Wednesday, August 19, 2015

Emma BB @ 21 months

第二個小朋友,真係需要照顧都少D,咁吾等於吾錫佢既。 妹妹真係一個好豪邁既小朋友,佢好知道自己要D咩,吾似佢家姐,成日ee哦哦吾知自己想點咁(umm...我認我有時都係咁,而家姐好明顯遺傳左我) 同亞妹玩,真係好開心,佢成日笑口常開,真係氹到個都好開心,佢見到隔離鄰居,都會揮手say hi,好鬼親善架。 家姐係一個吾友善,吾笑,好cool又成日喊既BB,所以相對地,亞妹真係得人中意D。  21個月既佢,已經開始potty train, 雖然吾係好識講,但係我地湊佢去廁所,佢都會痾到,聽到D pee pee聲,都好開心咁表達話睇下我幾叻,哈哈,係,我都好proud of you呀。 

講野方面,已經識得唱哂成首abc 歌,而我地唱其他歌,佢都好投入,同埋會學唱歌,好學既小朋友好charming呀。

食野就自己食多,中意自己食雞脾排骨,吾中意食飯,哈哈,不過佢肯食野已經感恩,仲可以點。 不過至慘係,比62教壞,成日都要睇電視,因為佢係開住電視餵飯,我至憎,叫佢吾好,又吾聽,比人湊又可以點,是但。 不過我係屋企,極少開電視佢食飯,佢又吾係食吾到,都吾明點解。  

而家訓覺,c都要拖住我手訓,比佢激C...希望呢個stage可以快D過,自己兩個一間房啦。 

唯一一樣野吾好就係成日打人,十足技安一樣,希望大D佢會明白打人係吾岩啦! 我地成日覺得佢好獨立,大個係會去做D skydiving, marathon個類既人,其實都無所謂,至重要佢知道自己條路點行,同埋健康快樂就OK呀。 


weekend訓醒覺有popcorn食,兩個即刻醒哂,不停食,哈哈,零食,點都係小朋友至愛 



有街去就吾願返屋企,又係另一樣野比62縱壞





 weekend 見天氣好,去左dumbo玩,呢幅牆影相靚呀,叫Hannah去影相,佢又扮哂野話吾影,嘻嘻,最後咪又同我一齊影。




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

13 comments:

  1. 咁啱我有幾個朋友都係有兩個小朋友, 佢哋個細女都好似Emma咁,唔怕陌生人,成日卡卡笑,氹到個個都咁開心,我見親佢哋都提自己要記得同大嗰個玩,唔可以厚此薄彼做個壞ee呢!:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾知係咪細個個特別親善D,真係多人同佢玩D架,Hannah係cool D, 但都吾係一個曳小朋友來既,咁你幾時過來同佢地玩呀?嘻嘻

      Delete
  2. 唔通個個做細嘅都係咁嘅?!我一路睇你形容Emma,同妹豬妹嘅性格好似XD

    ReplyDelete
  3. 睇妹妹個樣都覺得佢係個happy girl!

    ReplyDelete
  4. 話咁快妹妹都二字頭喇, 好乖好抵錫喎
    自己肯食嘅小朋友真係最最最乖, 我冇嘢望, 希望我個細細食方面唔好似大哥咁衰就好喇

    ReplyDelete
  5. 真係咁o岩得咁橋, 睇完妹豬妹就睇Emma妹妹 :)
    佢真係好愛笑好可愛呀, 希望姊妹花要繼續健康快樂~~

    ReplyDelete
  6. 咁快就21個月, 真係唔經唔覺呀~

    ReplyDelete
  7. 同意呀,第二個,感覺上好似唔會煩咁多,哈哈.....我都係.....咔咔~~~~

    ReplyDelete
  8. 我諗第二個因為有得睇下、學下第一個,所以會醒目D~~

    ReplyDelete
  9. 就快可以家姐照顧細妹,你就唔使做嘆世界啦

    ReplyDelete
  10. 好認同第二同第三句,我都係咁諗,哈。

    ReplyDelete
  11. 係唔係做細嘅通常都係親善大使來㗎呢?哈哈...

    ReplyDelete
  12. 已經識得唱哂成首abc 歌<<<<<<<<<<<<<<<好叻啊!
    兩姐妹的性格可以咁唔同呢,不過都係你的最愛!

    ReplyDelete