Tuesday, August 11, 2015

感觸

吾知係咪人大左,覺得時間過得真係好快好快,吾經吾覺,已經係呢個office留左10年既腳毛,有喜都有悲,相識左我老細同同事都有10個年頭,真係感情得來不易。 我同我同事老細既關係就好似一家人一樣,況且我無屋企人係呢邊,所以感覺上,佢地就似我屋企人咁。呢10年,經歷過好多,我結婚生小朋友都係係呢10年之內,不過都試過痛失屋企人既感覺,而同事都有類似既經歷。  珍惜眼前人係好認同,我老細個媽媽,年紀都吾細(88歲),因為跌親,要入院做手術,而令佢中風,而家變左植物人,其實明白佢年紀問題,都離離開人世不遠,但突然間咁真係令人傷心,但明白對老人家來講,應該係一個解脫,只願佢可以舒服地離開,而我老細都可以忘記痛失家人。  

點解咁感觸?  因為本身老人家住係FL,自己兩個仔都係NY, 所以如果有咩事,真係無人知, 而我自己就諗,我自己係NY, 如果我屋企人係香港有咩事,我可以點做呢? 雖然話就話兩老吾算得上係大年紀,一切都暫時正常,但病痛呢家野真係好難講,而佢地都吾會話去check up呢樣個樣,唉,搞到我都好吾開心, 我係覺得,咁耐以來,除左幾年前返過去探佢地,其他時間,我都要佢地travel咁遠來探我,我覺得自己好無用,眼見好多朋友都會返去探屋企人,而我就因為有小朋友吾方便呀,所以吾返,唉,我好不孝呢! 佢地明白既,但到老左,我都吾知點算,或者我諗得太多吧。  好彩香港都有個家姐去照顧佢地,點都好過無人無物卦。  

點都好,人生就係咁,作為父母,應該會明白子女既難處,我希望到我老左,我兩個女會陪下我,一齊食下飯,吾好離我咁遠就好啦。 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

37 comments:

  1. 如果可以,或者妳帶一個女返去探下佢哋一兩個星期都好,免得將來“愛得太遲”呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 本來今年想返,不過我老公又岩岩轉工,請唔到假,希望下年會實現啦。

      Delete
    2. 唔駛sad, 其實妳好好啦, 識為父母著想
      不過3年抱兩真係唔講得少, 好相信兩老都會好明白的!

      btw 我都期待2016之約呀~~~

      Delete
    3. 我見你地成日去玩,我都好羨慕呀! 或者我地真係懶吧,哈哈!
      我都好希望2016可以返去一次

      Delete
  2. 我相信妳父母明白的,佢地心目中只想妳地開開心心
    有時間咪帶兩個女探下佢地

    ReplyDelete
    Replies
    1. 應該都係,係自己覺得內疚je....
      希望下年成事啦

      Delete
  3. 明白你心情呀~~見到父母年紀開始大,就會擔心多咗,何況你地分隔兩地,不過你有家姐係香港就唔駛太擔心嘅~~
    好似樓上Olivian咁講,佢地明白嘅,不過有時間咪返嚟探下佢地,雖然會辛苦D,但你自己有機會返嚟長大嘅地方、見下老朋友,都會開心嘛~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實都想返,我都成6 年無返過,但timing 好似夾唔到,唉。
      希望下年ok 啦

      Delete
  4. Mrs. Wu:
    ~我覺你娘家個邊,都算係開通嘅人, 你娘家會明白你!! 你唔好咁guilty啦!! 遲啲小朋友大啲, 你返去香港, 實無問題啦!!
    ~原來你係公司做咗咁耐, 仲同公司上上下下培養咗感情. 你份工除咗earn 到生活費, 仲有埋友誼.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地明既,係我覺得自己好衰,始終人開始大,都想對多d 自己屋企人。
      係架,10 年感情得來不易,所以好開心

      Delete
  5. 哇,十年啊,好難得,不過最難得係同公司同事咁CLOSE,我公司D人就冇咁CLOSE了~~~
    等EMMA & HANNA 大左,你地可以多返HK架啦 ^^
    好期待到時可與你一聚 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我公司細,所以關係無咁複雜。
      我都期待見你d 小朋友呀!希望下年成事啦!

      Delete
  6. 等倆姊妹再大少少, 你地一家多d返黎探下公公婆婆咪得囉, 到時仲可以同我地聚下添啵~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,最重要係你地啦,support 左我咁多年。 其實唔係揾excuse, 湊住兩個上機咁耐,我都有d 淆底 XD

      Delete
  7. 其實我覺得做父母嘅一定明,你遲D方便咪安排吓帶埋D女一齊返來囉﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地無怪我,係我自己覺得唔心安je.....
      希望下年有機會啦

      Delete
  8. 為人父母一定會體諒自己兒女, 同埋最安慰就係見到自己仔女過得開心幸福, 生活安穩,相信你父母都一樣
    再過一兩年兩個女女大啲再計劃返嚟囉

    ReplyDelete
    Replies
    1. 應該都係既,佢地明白,係我自己唔心安je, 有時一個午夜兇鈴真係有d 驚架。
      希望下年有機會啦。

      Delete
  9. 我哋個個有小朋友都返, 有啲仲年年返。 有時係行第一步最緊要。 一直只擔心唔行動就好難成事。 一於請假買機票!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係揾 excuse 既,今年mr wu 岩岩轉工,請唔到假,跟住佢唔比我同 emma 返,hannah 又岩岩開始返學又唔想skip school.... 不過anyway, 呢幾年 timing 麻麻, 希望下年有機會啦。

      Delete
  10. 我哋個個有小朋友都返, 有啲仲年年返。 有時係行第一步最緊要。 一直只擔心唔行動就好難成事。 一於請假買機票!

    ReplyDelete
  11. 我都覺得返過第一次就會成事!支持你

    ReplyDelete
  12. Mrs. Wu, 唔好唔開心啦, 不用太多 忋人憂天 ! 凡事向好的望, 有事時能隨機應變就得 !
    現在做好媽媽的責任已不易啦....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 又要做人地媽媽,又要做人地個女,原來真係吾易

      Delete
  13. 希望你快快回港與家人聚聚。

    亦不忘我地喎,霸住你4小時就夠。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 家人固然重要,你地都重要呀,點止4個鐘呀,哈哈哈

      Delete
  14. 傻瓜~唔好亂諗嘢,你爸爸媽媽一定會明白你。雖然你哋隔得遠,但我相信佢哋都感受到你對佢哋嘅愛

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我一有少少吾開心野發生就會亂諗,呢個壞習慣真係要改!
      湊住兩個,莫講話返HK,出街都已經煩過人,真係要好好planning

      Delete
  15. 有同感,所以生小朋友起碼要兩個,當一個出外闖時,仍有一個留低陪父母!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁你有打算未,嘻嘻。 好彩家姐係HK,有咩事都有佢撐住

      Delete
  16. 傻O既, 唔好諗咁多~ 有D人, 住得近, 都未必會關心父母~ 你對佢地O既愛, 佢地一定會知GA!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又係,住得近其實反而關係差,或者我應該覺得開心,吾係住得咁近,無咁多衝突

      Delete
  17. 有同感,所以生小朋友起碼要兩個,當一個出外闖時,仍有一個留低陪父母!

    ReplyDelete
  18. 其實我自己父母係hk, 我都唔係成日見, 有時人大左就有自己生活, 可以做既就係珍惜見面既時間:)
    你兩個寶貝咁乖, 一定會成日陪伴你既:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又係,有D人就算住得近,都未必成日見到呀。

      Delete