Delete
  6. 老公搞唔搞得掂 <-- everything is possible with a little TV and iPad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha u r right. Ipad is the most wonderful innovation in this generation

      Delete
  7. 嘻,MRS WU,唔洗內疚啦,我覺得當媽媽都要有自已的生活,閒時去HIGH TEA,同朋友傾下計,放鬆下都好重要呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,我無內疚呀,係驚唔知d 男人搞唔搞得掂咋。 間唔中鬆一次,真係好似叉左電咁呀

      Delete
  8. 適當時候要relax下,令自己開心

    ReplyDelete
  9. 嘩....個High Tea 好吸引, 真係要relax 下.....妳已做了很耐的辛苦媽媽!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係你咁覺得咋,屋企個個唔覺我辛苦

      Delete
  10. 好靜咁喎, 環境不錯!
    唔好話有無時間, 我喺美國總係懶啲, 好似去邊都好麻煩。 返都香港就孭住CD周圍貢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你下次返來一齊再去啦,不過等有coupon 買定先,嘻嘻

      Delete
  11. 真係好開心呀,哈哈,環境又舒服,d嘢食又唔錯,服務又好,最難得係可以休息下真正relax,多謝你!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我多謝你陪我就真,大家舒服行下坐下已經好滿足呀

      Delete