Thursday, August 13, 2015

玩沙記



講完D吾係咁開心既事,等我講番兩姐妹先啦,睇小朋友野,應該開心D既。 

上個weekend我地同佢地去左附近既dumbo去玩沙,本來其實應該去沙灘既,但因為天氣已經開始吾暖,去到沙灘就更加涼啦,所以我地就決定係陸內玩下算。 dumbo個度除左有沙玩之外,更加有個小型玩水地方,吾係好似pool咁,係一個有水會彈上來咁樣,令小朋友玩得開心D,嘻嘻。  不過我地吾去玩水啦,轉戰玩沙。 Hannah咁大個就咩都玩,反而係emma平時ya聞ya舞,居然放佢係沙上面吾敢行,仲要係咁狂no no no no no...哈哈,好搞笑,平時既佢係蝦蝦霸霸,點知去到個度聲都吾敢出,仲吾搵到D野治你,嘩哈哈哈哈!呢個媽媽好變態呢,哈哈! 雖然吾係玩左好耐,但同佢地出去玩下食下都好開心既。 佢地兩個日漸長大,見到佢地一齊玩都好開心呀。 望佢地兩姐妹相親相愛,吾好成日打交就好啦。 


完全吾敢掂D沙,只係敢坐係傍飲水


Hannah姐就自己同自己玩,哈哈


呢間屋仔無沙,所以敢行入去啦,當然,都要著對鞋先啦


兩姐妹開心咁玩,媽媽就安慰啦


其實我覺得妹妹好得意呀,D人話佢靚,隻眼好大,但佢好似鼻呀,口呀,所有野都好大,好似西方人咁呀.....醜樣豬就有一隻!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

22 comments:

  1. 我就話兩姊妹都盡得父母優良血統,兩個都咁靚!!!

    係喎,Emma 嘅濕疹依家好D未呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好D呀,不過一有咩吾岩既野佢D皮膚就會好敏感,不過都好過以前多多聲呀

      Delete
  2. 佢兩個好得意,最中意最尾幅相:) 個邊咁快就涼啦?我地哩邊仲好熱呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢幾日又熱,但我相信秋天好快到

      Delete
  3. 妹妹好靚女呀。。。當然家姐姐都好靚。。。又當然。。。佢地呀媽媽仲靚~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 媽媽吾靚啦,比佢地搞到殘哂,哈哈哈!

      Delete
  4. 眼大多美女.....兩個囡囡都好靚, 好精靈就真 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好大,我兩個都吾大眼,吾知似邊個呢

      Delete
  5. I don't like the feeling of sand in my shoes either :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, but she was bare foot....still don't like it

      Delete
  6. Replies
    1. 嘻嘻,一時時啦,吾發脾氣就可愛

      Delete
  7. 咁快已經唔暖啦?香港仲好熱呢
    Emma好得意丫!

    ReplyDelete
  8. 兩個都好靚呀 ^^
    有人話排行最細會係最靚的,嘻嘻....我都幾信,heehee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,你講緊你自己定個女呀!!!:))

      Delete